Keď už je o tom reč tak čo sa plánuje čo do budúcna s Kamenným námestím, tak by sa tam mohlo spraviť nejaké obratisko pre električky, resp. prestupný terminál ku ktorému by mohli zájsť aj linky 202 a 205. Poprípade ako si písal, že zaslepiť ulice a pre ozaj veľké vyťaženie liniek 201 a 202 by sa mohlo uvažovať nad električkovou traťou do Vrakune cez ASMN , Prievozskú a Gagarinovu, keď pochybujem, že nároky na MHD v danej oblasti budú klesať
Z Ik435 mi oranžová imponuje a bolo by zaujímavé oskúšať ako by to vyzeralo na ostaných vozidlách a potom ešte vyskúšať ako by vyzeral taký náter z 15Tr aplikovaný na eliny a busy. Rozhodne SPP alebo LBC náter nerieši nič. SPP je reklama, takže zopár vozov by som tak ponechal ako s reklamou. Okrem toho zelená je farbou Žiliny a tú istú farbu ale s bielou ju kombinujú v KE.
? pozri nove teda funglace sa kupia v druhej polovici roku tak to bolo aj planovane v prvom polroku by sa mali vratit do DPB prerobene karosy na CNG samozrejme klbaky a tie povazoval za "nove"
Co ja som zapocul zevraj prva karosa by sa mala vratit us koncom marca
To bol prieskum zameraný na podchod/nadchod v staniciach alebo všeobecne? Lebo to je dosť rozdiel... Na ŽST Petržalka sa asi málokto bude báť vkročiť do podchodu, ale pri EUBA môže mať starší človek už dosť obavy po zotmení a na konci sveta na Astronomickej to určite rovno struhne radšej cez trať. ?
...na druhej strane by tam stačilo dať 2 ks kamier napojených na MsP s tabuľkami, že podchod je monitorovaný a bolo by po probléme. ?
A trolejbusy potiahnut obojsmerne od Niv po Dunajskej az na Kamenne namestie, kde sa zrusi urovnove parkovisko a spravi sa z neho obratisko s prestupom na elektricky.
Re #94601 bwd: Stalo by sa to, ze hoci by cestujuci zelenu nedostali, vbehli by pred bus, a riskovali...
"Pretože po zastavení autobusu by hneď prvý cestujúci stlačil na semafore dopyt."
Nič by sa nestalo, pretože najprv dobehne už začatý cyklus a až potom dostanú chodci zelenú. Dopytové tlačidlá sú ináč tiež neuveriteľný nezmysel, ktorý zdržuje premávku chodcov a tí potom hazardne prechádzajú cez cestu na červenú, lebo by im ušiel autobus, keby museli čakať dokončenie cyklu a ešte celý ďalší - naposledy 21.1. bola kvôli tomu smrteľná nehoda.
Re #94586 stevo: "...zastavka ZST Petrzalka sa preco zastavka postavila za semaformi..."
Keby len tá! Zastávky v oboch smeroch na Bratskej pri Terne sú za prechodom, pričom ten je nezmyselne ďaleko od miesta, kde je najväčší traffic chodcov, dopytové tlačidlo funguje tiež tak, že ak chodec nestihne stlačiť tlačidlo, tak čaká dokončenie jedného cyklu a potom ďalší, pričom jeden trvá 75 sekúnd, zatiaľ mu určite ujde autobus, ktorý keď sa on postavil pred prechodom, práve prišiel na križovatku zo zastávky Smolenická, počkal si tam na zelenú, prišiel na zastávku, cestujúci vystúpili a nastúpili a až potom dostal náš chodec zelenú - samozrejme nikto to nervovo nevydrží a snaží sa ten autobus chytiť aj za cenu hazardu.
Ďalšie nezmyselne umiestnené zastávky za križovatkou sú len napríklad na L68: Hrobákova v oboch smeroch, Starohájska v oboch smeroch, Trhovisko v oboch smeroch. A takýchto zastávok je nespočetné množstvo.
Viem, ze su to reklamy. Ale je ich tolko, ze sa kludne mozu stat mestskym naterom Aspon teda o SPP viem, ze je to reklama. Na co je reklama LBC? Nie nahodou na samotne mesto Bratislavu? Preco by to nemohol byt mestsky nater?
Mimochodom, neviem, preco by pre kazdu trakciu mal byt iny mestsky nater. Vari kazda trakcia jazdi v inom meste? Dve mesta, ktore mestsky nater maju a okrem CVR ho naozaj striktne dodrziavaju na vsetkych vozidlach, su Zilina a Presov. A ani tam si nedavaju iny na trolejbusy a iny na diesle. Naco? Ked je to raz MESTSKY nater, tak je to MESTSKY nater a vsetky vozidla mestskeho dopravcu ho maju mat.
no neviem ako ty... ale ja si vyberem b) pretoze ked je april a vonku leje, tak je pohodlnejsie vbehnut do podchodu a vybehnut... ako v dazdi sa stverat na nadchod ?
Jedna zaujímavosť - firma JCDecaux pri vymieňaní niektorých plexiskiel na zastávkových prístreškoch zabudla dať dole takú ochrannú fóliu a cestovné poriadky cez ňu poriadne nevidno.. Ak také niečo niekde uvidíte, kľudne ju niekde načnite a strhnite, hneď ich bude lepšie vidno.
Pokiaľ nebude trať oplotená nejakým aspoň 2 metre vysokým múrom, tak pešiaci si zvolia variant c) krížom cez trať a na celý nadchod sa ti vykašlú. Vidieť to možno napr. pri TESCu na Zlatých.
Aj tak si myslím, že keď si má bežný človek vybrať medzi
a) ošťatým, (za pár mesiacov) posprejovaným podchodom s rozbitým osvetlením
b) takouto lávkou, ktorú dážď občas umyje a na ktorej toho ide rozbiť, potagovať menej a vidíš situáciu na nej už z diaľky
tak väčšina by zvolila b. (Poznámka: výťah bude ošťatý rovnako pri oboch možnostiach.)
Pretože po zastavení autobusu by hneď prvý cestujúci stlačil na semafore dopyt. Kým by vystúpili aj ostatní, autobus by už mal červenú. Takto tam stojí autobus na červenú len niekedy (aj to len v smere do Petržalky), inak by stál vždy.
Naviac je ďaleko lepšie prechádzať cez cestu za autobusom ako pred ním, nakoľko (v čase keď je križovatka vypnutá) nevidíš cez neho, či ide nejaké auto alebo nie.
Re #94588 zakaznik: Môžeš si byť istý, že aj po vybudovaní "dierkovaného" nadchodu by prechádzajúcich cez trať nijak extra neubudlo. Ak by tam bola zdviž, tak by fungovala asi tak dobre, ako pri Inchebe, čiže skoro vôbec.
Re #94591 zakaznik: A na tom nadchode by tie lustre a pozlátené zábradlie Hornbach zafinancoval? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023