Výmena vedenia Dopravného podniku Bratislava (DPB), nová nočná doprava, nové logo DPB, nové midibusy, schálenie Koncepcie Bratislavskej...
Je tam chyba v slove schvalenie vypadlo V ?
V casti o nakupe vozidiel by som to upravil, ze NOVE elektricky sa nekupili, ale slo sa na to len tak, ze administrativne su nove, ale v skutocnosti su stare resp. po GO a reko, pripadne po vymene skrin. Ludi to moze miast a vyzera to potom, ze to pise niekto z DPB ?
Zo sumára roku 2007: "Od 1. júla bola zavedená nová nočná doprava s novými trasami liniek, označovaním a dvojnásobným počtom odchodov. Náklady na jej prevádzku sú podľa našich informácií približne rovnaké ako na prevádzku predchádzajúcej nočnej a služobnej dopravy, nakoľko došlo k začleneniu niektorých bývalých služobných spojov medzi nočné, ktorými môžu cestovať aj platiaci zákazníci a nielen vodiči. Napriek tomu DPB od 1. novembra zvýšil cestovné v nočných spojoch, čo si vyslúžilo po júlových pozitívnych reakciách vlnu kritiky pretrvávajúcu doteraz."
Sú už nejaké údaje o tom, či si vôbec niekto v nočákoch štiká lístky? Alebo aké sú vaše skúsenosti?
Napríklad moji rodičia išli z bratovej stužkovej v nočných hodinách a keďže pri sebe nemali telefón na zavolanie taxíku, rozhodli sa ísť na autobus (vzhľadom na to, že otec používa výhradne IGK a mama pracuje v pešej dostupnosti od domu, prípadne využíva služobné auto, ani jeden nemá električenku).
Lenže:
a) na zastávke nebol automat na lístky
b) aj keby bol, asi by ťažko v minciach nahrabali 88 Sk,-
c) aj keby nahrabali, to už by sa im oplatilo ísť taxíkom
Nakoniec teda šli načierno, mama z toho bola na nervy, tá si cvakne lístok aj keď raz za čas ide autobusom jednu zastávku na konci sveta ? , a otec zase v stave vysokej nas*anosti, že čo si ako myslia pýtať 44 korún. Možno by bol vtedy aj schopný nejakého toho revízora inzultovať... ?
Každopádne sa doma zaprisahával, že do MHD ho už nikto nikdy nedostane a že tým sviniam zdieračským už nezaplatí ani korunu. ?
No zástupcovia slovenských obyvateľov Rajky (či ako ich mám nazvať) už majú naplánovanú aj trasu novej linky do Čuňova, ktorá by mala číslo R91: http://www.rajka.eu/content/view/36/1/ Či sa však nejakým spôsobom pokúsili aj o jej realizáciu neviem.
Viete mi prosim niekto povedat, o kolko min. isla skor teraz posledna 93 zo stanice, sialene unikajuca pred poslednou 83, s ktorou maju ist spolu podla CP naraz od SAV po DVORY?
Odhadujem to na ciste 2 minuty!!!
Ak to bude 1 min., tak len ak zanedbame sekundy, alebo rozlicny cas v tychto busoch.
83 isla presne na cas.
Je absolutnym pravidlom, ze 93 je zo stanice na SAV o 1 min. skor.
Uz som to tu pisal. Nejak to neriesite. Kam mam smerovat svoju staznost na pravidelne skorsie odchody 93 od SAV?
Preco nie je cestujucim umozneny prestup medzi poslednymi autobusmi ktore maju odchody podla CP v tej istej minute?!
Vsetci 93-kari jazdia bez premii za skorsie odchody?
☠
Každý bus, ktorý sa verejne vyhlási ako potenciálne historické vozidlo je krátko na to zošrotovaný a vyradený reálne aj fyzicky na pokyn riaditeľa divízie autobusy. Robí tak zámerne napriek fanúšikom MHD a špeciálne ľuďom snažiacim sa o záchranu hisorických busov z DPB. a .s.
Takto má aspoň teoretickú šancu jeden z dvojice 1510 alebo 1514, príp. 4512, či 4513.
Mal by som jednu otazocku, pred uz teraz dlhsim casom sa hovorilo o jednom ikaruse 283, myslim ze z prvej kolony, ktory nemal generalku, cize mal klasicky cerveny nater, ze bude zachovany ako historicke vozidlo. No v katalogu su vsetky negeneralkovane ik283 vyradene. Nevie niekto o konkretne ktory voz sa jednalo a nejake podrobnosti o tom?
Akurát, že tarifa platná od 1.11. sa o tom, že v tomto úseku predplatné lístky neplatia, vôbec nezmieňuje. Tak isto tam nenájdeš nič o povinnosti označiť si v úseku Čierna Voda - Chorvátsky Grob cestovný lístok.
Peon