Vybral by som 4 do finale (ani jedno z odborne vybratych), avsak si myslim, ze sucasne logo je najlepsie zo vsetkych a malo by ostat.
Nie je ziadny dovod na zmenu.
1.) Tu už dávno mali byť nízkopodlažné vozidlá.
2.) Ale toto isté sa ti môže stať aj pri nastupovaní/vystupovaní, nielen pri prestupe (nehovorím, že je to v poriadku).
3.) Uznávam, toto môže byť problém.
a čo tak jednoducho presmerovať určené spoje linky 99 cez Kúpalisko Matador a Cintorín Petržalka? Dajme tomu raz za hodinu. Tým pádom by zostala neobslúžená len zastávka na znamenie Závod Matador.
Samotná linka 180 nemá šancu na úspech v terajšej podobe. Poznám zopár ľudí, ktorí by ju aj chceli využiť ráno cestou do školy a práce, no je to nemožné, pretože začína až po rannej špičke. A dotyční šlapú denne na matadorku a na stanici prestupujú na 99... Bolo naivitou myslieť si, že to v sedle bude niekto využívať. 180tka so súčasnou trasou by bola možno ako-tak úspešná v časoch medzi 6 - 8°° a 15 - 18°°.
celkom suhlasim, tu L180 som videl zoparkrat a NIKDY som v nej nevidel okrem šoféra ani jeniného cestujúceho. Ja by som mal však jednoduchší návrh:
L180 - Kollárovho námestia cez Staromestskú, Einsteinovu a Rusovkú k ŽST Petržalka, z Kúpaliska Matador pokračuje cez Údernícku a Kaukazskú na Bratskú na Kopčiansku. Zastávky: Kollárovo nám., Zochova, (Aupark
intony