Dopytové tlačidlá na prechodoch pre chodcov vôbec nie sú nezmysel. Si predstav, že by tam bol pevný signál. Chodci by mali zelenú aj vtedy, keď žiadny nepôjde a bude to zdržovať aj ostatnú dopravu. Že sú chodci netrpezliví a riskujú životy kvôli autobusu je ich vec. Mimochodom, pokiaľ viem tá nehoda z 21.1. sa stala skoro ráno v čase keď boli ešte semafory vypnuté.
Az tolko asi ziadne (mozno Kosice, ale tie tiez nemaju jednotny nater). Inak Presov ma tiez nezanedbatelne mnozstvo TYPOV vozidiel - K731/2, K741, K932, K941, K961, Ik435, TAM272A180, Citybus12, Citybus18, Citelis12, Citelis18, Solaris12, 14Tr/TrM, 15Tr/TrM, 24Tr, 25Tr, kedysi mal aj Ik280 a K744 - a to vsetko v jednotnom natere. Bratislava ma sice naviac aj kratky TAM, rozne SORky, 21Tr, Ik415, Ik412, Ik283 a samozrejme elektricky, ale zase nema K9xx, Citelisy, Citybusy a 24Tr.
okrem filmu od Spielberga si pod pojmom terminal predstavujem prestupny uzol, ktory sa podoba na mensiu autobusovu stanicu... v tejto lokalite si to neviem predstavit, jednak by to hyzdilo okolie a potom je to absolutne neproduktivne...
myslim ze z rajskej k tescu je to prijemna prechadzka...
neviem o com tu rozpravate o akych prestupnych terminaloch... ved tam je... od Marianskej na Rajsku je to cca 1,5 minuta chodze... castokrat idem tak ze z eliny na marianskej na richmana a potom na rajsku a nestiham ho zjest... ten terminal tam je len nie meter od seba
Keď už je o tom reč tak čo sa plánuje čo do budúcna s Kamenným námestím, tak by sa tam mohlo spraviť nejaké obratisko pre električky, resp. prestupný terminál ku ktorému by mohli zájsť aj linky 202 a 205. Poprípade ako si písal, že zaslepiť ulice a pre ozaj veľké vyťaženie liniek 201 a 202 by sa mohlo uvažovať nad električkovou traťou do Vrakune cez ASMN , Prievozskú a Gagarinovu, keď pochybujem, že nároky na MHD v danej oblasti budú klesať
Z Ik435 mi oranžová imponuje a bolo by zaujímavé oskúšať ako by to vyzeralo na ostaných vozidlách a potom ešte vyskúšať ako by vyzeral taký náter z 15Tr aplikovaný na eliny a busy. Rozhodne SPP alebo LBC náter nerieši nič. SPP je reklama, takže zopár vozov by som tak ponechal ako s reklamou. Okrem toho zelená je farbou Žiliny a tú istú farbu ale s bielou ju kombinujú v KE.
? pozri nove teda funglace sa kupia v druhej polovici roku tak to bolo aj planovane v prvom polroku by sa mali vratit do DPB prerobene karosy na CNG samozrejme klbaky a tie povazoval za "nove"
Co ja som zapocul zevraj prva karosa by sa mala vratit us koncom marca
To bol prieskum zameraný na podchod/nadchod v staniciach alebo všeobecne? Lebo to je dosť rozdiel... Na ŽST Petržalka sa asi málokto bude báť vkročiť do podchodu, ale pri EUBA môže mať starší človek už dosť obavy po zotmení a na konci sveta na Astronomickej to určite rovno struhne radšej cez trať. ?
...na druhej strane by tam stačilo dať 2 ks kamier napojených na MsP s tabuľkami, že podchod je monitorovaný a bolo by po probléme. ?
A trolejbusy potiahnut obojsmerne od Niv po Dunajskej az na Kamenne namestie, kde sa zrusi urovnove parkovisko a spravi sa z neho obratisko s prestupom na elektricky.
Re #94601 bwd: Stalo by sa to, ze hoci by cestujuci zelenu nedostali, vbehli by pred bus, a riskovali...
bwd
Ak by mal byť tento 'argument' relevantný, to by potom nesmeli vychádzať ani na ulicu. ?