V headline je
"Dopravný podnik sa bude v tomto roku sústreďovať na nákup dlhých osemnásťmetrových veľkokapacitných kĺbových autobusov, ako aj klasických dvanásťmetrových vozidiel."
"Obnova menších autobusov bola prakticky ukončená..." - tym mysli midibusy cize BN 9,5
Budem sa mylit ak poviem ze pan poslanec Ing. R. Kadnar je ta ista osoba ako pan gen. riaditel DPB ? Lebo pan poslanec prave nedavno dopomohol firme J&T k pozemkom pri Karloveskom ramene za taku cenu, ze to bola v podstate kradez...
A nie je to nahodou firma J&T, ktora v roku 2005 vstupila do SORky ?
A zaujimave ze sa tender na dodavku klbakov nedal vybavit skor nez SORka zacala 18metrove busy vyrabat a u nas ho otestovala...
Spomenutie Sorky v rozhovore je tiez velmi zaujimavy fakt, ktory rozptyluje akekolvek pochybnosti o tom, ze tender bude iba pro forma...
A zaujimave je tiez, ze okolo ostatnych horiacich busov v BA nie je taky rozruch ako okolo Solarisov, ktore by mali pri svojej variabilite najvacsiu sancu konkurovat Sorke ?
A mam dojem ze vyjadrenie zastupcov Solarisu tiez bolo vo velmi podobnom duchu ako moja uvaha...
Verte alebo nie... vitazom tendra bude SOR. A urcite bude uplne "transparentny" a "nezaujaty" ?
tych druhych 50% islo z mesta. Ved samozrejme ze klame ten ko**t. Je to tunel ako hrom. Ako je mozne, ze neinformuju verejnost, ze predavaju mestsku firmu!!!
Nevravim, ze to nie je spravny krok, ale malo to ist cez tender!
Ak dobre rozumiem, doteraz mal DPB v Recare 100%. Potom ale nechápem kam mizlo 50% z výnosov z reklamy a ako niekto môže predávať firmu, ktorá prináša zisk za úradnú cenu. Žeby zas nejaky tunelík
"Obnova menších autobusov bola prakticky ukončená..." takže nové 12m busy už nehrozia, veď stašia 9,5metrové....
končia Ikarusy 208? zaujímavá info... "ktoré boli známe svojou hlučnosťou, nespoľahlivosťou, slabým prispôsobením sa terénnym nerovnostiam na komunikáciách a silným dymením z výfuku"... zaujímavé, že pri predvlaňajších zimách boli najspoľahlivejšie a do článku dať "Podľa informácií českého výrobcu autobusov SOR Libchavy začala táto spoločnosť v priebehu roku 2007 vyrábať nové kĺbové nízkopodlažné autobusy NB 12 City, ktoré majú dĺžku 18 750 mm a prepravnú kapacitu až 175 cestujúcich. " je nezaujatosť ako vyšitá
Vazeni. Oerlicon mohol byt uz davno hotovy. Ked sme sa hrabali s kolegom v archivoch, nasli sme tam KOMPLETNU dokumentaciu k trolejbusu Oerlicon. Bola tam aj kompletna dokumentacia k stykacovej vyzbroji, ktoru by urcite zvladli dat dokopy aj pracovnici UD.
Nalez dokumentacie sme ohlasili Ing. K. K. a ten si ju nasledne vzal na podpis k sebe a vraj ze pojde do trezora, ci kde. Pokial je to tak, tak tu dokumentaciu podnik ma, takze prosim tlacte na to, aby sa "nestratila" a pouzila. Pojazdny Oerlicon by bol isto unikat! My na to nemame paky.
Ja som zas v Solarise na L88 zažil také, že hoc autobus stál na zatávkach šusetkova, Lachova a Námestie hraničiarov tak furt hlásil, že nasleduje Šustekova a zastávka na ktorej sme : Šustekova, čiže behom jedného kola bolo hlásenie aktuálne 2x čiže taký zrakovo postihnutý človek nevie kde má ísť dole...
Tak by som si tipol, že jeden z tých súdruhov predchádzal električku vľavo, ako to už u Hasičov ten dobytok bežne robí. Raz som bol tu v Prahe svedkom, ako sme takého pána zostrelili, keď sa vyrútil spoza protiidúcej električky rovno pod nás. Nechcem byť škodoradostný ale vychutnal som si ho.
Pokiaľ viem, tak do Oerlikonu bola akási mikroskopická šanca získať pôvodnú elektrovýzbroj odkiaľsi zo Schweizu.
Pokiaľ sa to nepodarilo (čo pokladám za vysoko pravdepodobné), ta ksa treba najprv rozhodnúť, či chceme rekonštruovaného veterána, repliku alebo schotoatrakciu, Oerlikon vzdialene pripomínajúcu. Keď to bude vydávať spevavý zvuk ako 14Tr, tak to moc autentické nebude ? .
Mikrospánok nemusí byť nutne chybou vodiča ale v prípade, že by nebol, tak má naveky po vodičáku aj na osobné auto. Inak, pokiaľ viem od BEUS-ákov, tak vodič mikrospánok potvrdil.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA