Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #92408:
hej ale to by tu muselo byt spolah na MHD a urcite by bolo potrebne zvysit kapacity...
Reply on: 810zssk #92393:

Aj keď som užívateľom IGK ako formy dopravy v Bratislava, úplne súhlasím s obmedzovaním vjazdu IGK do centra mesta. Napríklad by som bol za zaslepenie Špitálskej, rovnako by som nenamietal keby sa parkovné zdvihlo so súčasnej smiešnej ceny 10 Sk aspoň na 40. Myslím že by sa aj začali viac využívať garáže, samozrejme pri súčasnej cene. Ďalej by som privítal miesta na krátkodobé parkovanie, povedzme 30 minút za 20 Sk poplatok, každá ďalšia polhodina by bola 100 Sk. V prípade že majiteľ si po vozidlo nepríde do dvoch hodín, tak sa mu odtiahne. Ale nie niekam na riť mesta, ale do širšieho centra mesta, kde by tak nezavadzalo. Napríklad by sa mohli vozidlá odťahovať k Auparku a podobné plochy. Bolo by to výhodné ako pre majiteľa, tak odťahovku.
Reply on: ivanbuto #92401:
Tú vôľu na zriadenie pruhu má aj niekto kto o tom môže rozhodnúť?
Reply on: ivanbuto #92401:
Problem je ze ti co to chapu momentalne nie su na veducich poziciach.
Reply on: hoppusmark01 #92402:
Ja dúfam, že vrámci Starého mesta sa toto volebné obdobie niečo predsa podarí.. ale to je už OT, takže viac info by mail, ak máš záujem. ?
Reply on: hoppusmark01 #92398:
Mne sa Tvoj návrh na Štefánikovu veľmi zapáčil, a mienim to aj nejako oficiálne spísať a predložiť. ?
Reply on: ivanbuto #92370:
Presne, to som si tiež všimol! Takto sa totálne zablokuje pravý jazdný pruh..

Aj toto je len jeden z následkov neriešenia problému parkovania zo strany mesta.. Tento problém sa stále odsúva.. Je treba jasne definovať, kde sa smie parkovať, na ako dlho, za akú cenu. Treba zakázať parkovanie na chodníkoch..Je potrebné spraviť v celom centre mesta maximálnu dobu parkovania 30min-1h, parkovanie na ulici by malo byť oveľa drahšie, ako v podzemných garážach atď..
A prevádzky, ktoré sú situované pri križovatkách, a potrebujú zásobovanie nákladným vozidlom(SAV), by jednoducho nemali nárok na zabratie jazdného pruhu, ani na žiadne iné parkovanie zásobovacieho vozidla.. Jednoducho keď je tam raz križovatka, nech sa presťahujú niekam inam...
To je ale len zlomok z toho, čo by mal obsahovať komplexný plán parkovania v celom meste.. A k tomu sa toto vedenie mesta podľa mňa nikdy neodhodlá ?
Reply on: 810zssk #92394:
Nemám rád takéto "sa znižuje vôľa", keď niečo tvrdíš, podlož to dôkazmi, argumentami. U niektorých sa vôľa znižuje, niektorí naopak chápu, že pri rastúcom podiele IAD na prepravných vzťahoch je treba posilňovať opatrenia na preferenciu MHD.
Reply on: hoppusmark01 #92398:
Suhlas 🙂
Reply on: ivanbuto #92396:
Kedze neviem o co islo, tak sa zial nemozem vyjadrit.
Reply on: ivanbuto #92378:
mesto by sa malo riadiť pravidlom, že všade, kde nie je segregovaná koľajová doprava(električka), a vyťaženosť liniek je vysoká, MUSÍ byť vyhradený pruh pre MHD..
Len vtedy sa môžme baviť o fungujúcej MHD.
Lebo akonáhle stoja nosné linky MHD v zápchach, už to fungujúca MHD nie je..
Reply on: hoppusmark01 #92395:
Ja som reagoval na to ze davnejsie som udajne pisal ze som proti obmedzovaniu IAD 😉
Reply on: 810zssk #92393:
Ale tak to určite, že sa nedá len tak zakázať vjazd do centra... nemyslím si, že v tej diskusii išlo len o zákaz vjazdu, ale tak nebudem sa teraz k tomu vracať.
Reply on: 810zssk #92393:
čo znamená "samoúčelné zhoršovanie podmienok pre IAD?" ? okrem toho nikto tu nehovorí o zákaze vjazdu áut do centra, hovorí sa tu o zriadení jedného BUSpruhu.. ?
Reply on: ivanbuto #92392:
A ja nehovorim ze nevznika potreba, ja hovorim o tom ze sa znizuje vola.
Reply on: ivanbuto #92392:
Hovoril som o tom ze sa nemaju podmienky pre IAD zhorsovat samoucelne. Pokial sa pri tom zlepsi MHD je to v poriadku. Ak islo o debatu o zakazani vjazdu do centra, tak na tom trvam. Treba poskytnut alternativu ak chceme UPLNE vylucit IAD do niektorej casti mesta.
Reply on: 810zssk #92390:
No, tak je asi veľmi dobre pamätám, ako si, spolu s Ike, pri jednej nedávnej diskusii hovoril o tom, ako netreba obmedzovať IAD pokiaľ sa nezlepší MHD, zase takú krátku pamäť nemám. A BUS pruh je okrem iného opatrenie na obmedzenie IAD.

No a v tomto konkrétnom prípade neviem, na základe čoho hovoríš, aká je alebo nie je vôľa... zatiaľ konkrétne v tejto lokalite je budúce riešenie otvorenou otázkou.

A ešte k tvojmu akože múdremu postrehu... je to pravda iba sčasti, pretože potreba vyhradených pruhov vzniká práve pokiaľ je dopyt po dopravnom priestore značne vyšší ako reálne existujúca kapacita.
Reply on: ivanbuto #92385:
Ehm, ty si napisal: "Dieťatko, ako som ti už viackrát vysvetľoval, niekedy podmienka pre to, aby mohla byť MHD "dobrá" (t.j. okrem iného rýchla a spoľahlivá), je práve vyhradený jazdný pruh..." - ja som NIKDY opak nepovedal.. ja som len povedal ze cim viac IADistov v meste je, tym je mensia politicka vola tie BUS pruhy stavat. Co potom robi MHD este horsiu. Nikdy som nenapisal ze by sa BUS pruhy nemali stavat! Takze nabuduce mi nevkladaj do ust to co som NIKDY nepovedal.. resp. povedal pred 3 rokmi ked som este ked sa dalo vyuzil gumokol.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.