A neviem akym sposobom je ta latka uchytena, ale ak je to robene klasicky calunickym sposobom tak tepovanie bude ovela jednoduchsie ako davanie dolu a pranie. Aj ked menej ucinne.
len tak aby sa mal predstavu o cenach http://www.calunnictvo.sk/sluzby.htm
Samozrejme, keby DPB mal čalunicku dielnu s jednym/dvoma pracovnikom, dokazal by si lacnejsie obhospodarit a ponuknut sluzby aj inym DP.
Re #95324 stevo: Sedacky z latky su zasrane.
Riesenie? Vymenit latku, pripadne aj penu.
Supermegahyper sedacky ktore nepotrebuju udrzbu nenajdes stevo.
Amos, tepovanie coho? tej latky? tak hadam do pracky, ale>
cenu metra takej latky tipujem na 100,- a povedal by som ze tak dve sedacky z toho vystrihnes. cena peny myslim takmer zanedbatelna. Zda sa mi, ze za vymenu peny a latky na 40 sedadlach ik435 by som zaplatil cca 2000,- koruniek. Vyvedte ma z omylu.
To nie je taka katastrofalna cena, aby sa po niekolkych rokoch prevadzky vymenili aj vsetky potahy. Ale samozrejme, proti praniu a znovanalepeniu nenamietam, ale to by sa muselo robit pravidelne, lebo hentie cierne vzadu v ik435 uz asi pracie prasky nezvladnu.
a najlepsie sedacky su laminatky s primontovanym drevom, na to lep pena, a oblepene potahom, na opretie a pod prdel.
Ja neviem. Ako nevravim, ze BA sedacky su ciste, ale zeby som sa stitil sadnut. Ved nato nesadam holou kozou a oblecenie pravidelne menim a perem.
Faktom vsak je, ze keby sa niekto rozhodol rozrezavat sedacky v Ik400 tak mu este podakujem. Potom by ich DP hadam menil.
Inak naposledy nove potahy dostala 4808. A zevraj vymena potahov zalezi cisto natom ako velmi "majitel" vozidla tlaci na veduceho, dielne aby to vymenil. Takze apelujem na vsetkych vodicov, masirujte hlavy vsetkym komu treba. Mozno by stacili nazaciatok tie sedacky poriadne vytepovat.
Takze dnes naposledy jazdili vsetky vozy so starym logom, od zajtra by mali jazdit prve strasidla s novym logom Nevie niekto ktore vozy ako prve dostanu nove logo pocas dnesnej prvej vlny prelepovania?
jednoznacne suhlasim. Pre mna je vrchol najidealnejsich sedaciek do hromadnej dopravy prave typ z poslednych Karos s takymi vzormi, avsak aj ostatne karosacke. Latka je najvacsi humus aky sa tu nemal nikdy zavadzat. Hole drevo je pri nasich cestach adrenanin, no vzdy lepsie ako latka. Kto je este za latkove sedadla, toho by som kazdy den zobral na exkurziu po busoch a posadil by som ho do najspinavsich v ponuke az si rozmysli co obhajuje... ?
Rovnako. Okrem priestrannejsieho interieru u Solarisu prakticky niet rozdielov medzi Solarisom a Citybusom/Citelisom. Urcite nie, co sa tyka jazdnej dynamiky.
Neznášam slizkú koženku. Ja považujem za najlepšie riešenie(resp. najlepšie spomedzi zlých, pretože najlepšie je udržiavaná handrová sedačka) lamináty z T3, drevené sedačky z Düwagu/zubačky, plastové sedačky zo 6263 alebo niečo podobného (Papyr, nebi ma ? ? ? ).
Moze byt ja som to tam pocul a ten clovek mal oblek z kravatou ale to neznamena ze to je pravda sak kolky ludia tak chodia a robia sa odbornikmi do dopravy
Valec
Re #95326 Papyr: Z koženkových určite.