Tak 38 rokov nemajú v priemere, 38 rokov mali prvé K2. A akože skúpy na slovo? Nie je ČO modernizovať vložením NP článku. Nebude sa robiť na žiadne staré papiere, budú to novostavby s novými papiermi.
Zostávajúce K2 sú čiastočne určené na zachovanie, čiastočne už držia pokope len silou vôle. Aj posledná K2S je novostavba. Takže načo vkladať NP článok, keď sa môže realizovať VarioLF2/3?
Nooo, nesúhlasil by som. Podchod je okrem pvodne schodný prakticky vždy. Lávka jew neschodná za poľadovice a veľmi nekomfotne schodná za akýchkoľvek meteorologických nevhodností.
Slovak Lines maju spolu s Turancarom a pri prizmureni oci aj so SAD DS a SAD HE najkrajsie natery co sa tyka slovenskych dopravcov
SPP mi nevadi, akurat ta reklama je strasne spatna a ohyzdna... SPP by si mal najst nejaky lepsi dizajn... lebo tie zeleno-zlte priseri spatia mesto... vobec by mi nevadilo keby bol tento nater bledo-strieborno bordovy biela miesto zltej a bordova miesto zelenej
ešte aj Slovak Lines majú červený náter ?
Mňa už dosť štvú všadeprítomné nápisy "Bratislava" na nátere LBC.. Proste stále dookola: Bratislava, Bratislava, Bratislava... Neviem pre koho to slúži, ale zrejme pre tých, ktorí nevedia, v akom meste sa nachádzajú ?
Inak ten celočervený podklad je hrúza. Nepoviem keby bol ojedinelý ale je v Trenčíne, potom v Považskej Bystrici som také dačo videl... A dám ruku za to, že tam kde nejak nevedia kam z konopí s náterom tak jednoducho frcnú červenú a je to. Takže pomaly na väčšine územia Slovenska bude MHD červená, okrem ZA a Košíc ak to takto pôjde ďalej. (Lenin by sa potešil ? )
Ešte raz by som sa chcel spýtať, že ako to je s novými klbákmi? Koncom roka sa dakto z DPB nechal počuť, že sa kúpia v prvom polroku 2008 a nedávno zas zmena vyhlásenia v tom, že v druhom polroku majú byť. Kedy teda?
ten sa páči aj mne.. Preto nechápem, prečo začali všetko dávať do náteru LBC... Ak sa bude ďalej pokračovať týmto systémom, za chvíľu máme vozový park 50:50 v náteroch LBC a SPP... či to je ako celok vkusné, nech posúdi každý sám..
Hoci rozlúèkovú jazdu s Ikarusmi 280 už máme zasebou, nieko¾kými vetami sa knej ešte vrátim. Medzi organizátormi tejto akcie nechýbal ani Dopravný Podnik Bratislava. Ten mal zabezpeèiť pro propagáciu tohto podujatia prostredníctvom plagátov s programom tohto podujatia. otázka znie, èi to urobil dostatoène. Na predajných miestach DPB totiž o òom nemali žiadne informaèné materiály, ba dokonca samotní pracovníci o òom ani nevedeli. Hoci sa úèastníci podujatia stretli stretávali už od 9:30 - tak ako to naplánovali organizátori, plánovaný odchod autobusovej linky è. 105 sa z 10:00 posunul na cca 10:15. To bolo spôsobené aj tým, že pár minút pred desiatou bol èakal na Hlavnej stanici len 1 z troch autobusov. To spôsobilo meškanie tejto linky, následkom èoho premávala linka è. 105 len po zastávku Rybnièná a linka è. 117 až od zastávky Rybnièná (vynechala sa trasa Rybnièná - Mäsokombinát - Rybnièná). Spomeniem ešte fakt, že poh¾adnice s Ikarusmi 280 bli k dispozícii vždy len v 1 vozidle Ikarusu, takže nie všetci k ním mali prístup. Program podujatia sa spolu s pamätnými cestovnými lístkami rozdávali iba na linke è. 105 a to po odchode zo zastávky ŽST Vinohrady. Hoci poèas jazdy sa jeden z autobusov pokazil, podarilo sa ho nahradiť druhým. Na záver už môžem iba konštatovať, že napriek drobným nedostatkom sa táto akcia pomerne dobre vydarila. Zúèastnili sa na nej nielen rodoèia s deťmi, ale aj bývalí a terajší pracovníci DPB. Všetci si zaspoínali na staré èasy, keï tieto legendárne 34 roèné Ikarusy pravidelne jazdili na linkách MHD.
Záverom tohto príspevku mám ešte otázku: Neviete èi sa bude konať aj rozlúèková jazda s Ikarusmi 283? Díky moc.
Alebo by tá reklama SPP mohla byť aj v tzv. "obrátenom garde" aspoň invertovať farby, nech to je pestrejšie alebo vymyslieť nejaký plynulý prechod farieb medzi zelenou a žltou nech to má vyššiu úroveň.
Jedna z krátkych správ z najstarších novín Pressburger Zeitung.
Čudné móresy
Naša električková doprava robí pokroky. Najnovšie premáva na trati Trhové námestie (Námestie SNP) na železničnú stanicu Nové Mesto (Karadžičova) len jeden vagón. Možno sa dočkáme toho, že električkový spoj dvakrát týždenne zmešká aj Orient expres.
Vôbec sa nám nezdá, že by zamestnanci robili radosť akcionárom dopravnej spoločnosti. Veď len čo zbadá vodič i sprievodca blížiť sa električku inej trate, z ktorej by chcel daktorý cestujúci prestúpiť, už odštartujú ako strelení. Cestujúci potom môže svoj prestupný lístok zahodiť a ísť pešo. 16. 1. 1900
enumaelish