Papyr: filialka je spojena s novym mestom asi tak ako v praha stred s hlavnou stanicou (teda bez priameho spojenia). ale asi by nebol strasny problem otocit motorak na predmesti. keby bolo po mojom, trasu z predmestia by som zapustil do zeme a viedol cez byvalu zastavku slovany na filialku, dalej po trase byvalej zeleznice po karadzicovej a dostojevskeho rade (zastavka by mohla byt ako je sucasna asmn), nejakym sposobom cez/popod dunaj. a potom po trase metra cez petrzalku az po janikov dvor, kde by tento moj s-bahn zatocil na normalnu zeleznicu a cez zst petrzalka, pristavny most a uns isiel na nove mesto a dalej hlavnu stanicu, do race, ci vajnor ... samozrejme s castejsimi zastavkami, na ktore by chodila ostatna mhd ... asi utopia ...
petrzalska stanica: ma sice velmi dobru polohu vo vztahu k mestu. popred nu chodi sice len 82, 86, 90 a 180, ale nie je az taky strasny problem dorobit podchod popod panonsku a zabezpecit prestup na autobusy chodiace tade. (dalsia vec, po planovanom dobudovani trolejbusov a metra sa znacne zmeni smerovanie liniek mhd v petrzalke - vid moja schema - trolejbusy by maly chodit popred stanicu). pre petrzalcanov by teda bola idealna na cesty do rakuska a madarska. horsie je to vsak s cestami na ostatne smery, trasa petrzalka - uns - nove mesto ma (ak sa dobre pamatam) 14 km a na hlavnu stanicu su to dalsie 4. pri cestach z vychodnej casti mesta to casovo dlhsie ani nemusi byt, vlak sa nedostane do zapchy narozdiel od konvencnej dopravy, ale urcite je je to drahsie - najma pre vlastnika elektricenky ...
petrzalska stanica: ma sice velmi dobru polohu vo vztahu k mestu. popred nu chodi sice len 82, 86, 90 a 180, ale nie je az taky strasny problem dorobit podchod popod panonsku a zabezpecit prestup na autobusy chodiace tade. (dalsia vec, po planovanom dobudovani trolejbusov a metra sa znacne zmeni smerovanie liniek mhd v petrzalke - vid moja schema - trolejbusy by maly chodit popred stanicu). pre petrzalcanov by teda bola idealna na cesty do rakuska a madarska. horsie je to vsak s cestami na ostatne smery, trasa petrzalka - uns - nove mesto ma (ak sa dobre pamatam) 14 km a na hlavnu stanicu su to dalsie 4. pri cestach z vychodnej casti mesta to casovo dlhsie ani nemusi byt, vlak sa nedostane do zapchy narozdiel od konvencnej dopravy, ale urcite je je to drahsie - najma pre vlastnika elektricenky ...
d3k0
Papyr> Popred ZST Petrzalka vedu 4 linky (82 - konecne aj nizkopodlazna, 86, 90 a 180). Pre Petrzalcanov je to najlepsia stanica, ale ked tam dohromady ziadne vlaky nechodia, tak musia jazdit na (z) Hlavnu stanicu. Okrem toho by tam zbytocne koncili vlaky jazdiace smerom na Kuty, pretoze by to bola iba zachadzka cez okraj Bratislavy. Myslim, ze malo ludi sa chce kochat vyhladom na letisko, stavbu dialnice, BA-UNS a Pristavny most. Ludia chcu byt rychlo doma, co kombinacie Rychlik+81 alebo R+93 zabezpecia...