No zástupcovia slovenských obyvateľov Rajky (či ako ich mám nazvať) už majú naplánovanú aj trasu novej linky do Čuňova, ktorá by mala číslo R91: http://www.rajka.eu/content/view/36/1/ Či sa však nejakým spôsobom pokúsili aj o jej realizáciu neviem.
Viete mi prosim niekto povedat, o kolko min. isla skor teraz posledna 93 zo stanice, sialene unikajuca pred poslednou 83, s ktorou maju ist spolu podla CP naraz od SAV po DVORY?
Odhadujem to na ciste 2 minuty!!!
Ak to bude 1 min., tak len ak zanedbame sekundy, alebo rozlicny cas v tychto busoch.
83 isla presne na cas.
Je absolutnym pravidlom, ze 93 je zo stanice na SAV o 1 min. skor.
Uz som to tu pisal. Nejak to neriesite. Kam mam smerovat svoju staznost na pravidelne skorsie odchody 93 od SAV?
Preco nie je cestujucim umozneny prestup medzi poslednymi autobusmi ktore maju odchody podla CP v tej istej minute?!
Vsetci 93-kari jazdia bez premii za skorsie odchody?
☠
Každý bus, ktorý sa verejne vyhlási ako potenciálne historické vozidlo je krátko na to zošrotovaný a vyradený reálne aj fyzicky na pokyn riaditeľa divízie autobusy. Robí tak zámerne napriek fanúšikom MHD a špeciálne ľuďom snažiacim sa o záchranu hisorických busov z DPB. a .s.
Takto má aspoň teoretickú šancu jeden z dvojice 1510 alebo 1514, príp. 4512, či 4513.
Mal by som jednu otazocku, pred uz teraz dlhsim casom sa hovorilo o jednom ikaruse 283, myslim ze z prvej kolony, ktory nemal generalku, cize mal klasicky cerveny nater, ze bude zachovany ako historicke vozidlo. No v katalogu su vsetky negeneralkovane ik283 vyradene. Nevie niekto o konkretne ktory voz sa jednalo a nejake podrobnosti o tom?
Akurát, že tarifa platná od 1.11. sa o tom, že v tomto úseku predplatné lístky neplatia, vôbec nezmieňuje. Tak isto tam nenájdeš nič o povinnosti označiť si v úseku Čierna Voda - Chorvátsky Grob cestovný lístok.
2. Mne sa zda ze aj napr. 38, ale za to ruku do ohna nedam.
3. V clanku Petrzalka: Zladte trate v SME (link na titulke iMHD) sa tusim pisalo ze to oficialne presadzuje MC.