..."co nase softwary ktore ovladaju krizovatky dokazu a hlavne co nedokazu!!!"
Dokážu všetko, čo im múdre hlavy naprogramujú. Nie je nič, čo by nedokázali - je to Siemens a FUNGUJE po celej Európe. Problém je v absencii tých múdrych hláv.
Presne tak. Projektujú to ľudia, ktorí tomu zjavne vôbec nerozumejú. Tie signálne plány by ináč zaujímali aj mňa, a celkom rád by som si o tom niekedy naštudoval troška viac, aby som do toho mohol rýpať aj poloprofesionálne
Keď som totiž kedysi na bratislava.sk prezentoval svoje názory na riadenie križovatiek z pohľadu mojich vedomostí o procesoroch a programovaní riadenia, bolo mi absolútne bez argumentov vyčítané, že tomu nerozumiem, hoci viem že mám pravdu a DÁ sa to aj inak. Len sa NECHCE.
Keď tu je reč o Kamennom námestí, napadla ma jedna úplna schotozvrhlosť - čo tak na ňom po vylúčení IAD spraviť kruhový objazd pre električky, s niekoľkými odstavnými koľajami pre možnosť otočenia sa z každého do každého smeru a výdrže otáčajúcich sa vozov, a s niekoľkými tupými koľajami zaústenými do objazdu ako stanovišťami záložných vozidiel? ? ?
Linku 1 z Dúbravky na Hl.st. sme tu už mali.. počas výluky sa ukázalo jej nové trasovanie na ŽST Nové mesto oveľa lepšie a myslím, že aj na imhd bola k tomu anketa, a väčšina ľudí bola ZA nové trasovanie. Tak neviem čo tu riešiš..
Druhá vec je, že L13 by mohla mať kratší interval, aby sa pri prestupe na ňu zo smeru Dúbravka/K.Ves/Petržalka nemuselo dlho čakať..
Ike