Prelinkuješ ich tak, že NEpôjdu z každého bodu do každého, keďže v Bratislave máme takú drobnú vymoženosť, ktorá sa nazýva prestupnou tarifou.
Mám pocit, že sa tu oháňaš odbornými výrazmi ale o optimalizácii doravných prúdov v MHD ani netušíš.
Pešia dostupnosť v DNV je taktiež 15 minút. Preto navrhujem všetky bus linky do DNV viesť priamo k VW, obyvateľstvo si došliape peši. Kam na tie kravíniá chodíš?
"byvam v Petrzalke, ale som si akosi nevsimol, ze by sme tu mali elektrickovu trat...preto je aj tvoj navrh sice peknym hobby kreslenia si map (ktoremu sa aj sam venujem) ale s realitou nema nic spolocne."
To nevadí, linky 1 a 2 z tej mapky sa zatiaľ môžu točiť okruhom Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. (ako tu už ktosi nedávno spomínal). ?
neviem odkila mas ze cez stred 5trzky pojdu kolajnice a po nich vlaky lebo ten tunel sa bude napajat na sucasnu zeleznicnu trat co us existuje cez 5trzku pojdu jedine kolaje a po nich eliny ci co to tu chu prevadzkovat
Pretože je to schotousch a zmena linkovania v modernom progresívnom schotodopravnom podniku musí byť aj bez dôvodov. Tak isto treba nakúpiť aj veľa nových vozidiel, najlepšie od každého typu jedno ? .
ďakujem. lebo sa mi zdalo logicky divné, aby sa zväčšil spád medzi Šafkom a mostom, pričom by sa tam mali šplhať eliny
Re #95680 bwd:
priznám sa, že som po tom, nepátral, takže sa možno spýtam blbosť, či nešla náhodou z mosta smerom doprava, tam ako je teraz okolo umelky spravená tá nová (cca 10 rokov ? ) cesta?
Nebola nijako inak riešená, električka išla zo Štúrovej rovno na Starý most po tej istej dnešnej ceste, ako autá. Akurát sprievodca musel pred vjazdom zatvoriť dvere v strede električky, aby tam niekomu niečo neutrhlo, keby sa vystrčil von.
Podiel nízkopodlažných vozidiel bude stanovovať predpis, takže nakupovať sa BUDÚ. A tie dvanástmetráky budeš dávať do scepky alebo ten druhý v rade budeš šoférovať zadarmo sám?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
Nebola nijako inak riešená, električka išla zo Štúrovej rovno na Starý most po tej istej dnešnej ceste, ako autá. Akurát sprievodca musel pred vjazdom zatvoriť dvere v strede električky, aby tam niekomu niečo neutrhlo, keby sa vystrčil von.