Hovoril som o tom ze sa nemaju podmienky pre IAD zhorsovat samoucelne. Pokial sa pri tom zlepsi MHD je to v poriadku. Ak islo o debatu o zakazani vjazdu do centra, tak na tom trvam. Treba poskytnut alternativu ak chceme UPLNE vylucit IAD do niektorej casti mesta.
No, tak je asi veľmi dobre pamätám, ako si, spolu s Ike, pri jednej nedávnej diskusii hovoril o tom, ako netreba obmedzovať IAD pokiaľ sa nezlepší MHD, zase takú krátku pamäť nemám. A BUS pruh je okrem iného opatrenie na obmedzenie IAD.
No a v tomto konkrétnom prípade neviem, na základe čoho hovoríš, aká je alebo nie je vôľa... zatiaľ konkrétne v tejto lokalite je budúce riešenie otvorenou otázkou.
A ešte k tvojmu akože múdremu postrehu... je to pravda iba sčasti, pretože potreba vyhradených pruhov vzniká práve pokiaľ je dopyt po dopravnom priestore značne vyšší ako reálne existujúca kapacita.
Ehm, ty si napisal: "Dieťatko, ako som ti už viackrát vysvetľoval, niekedy podmienka pre to, aby mohla byť MHD "dobrá" (t.j. okrem iného rýchla a spoľahlivá), je práve vyhradený jazdný pruh..." - ja som NIKDY opak nepovedal.. ja som len povedal ze cim viac IADistov v meste je, tym je mensia politicka vola tie BUS pruhy stavat. Co potom robi MHD este horsiu. Nikdy som nenapisal ze by sa BUS pruhy nemali stavat! Takze nabuduce mi nevkladaj do ust to co som NIKDY nepovedal.. resp. povedal pred 3 rokmi ked som este ked sa dalo vyuzil gumokol.
Nevie niekdo, kde by som mohol získať knihu 100 rokov mestskej hromadnej dopravy v Bratislave ? Skúšal som ju hladať na stránke vydavatelstva, ale tam o nej nebola ani zmienka..... ?
Ale ja veľmi dobre viem, na čo si reagoval... zase si sa v reakcii snažil byť múdry a skomolil si to tak, že tvoja reakcia nebola veľmi k veci. Takže tak.
Tak fajn, ale po tretí krát, je to ozázka na POLÍCIU, samozrejme že bez ich činnosti to fungovať nebude, a ten súčasný stav nie je normálny ani slušný.
Fotici! Nabit baterky, zobrat co najvacsiu kartu a rychlo do terenu! Cela vyprava sla rano z Juraku, z Kacerova nevyslo ani koleso. Dovod: cudzia dopravna nehoda, pri ktorej blizsie neidentifikovatelne vozidlo extrahovalo stlp z vyjazdoveho triangla a nasledne i trakcne vedenie. Vyjazd nemozny, vodicov prevazaju dispeceri na Jd, kde neostala ani jedna rezerva. Pocet dobrovolnych darcov organov nezistitelny (urci az sudny patolog).
? pozri moj nazor je ten ze ten pruh tam urobi vacsie zlo ako dobro lebo ked z vozom v tom pruhu potiahnes 100 metrov a potom sa budes chciet dostat z bus pruhu do jazdneho pruhu ktori bude plny stojacich aut tak ked prejdes na 10 zelenu budes rad vidim co to robi na sancovej smer racko a to su tam dva jazdne pre IAD a us som to pisal ze zo 6 jazd som tade isiel as raz a to isli okolo aj dopravny policajti a mali to vysoko v pazi
Tak ak už by sa rovno aj nezakázalo parkovanie na chodníku na Štefánikovej v tom smere, tak zase ten parkovací úkon netrvá večne, a v poobedňajšej špičke by to vždy bolo oveľa menšie zdržanie ako teraz, keď sa čaká niekedy aj na 5-6 zelených. Samozrejme by to predpokladalo žiadne odstavovanie v pravom pruhu, ale už aj ak by sa tam niekto odstavil a porušil pravidlá, tak by to bolo lepšie ako teraz, lebo dnes zle odstavené auto musia obchádzať všetky IGK + vozy MHD, a v prípade BUS pruhu by to bola iba MHD. Ale znovu, toto je už výzva pre účinnú kontrolu a následné sankcie od policajtov. A na mesto, aby polícii jasne dalo najavo, na čom meste záleží...
Dieťatko, ako som ti už viackrát vysvetľoval, niekedy podmienka pre to, aby mohla byť MHD "dobrá" (t.j. okrem iného rýchla a spoľahlivá), je práve vyhradený jazdný pruh... ale nie, ty just budeš filozofovať. ?
To je otázka smerom na políciu a vymožiteľnosť stanovených pravidiel, nič viac. To, že u nás funguje taká arogancia ako funguje snáď nebudeme brať za normálne, či áno?
ivanbuto