to sú tuším spoje len pre zamestnancov VW a zastavujú len na vystupovanie. Tá 92 ide tuším cez Dúbravku, Karlovku, dlháče a do Petržalky. Ale nie som si istý.
1) Re #94520 Ámos: Dnes som mal tu cest vyskusat si IDS JMK a musim povedat ze sa tesim este viac A vsimol som si ze bratislavska koncepcia sa dost podoba na IDS JMK az na par vylepseni, takze ak to vyjde bude to super!
2) Re #94529 hoppusmark01: To je priprava na pripadne prevzatie MHD dopravcom SAD ZV. Nechcem strasit.
3) Re #94549 zakaznik: Chod zarabat a potom ich zaplat. Budeme ti dakovat za to ze si nam dal elektricky aj za to ze si nam dal pokoj od takychto skvelych pripomienok.
4) Re #94587 Amos: Moze sa zvysit predaj listkov v automatoch vzhladom na fakt, ze ludia budu mat viac minci. Ale ci je to ten dovod, to neviem.
5) Re #94603 bwd: Sme velmi odlisne narody. Myslene ironicky.
6) Re #94621 Emo: Problem je ten, ze slovensky chodec 10x stlaci dopyt, prejde a potom nabehne zelena cez ktoru aj tak nikto cez prechod nejde. Vysledok ten isty.
PROSIM pri reagovani napiste bod na ktory reagujete. Dakujem.
Neviem, či bola nehoda presne kvôli tomu, nakoľko už o cca 6:08 bola dotyčná pani zakrytá čiernou plachtou a ak sa nemýlim, tak SSZ sa zapína až o 6:00. A teda nepredpokladám, že by za tých cca 8 minút všetko stihli.
Re #94605 aNTI: Síce som to tam nenapísal, ale tiež som to tam mal na mysli. Akurát neviem, či by plocha parkoviska stačila na 2 trolejbusové nástupištia (vedľa seba) a ešte aj na miesto na obrat (keďže časť parkoviska by zabralo aj presunutie trate, aby bolo koľajový triangel väčší a zmestila sa doň aj zastávka). Asi by bolo potrebné v smere na Nivy viesť trolej po Špitálskej a Rajskej.
S tým, trolejbusy sa z Gagarinovej presunú na Mierovú a aj jedna dolnohonská linka sa môže zrušiť. Druhú by som ponechal ako lokálnu obsluhu.
Re #94632 Emo: Nešlo, nakoľko zodpovedný policajt to vypočítal tak, aby mali na danej križovatke prednosť autá pred chodcami. Čo tam po tom, že chodec idúci od DÚ k ŽST by to mal po správnosti prejsť na 2 cykly, hlavne že autá v smere do centra nebudú stáť. Aj keď mám osobne odpozorované, že okrem rannej špičky by to nestíhalo v každom cykle asi tak 6 áut (z toho polovica vyšla od pumpy alebo zo Ševčenkovej).
Táto križovatka je riadená z križovatky Panónska x Ševčenkova (pri pumpe) a všetko sa od nej odvíja. Ak si na prechode pri ŽST stlačíš tlačilo, tak jediné čo sa stane je to, že chodec dostane zelenú vtedy, keď na križovatke pri pumpe nastane fáza odbočenia do sídliska, resp. zo sídliska smer Rusovce. Ak si tlačidlo nestlačíš, tak zelenú ako chodec nedostaneš. Autá síce touto križovatkou síce prejdú, ale aj tak budú musieť zostať na križovatke pri pumpe. Na to, aby si dostal zelenú ešte v rámci daného cyklu, musíš stlačiť tlačidlo (už si presne nepamätám) cca 16 sekúnd pred tým, ako má na križovatke pri pumpe nastať fáza odbočenia do sídliska (opäť kvôli tomu, aby mali autá zelenú vlnu v smere do Rusoviec).
Celý problém je vlastne v tom, že ten dopyt je pri stanici zbytočný, ďaleko lepšie by bolo, keby tam zelená bola chodcom daná vždy. Nikto tým nič nestratí.
Aké riešenie je teda optimálne keď na druhej strane je vzdialenosť od Mariánskej po Jesenského až príliš a smerom späť zas od Kamenného námestia po Mariánsku to je skoro nič...
To nieje krizovatka,tam je iba priechod pre chodcov.Neviem co je na tom zle naprojektovane.Osobne som to skusil,po zatlaceni dopytu som mal zelenu za cca 20 sekund.Takze toto nieje o projektovani ale o sprostosti ludi.Nic nejde,ziadne auto,ale napriek tomu zatlacia dopyt,nepockaju na zelenu,prejdu na druhu stranu na cervenu,a auta ktore potom pridu zbytocne cakaju.A to nehovorim o zdrzani MHD,to spravi aj 2 minuty.A dokonca sa tam na tom zabavaju aj soplosi ktori behaju z jednej strany na druhu.To je zase o vychove rodicov,tiez nie o projektovani. ?
Keby mesto konečne malo dáky terminál tak blízko k centru, tak by sa nič nestalo zlé. Keď na druhej strane sa môžu stavať rôzne nákupné a administratívne centrá, tak jeden ozaj dôstojný terminál by neuškodil, aspoň by sa nemuseli všetky eliny pachtiť pre otočku cez Šafko a Jesenského, keď to aj tak prejdú skoro prázdne. Nakoľko ani nerátam, že sa tak skoro dočkáme električky do Petržalky (však načo investovať do trate, ktorá si požije 5 rokov?!), tak by tam mohla ísť kľudne 95, aspoň by sa nebehalo každé ráno na elinu pri prestupe.
Zákon o dráhach v § 5a zakazuje vstup na dráhu a do obvodu dráhy (okrem priestorov a komunikácií pre verejnosť a pod.), ako aj vybrané činnosti v ochrannom pásme dráhy (v § .
Podľa priestupkového zákona je priestupkom vykonávanie nepovolenej alebo zakázanej činnosti v ochrannom pásme dráhy (§ 23 ods. 1 písm. c). Podľa mňa sa tento bod na vstup na dráhu nevzťahuje. Dalo by sa na to našiť písm. g), ktoré označuje za priestupok ohrozenie bezpečnosti alebo plynulosti dopravy porušením povinnosti ustanovenej všeobecne záväzným predpisom. Takže trest za samotný vstup na koľaje je dosť na vode.
Myslím, že často sa dá trestu vyhnúť ovládaním predpisov. Mne sa napríklad stalo, že som v Čiernej išiel fotiť bobinu na Dukle a osožáci na mňa, že to sa nesmie atď. (slušne). Ja som ich (taktiež slušne) zrušil, že som na nástupišti, mám platnú vstupenku na nástupište a fotografovať možno všetko, na čo nie je vyvesený zákaz. Tak dali pokoj.
Umiestnenie za križovatkou má ešte jeden význam - úsporu miesta. Pred križovatkou potrebuješ zvyčajne nejaké odbočné pruhy doprava a doľava, takže pri dvojprúdovej komunikácii dokopy až štyri pruhy, kým za križovatkou stačia dva, takže zastávka sa umiestni v predĺžení odbočovacieho pruhu "doľava". Bohužiaľ, plynulosti električkovej dopravy to neprospieva.
Pokiaľ Ťa zahliadli pohraničníci, tak by si mal z toho potom veľký problém - nelegálne prekročenie hraníc. Dnes už nie, ale ja by som po tom moste ani za svet nešiel ?
Nejak blbne čas a dátum pridania príspevku. Teraz pozerám, že k môjmu poslednému príspevku vypísalo 25. 1. 2008 21:37 (správne malo byť 26. 1. 2008 14:43).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Re #94605 aNTI: Síce som to tam nenapísal, ale tiež som to tam mal na mysli. Akurát neviem, či by plocha parkoviska stačila na 2 trolejbusové nástupištia (vedľa seba) a ešte aj na miesto na obrat (keďže časť parkoviska by zabralo aj presunutie trate, aby bolo koľajový triangel väčší a zmestila sa doň aj zastávka). Asi by bolo potrebné v smere na Nivy viesť trolej po Špitálskej a Rajskej.
Re #94612 enumaelish: Keď električkovú trať do Vrakune, tak potom takto: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.148221,17.166739&spn=0.036193,0.080338&t=h&z=14&om=0&msid=104098931342074453600.000444963ee479ce15499
S tým, trolejbusy sa z Gagarinovej presunú na Mierovú a aj jedna dolnohonská linka sa môže zrušiť. Druhú by som ponechal ako lokálnu obsluhu.
Re #94632 Emo: Nešlo, nakoľko zodpovedný policajt to vypočítal tak, aby mali na danej križovatke prednosť autá pred chodcami. Čo tam po tom, že chodec idúci od DÚ k ŽST by to mal po správnosti prejsť na 2 cykly, hlavne že autá v smere do centra nebudú stáť. Aj keď mám osobne odpozorované, že okrem rannej špičky by to nestíhalo v každom cykle asi tak 6 áut (z toho polovica vyšla od pumpy alebo zo Ševčenkovej).
Táto križovatka je riadená z križovatky Panónska x Ševčenkova (pri pumpe) a všetko sa od nej odvíja. Ak si na prechode pri ŽST stlačíš tlačilo, tak jediné čo sa stane je to, že chodec dostane zelenú vtedy, keď na križovatke pri pumpe nastane fáza odbočenia do sídliska, resp. zo sídliska smer Rusovce. Ak si tlačidlo nestlačíš, tak zelenú ako chodec nedostaneš. Autá síce touto križovatkou síce prejdú, ale aj tak budú musieť zostať na križovatke pri pumpe. Na to, aby si dostal zelenú ešte v rámci daného cyklu, musíš stlačiť tlačidlo (už si presne nepamätám) cca 16 sekúnd pred tým, ako má na križovatke pri pumpe nastať fáza odbočenia do sídliska (opäť kvôli tomu, aby mali autá zelenú vlnu v smere do Rusoviec).
Celý problém je vlastne v tom, že ten dopyt je pri stanici zbytočný, ďaleko lepšie by bolo, keby tam zelená bola chodcom daná vždy. Nikto tým nič nestratí.