Lebo treba podporovat slovensky priemysel. Vsetci vedeli, ze sa v Starku roobia generalky na hovno aj tak ich tam stale posielali. Bojim sa dna ked pojdu Ik400 na GO, lebo Starko ma na stranke, ze robi aj tuto znacku.
Re #95151 enumaelish: Ak si poskodis vozidlo na nerovnostich na ceste, pricom tieto nerovnosti nie su oznacene prislusnou znackou, mozes ziadat odskodne na spravcovi komunikacie.
Re #95153 enumaelish: Pretoze vtom case DPB kupoval Ik400. Co boli dizajnovo ovela vydarenejsie vozy ako Karosa 900. A pravdepodobne aj konstrukcne, ale k tomu by sa vedeli vyjadrit uz ini.
Plynofikáciu si vyškrtnime, kedže nedávno kúpené SOR na plyn niesú, takže argument, že zas dakedy dačo musí byť na plyn je somarina. Bol to krycí argument, hlavný bol cena. A nízkopodlažnosť už dostala trhliny po nedávnom príspevku v novinách... ?
B961 sú veľmi dobré vozidlá a je veľká škoda, že ich reálne Bratislava nezakúpila. Podľa mojich výpočtov sa namiesto 22 Solarisov dalo kúpiť 36 - 37 B961-tiek. Ale bola potreba nízkopodlažnosti a plynofikácie, tak by to nebolo možné ?
Čiste len ako keby tam dali ten CNG agregát a zvyšok je im ukradnutý. Prvé mesiace premávky 99 tam jazdili a okrem toho, že to v nej vyzeralo ako v spoji na záchytku (soc. bus) tak aj voz sám o sebe už bol katastrofa. Úplne opačný dojem mám vždy keď nastúpim do plynofikovanej B741 na L31, to je super pocit ? len nechápem keď vidím koniec vleku počmáraný, ako môže niekto si dovoliť na tak čistý a nový bus dačo načmárať. ?
Citelis by tu prežil pokiaľ by sa o tie vozidlá starali a nemusel by jazdiť po otrasných cestách. Neviem ako sa darí Citelisom a Citybusom v Žiline kde ich je už cez 10 ale nestretávam sa tam so zvlneným asfaltom ako tu v BA, čím odpadá už jedno riziko poškodenia podvozku.
K tým druhým dverám by som sa chcel spýtať či si ich môže zákazník na požiadavku dať posunúť bližšie od kĺbu = teda ďalej od prvých dverí, lebo už vidím ako sa ľudia medzi druhými a tretími dverami budú tĺcť pri vystupovaní.
Pozerám, že to dotiahli na také ceny, ako sú aj v okolitých krajoch. Mimochodom, nebola kedysi zľava pri kúpe z ČK 5%? Lebo teraz je to paušálne 2 Sk v každom pásme. Na kratšie vzdialenosti sa to síce oplatí, ale na dlhšie ani veľmi nie.
Trošku som zaťažený na Ikáče, čo už ? ale nedá sa to poprieť, že Karosy sú tiež vynikajúce. Inak je to čiste len môj dojem alebo fatk klbáky poc GO na CNG vyzerajú oveľa lepšie ako B732? Klbáky robia v ČR a prckovia sú tu v SR, nie? Ak hej tak potom sa neni čomu diviť. Prečo by nemohol aj 732 robiť Zliner?
No nerad kazim tvoje iluzie o Ikarus 280 navzdy zivi lebo klabove karosi maju 16 rokov a viac aj ked su po prerabke tak by si sa cudoval kolko je tam originalnych suciastok a neporusenych dielnami DPB ani ZLINEROM
Takze zachvilku tu budeme mat noveho rekordmana
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majkl