Prelinkuješ ich tak, že NEpôjdu z každého bodu do každého, keďže v Bratislave máme takú drobnú vymoženosť, ktorá sa nazýva prestupnou tarifou.
Mám pocit, že sa tu oháňaš odbornými výrazmi ale o optimalizácii doravných prúdov v MHD ani netušíš.
Pešia dostupnosť v DNV je taktiež 15 minút. Preto navrhujem všetky bus linky do DNV viesť priamo k VW, obyvateľstvo si došliape peši. Kam na tie kravíniá chodíš?
"byvam v Petrzalke, ale som si akosi nevsimol, ze by sme tu mali elektrickovu trat...preto je aj tvoj navrh sice peknym hobby kreslenia si map (ktoremu sa aj sam venujem) ale s realitou nema nic spolocne."
To nevadí, linky 1 a 2 z tej mapky sa zatiaľ môžu točiť okruhom Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. (ako tu už ktosi nedávno spomínal). ?
neviem odkila mas ze cez stred 5trzky pojdu kolajnice a po nich vlaky lebo ten tunel sa bude napajat na sucasnu zeleznicnu trat co us existuje cez 5trzku pojdu jedine kolaje a po nich eliny ci co to tu chu prevadzkovat
Pretože je to schotousch a zmena linkovania v modernom progresívnom schotodopravnom podniku musí byť aj bez dôvodov. Tak isto treba nakúpiť aj veľa nových vozidiel, najlepšie od každého typu jedno ? .
ďakujem. lebo sa mi zdalo logicky divné, aby sa zväčšil spád medzi Šafkom a mostom, pričom by sa tam mali šplhať eliny
Re #95680 bwd:
priznám sa, že som po tom, nepátral, takže sa možno spýtam blbosť, či nešla náhodou z mosta smerom doprava, tam ako je teraz okolo umelky spravená tá nová (cca 10 rokov ? ) cesta?
Nebola nijako inak riešená, električka išla zo Štúrovej rovno na Starý most po tej istej dnešnej ceste, ako autá. Akurát sprievodca musel pred vjazdom zatvoriť dvere v strede električky, aby tam niekomu niečo neutrhlo, keby sa vystrčil von.
Podiel nízkopodlažných vozidiel bude stanovovať predpis, takže nakupovať sa BUDÚ. A tie dvanástmetráky budeš dávať do scepky alebo ten druhý v rade budeš šoférovať zadarmo sám?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus