1.) Tu už dávno mali byť nízkopodlažné vozidlá.
2.) Ale toto isté sa ti môže stať aj pri nastupovaní/vystupovaní, nielen pri prestupe (nehovorím, že je to v poriadku).
3.) Uznávam, toto môže byť problém.
a čo tak jednoducho presmerovať určené spoje linky 99 cez Kúpalisko Matador a Cintorín Petržalka? Dajme tomu raz za hodinu. Tým pádom by zostala neobslúžená len zastávka na znamenie Závod Matador.
Samotná linka 180 nemá šancu na úspech v terajšej podobe. Poznám zopár ľudí, ktorí by ju aj chceli využiť ráno cestou do školy a práce, no je to nemožné, pretože začína až po rannej špičke. A dotyční šlapú denne na matadorku a na stanici prestupujú na 99... Bolo naivitou myslieť si, že to v sedle bude niekto využívať. 180tka so súčasnou trasou by bola možno ako-tak úspešná v časoch medzi 6 - 8°° a 15 - 18°°.
celkom suhlasim, tu L180 som videl zoparkrat a NIKDY som v nej nevidel okrem šoféra ani jeniného cestujúceho. Ja by som mal však jednoduchší návrh:
L180 - Kollárovho námestia cez Staromestskú, Einsteinovu a Rusovkú k ŽST Petržalka, z Kúpaliska Matador pokračuje cez Údernícku a Kaukazskú na Bratskú na Kopčiansku. Zastávky: Kollárovo nám., Zochova, (Aupark
No...mozne je vsetko. Ak sa dohodnu na brat. samospravnom kraji ze slovak lines tam jazdit nebudu a dotacia pojde DPB, tak to mozne je. Ostatne Blava rastie rychlym tempom. Len skoda ze tomu tempu nezodpovedaju dotacie na dopravu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier