hej ale pre mna je to ako pre majitela rozhodujuce kolko to vydrzi ? aj ked americke auta by som nechcel kvoli nemoznym podvozkom a preto ze kazdy lepsi model ma automatiku ?
no hej ale u nas si este pripocitaj clo myslim 12,5%. Tym nechcem povedat ze ostatne nie je pravda - ale neveril by si ako drahe su europske auta v USA v porovnani s americkou a japonskou konkurenciou.
Neviem o tom, že by niekto ponúkal vozidlá za rovnakú cenu ako SOR. To by totiž súkromníci, ktorí nie sú viazaní na výberové konania, tie SOR-y nekupovali.
České dráhy čakajú na novú lokomotívu od Škody oficiálne preto, že Škoda vyhrala verjnú súťaž, Taurus nevyhovuje českým (ani slovenským) normám a Siemens nemal záujem s tým niečo spraviť (samozrejme je pravda aj to, že ČD nemajú záujem o zmenu noriem, aby si nepustili na koľajnice konkurenciu a že, keď sa ukáže, že Škoda 109 E tie normy taktiež nedokáže splniť, tak sa zmenia). Ďalej to nie je kvôli podpore českého výrobcu ale kvôli politickým väzbám ČSSD-Škoda Holding. Čiže rovnako, ako tu ide o politickú väzbu s JaT.
Samozrejme, preto som písal, že tá daň to ovplyvní tak do 10%. K tomu ďalšiemu - pozri sa na cenu niečoho, čo je robené trebárs v Číne či Japonsku pre Európu aj pre USA - takže výrobné aj dopravné náklady sú zhruba rovnaké. Cena v Európe je neporovnateľne vyššia.
No ved jasne. Zaujimave je zadne celo Citelisov. Autobusova verzia tam ma napisane "Irisbus" a "Karosa". Trolejbusova tam ma "Skoda", "designed by Irisbus" a "Karosa". Pritom je to povodne Renault
Hm, ktovie. Ja zas nie som zastancom toho, aby sa uprednostnil za kazdu cenu ceskoslovensky vyrobca, ked je na trhu vyrobok porovnatelnej ceny a lepsej kvality zo zahranicia. Udrzuje to pri zivote a pri ziskoch aj nekvalitne fabriky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marian555
Co sa tyka akcie, dufam ze pocasie sa umudri dovtedy ?