Tak fajn, ale po tretí krát, je to ozázka na POLÍCIU, samozrejme že bez ich činnosti to fungovať nebude, a ten súčasný stav nie je normálny ani slušný.
Fotici! Nabit baterky, zobrat co najvacsiu kartu a rychlo do terenu! Cela vyprava sla rano z Juraku, z Kacerova nevyslo ani koleso. Dovod: cudzia dopravna nehoda, pri ktorej blizsie neidentifikovatelne vozidlo extrahovalo stlp z vyjazdoveho triangla a nasledne i trakcne vedenie. Vyjazd nemozny, vodicov prevazaju dispeceri na Jd, kde neostala ani jedna rezerva. Pocet dobrovolnych darcov organov nezistitelny (urci az sudny patolog).
? pozri moj nazor je ten ze ten pruh tam urobi vacsie zlo ako dobro lebo ked z vozom v tom pruhu potiahnes 100 metrov a potom sa budes chciet dostat z bus pruhu do jazdneho pruhu ktori bude plny stojacich aut tak ked prejdes na 10 zelenu budes rad vidim co to robi na sancovej smer racko a to su tam dva jazdne pre IAD a us som to pisal ze zo 6 jazd som tade isiel as raz a to isli okolo aj dopravny policajti a mali to vysoko v pazi
Tak ak už by sa rovno aj nezakázalo parkovanie na chodníku na Štefánikovej v tom smere, tak zase ten parkovací úkon netrvá večne, a v poobedňajšej špičke by to vždy bolo oveľa menšie zdržanie ako teraz, keď sa čaká niekedy aj na 5-6 zelených. Samozrejme by to predpokladalo žiadne odstavovanie v pravom pruhu, ale už aj ak by sa tam niekto odstavil a porušil pravidlá, tak by to bolo lepšie ako teraz, lebo dnes zle odstavené auto musia obchádzať všetky IGK + vozy MHD, a v prípade BUS pruhu by to bola iba MHD. Ale znovu, toto je už výzva pre účinnú kontrolu a následné sankcie od policajtov. A na mesto, aby polícii jasne dalo najavo, na čom meste záleží...
Dieťatko, ako som ti už viackrát vysvetľoval, niekedy podmienka pre to, aby mohla byť MHD "dobrá" (t.j. okrem iného rýchla a spoľahlivá), je práve vyhradený jazdný pruh... ale nie, ty just budeš filozofovať. ?
To je otázka smerom na políciu a vymožiteľnosť stanovených pravidiel, nič viac. To, že u nás funguje taká arogancia ako funguje snáď nebudeme brať za normálne, či áno?
To je ale veľké "pokiaľ". Treba brať do úvahy fenomén dopravnej indukcie/redukcie, v tomto prípade ak sa sníži, resp. zmizme kapacita pre IAD, a zápcha v ľavom pruhu sa ešte zväčší, tak nie všetci už budú tou trasou chodiť, nakoľko to bude veľmi nevýhodné. Niektoré zvolia inú trasu, niektorí nepôjdu v tom čase autom, atď. Za pokus to určite stojí, a teraz je ten správny čas sa tým zaoberať.
Výborný nápad, a môžem potvrdiť aj ako vodič, že v poobedňajšej špíčke je tá situácia neúnosná, a je načase tam BUS-pruh spraviť, s tým, že by slúžil aj ako pravé odbočenie do Leškovej. Takisto treba nainštalovať guličkový semafor, ktorý umožní BUSu vojsť do zastávky aj vtedy keď je normálne červená, samozrejme mimo zelenej pre chodcov a mimo zelenej pre smer z Križkovej ul. Takisto sa vlastne môže tým pádom osobitne nainštalovať šípka pre odbočenie doprava.
BUS pruh môže byť prípadne časovo obmedzený, napr. nemusí fungovať cez víkendy a v noci.
Kedysi po Štefánikovej chodila električka... teraz tam električka nechodí, ale chodia tam nosné kolesové linky MHD, tak nech majú vyhradený priestor.
Hej, hej. Bola to riadna sranda, keď posledný ranný spoj linky 117 išiel o 8:30 a prvý popoludňajší o 11:30. To sa hádam vodičom ani do garáže neoplatilo vracať. ?
ivanbuto