Ked sme uz pri TamBusoch, tak prednedavnom som na Tomasikovej zahliadol nieco, ako TAM272 s reklamou OMV. Nevie niekto, ktory to je, ja som si evidencko nevsimol.
Trochu (vlastne dosť) som sa potrápil, aby boli tieto stránky pekné aj pod Netscapom. Takže čo sa týka designu, už by to malo byť OK. Stránky sú zatiaľ najkrajšie pod IE 5.5 a dobre (teda bez chýb) bežia aj pod Netscape 4.7, IE 5.0 a IE 4.0. Rozhodne ich však neodporúčam načítavať cez historické prehliadače Netscape 2 a 3, IE 2 a Arachne. V nich totiž uvidíte špeciálne "efekty" typu animácia pozadia spojená so zmiznutím textu alebo scrolovanie iba pozadia bez zvyšku stránky. Pre textového módu chtivých užívateľov je určite pozitívum, že stránky sú veľmi dobre čitateľné aj v Lynxe.
T3
nejaky solo voz 7704 (??) na pravom boku taku malu reklamu medzi prvymi a druhymi dverami
7739-40 Podravka
7813-14 zelena (ex Nokia)
7819-20 ex Raven (tusim je iba pretrety cervenou farbou)
7835-36 zelena Nokia (???)
7301 PARS DMN Sumperk
T6A5
7905-06 Kartago tours
7907-08 OMV full syn
7915-16 Electrolux
7929 Proform
7931-32 Eurotel easy
7933-34 Palma
7939-40 Whirpool
Tak ma napadla taka sialenost. Spisal som vsetky reklamne a ine nestandartne natery prostriedkov MHD v Blave. Prosim doplnte moju chabu statistiku. Vychadzam len zo svojej pamate a fotiek. Zaujima ma aktualna situacia.
Bohuzial o tom plynovom I280 viem len to ze stal dlhsie na Zahradnickej. Inak som ho nikdy nevidel v pohybe. Stal tam tak dlho ze som sa nakoniec rozhybal a odfotil som ho. Najviac ma zaujal ten rebrik vzadu.
Co sa tyka novych elin v Tatrach, tak Majkl to popisal pekne.
Akurat az teraz po privezeni do Popradu za zistilo, ze je trochu sirsia a ze by to mohlo narobit paseku na miestnych vysokorychlostnych tratiach.
Moj nazor je asi taky, ze design dost ubohy, komfort neviem posudit - este som v tom nebol, ale to bude asi jediny prinos pre cestujucich.
Rychlost na tych sklonovo a smerovo hroznych tratiach sa urcite nezrychli.
Prvá súprava (č. 425.951-1) je už v depe Poprad a prebieha skúšobná prevádzka bez cestujúcich. Od toho, ako dlho to bude trvať, bude závisieť aj kedy začne jazdiť s cestujúcimi. Všetkých 14 kusov by malo byť vyrobených (podľa pôvodných zámerov) do leta 2001. Tak na jar 2002 by mali byť všetky v prevádzke. Okrem toho ešte majú (ŽOS Vrútky?) vyrobiť motorové vozne s rovnakými skriňami, ale s rozchodom 1435 mm pre neelektrifikovanú trať Poprad-Tatry - Tatranská Lomnica (6 ks). Musím povedať, že v Brne na MSV som v prvej električke sedel a je to fakt špička.
Takze anketa mala uspech. Uz vas ako tak poznam. Musite uznat, ze som uz scasti zmenil nazor - tie zatvorky myslim. No a co sa tyka toho clena, tak sa nim dotycny asi stane az po ustanovujucej schodzy...
P.S. d3KO - To o tych 201-tkach ma potesilo, dufam, ze tam konecne uz nejaky klb aj pojde...
Ten semafor by mal byt naprogramovany tak, aby akonahle elektricka iduca od PKO pride na zakrutu tesne pred tunelom, mohla naskocit zelena pre elektricku iducu z tunela na nabrezie. Predpokladam vsak, ze takto ten semafor uz nenaprogramuju, aby sa nahodou eliny neoskreli... O plynovom Ikaruse bude asi blizsie info vediet Juro.
D3k0, ta situacia co si opisal pred tunelom by sa nemala stat, lebo semafor je este v tuneli (teda aspon dufam, ze ho naprogramovali tak, aby nebola zelena sucasne aj smerom k PKO aj k mostu SNP... :-)) )
Tie dvere na 7107-09 su skladacie prave kvoli nedostatku peniazkov...
Udaje do ankety: mam 21, student FEI STU, ex zamestnanec DPB...
Vie mi niekto nieco povedat o tom Ikaruse 280 na plynovy pohon, ktoreho fotka je v galerii ??
Ešte k 7108,9: Nie sú tie dvere hlavne preto štvordielne, aby sa ušetrili nejaké peniaze. Tak sa mi zdá, že v tomto ideme podľa vzoru Brna. Tí v poslednej sérii K2 ani nedali vymeniť sedadlá.
Este k 7108,9: Nie sú tie dvere hlavne preto štvordielne, aby sa ušetrili nejaké peniaze. Tak sa mi zdá, že v tomto ideme podľa vzoru Brna. Tí v poslednej sérii K2 ani nedali vymeniť sedadlá.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Juro