Reply on: boxcar #92001:
1) Železničný uzol sa nedefinuje podľa toho, či tam stoja rýchliky ? .
2) Jazdná doba osobného vlaku je 38 až 41 minút, najrýchlejšieho autobusu, ktorý som v CP našiel jeden, 37 minút.
Problém skôr vidím v tom, že jazdné doby vlakov kolíšu (neexistujúca peronizácia v staniciach).
Faktom je, že rýchliky nemajú slúžiť prímestskej doprave a zastavovať v staniciach typu Malacky a Senec. To, že Zločinecká tým supluje regionálku, rozhodne nie je systémový krok.
Peon
1; To prečo sa "Prokopa Veľkého" premenovalo na "Hroboňova", keď taká už v oboch smeroch existuje? To aby ľudí pomiatli?
2; A to prečo 184-ka nemôže stáť v smere k internátom aj na "normálnej" zastávke Hroboňova kvôli prestupu napr. na 63-ku, 21-ku či Slovak Lines?
3; A palubné počítače nemajú problém s dvoma zastávkami s rovnakým názvom na tej istej linke? Aspoň, že na 61-ke sa už nevolajú 2 zastávky "Avion-Ikea" ako pred časom...
Btw, dnes ma na križovatke Mlynské nivy / Svätoplukova (išiel som okolo pešo) požiadal vodič (asi ZV) 6285 "202 Služobná jazda", aby som mu pomohol potlačiť trolejbus, lebo vplyvom vynúteného prudkého pribrzdenia (ktoré som nevidel) zostal stáť vo "vzduchovej križovatke" či ako sa tomu hovorí. ? Aspoň som mal krátke "posilovanie" ?