Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
moji 4 favoriti
2
12
34
41

nechapem tu komisiu co vyberala
Reply on: stevo #90954:
"Nie je ziadny dovod na zmenu"

Ale je! Niekto sa kvalitne nabalí z peňazí daňových poplatníkov.
Vybral by som 4 do finale (ani jedno z odborne vybratych), avsak si myslim, ze sucasne logo je najlepsie zo vsetkych a malo by ostat.
Nie je ziadny dovod na zmenu.
Reply on: Zvero #90933:
???
Pozerám, že takmer všetky nepostupujúce logá sú ďaleko lepšie ako tie, čo boli vybrané. ?
Reply on: Solider #90939:
Bola to ironická poznámka na to, čo Zvero povedal, že Slovak Lines tam jazdiť nemusia.
Reply on: Zvero #90933:
si myslíš, že to na to má vplyv ? Hej ? Tak to by som sa pozrel ?
Reply on: Ike #90945:
No veď hej, rozumiem. ?
Reply on: Emo #90944:


2) myslel som ze zastavky by mali byt patricne pristupne vo vsetkych poveternostnych podmienkach ?
Reply on: Ike #90907:


1.) Tu už dávno mali byť nízkopodlažné vozidlá.
2.) Ale toto isté sa ti môže stať aj pri nastupovaní/vystupovaní, nielen pri prestupe (nehovorím, že je to v poriadku).
3.) Uznávam, toto môže byť problém.
Reply on: pressburger #90941:
Je zbytočné mať dve linky s takmer rovnakou trasou. Dal by som im jedno číslo s tým, že určené spoje by išli cez Cintorín Petržalka na Kopčany. ?
Reply on: pressburger #90941:
a čo tak jednoducho presmerovať určené spoje linky 99 cez Kúpalisko Matador a Cintorín Petržalka? Dajme tomu raz za hodinu. Tým pádom by zostala neobslúžená len zastávka na znamenie Závod Matador.

Samotná linka 180 nemá šancu na úspech v terajšej podobe. Poznám zopár ľudí, ktorí by ju aj chceli využiť ráno cestou do školy a práce, no je to nemožné, pretože začína až po rannej špičke. A dotyční šlapú denne na matadorku a na stanici prestupujú na 99... Bolo naivitou myslieť si, že to v sedle bude niekto využívať. 180tka so súčasnou trasou by bola možno ako-tak úspešná v časoch medzi 6 - 8°° a 15 - 18°°.
Reply on: pressburger #90940:
Kremnická, Záporožská, ŽST Petržalka, Kúpalisko Matador, Cintorín Petržalka, Bratská (križovatka s Kopčianskou), Kopčany.
L80 - trasa Kollárovo nám. - Kopčany zostáva zachovaná
Reply on: 810zssk #90908:

celkom suhlasim, tu L180 som videl zoparkrat a NIKDY som v nej nevidel okrem šoféra ani jeniného cestujúceho. Ja by som mal však jednoduchší návrh:
L180 - Kollárovho námestia cez Staromestskú, Einsteinovu a Rusovkú k ŽST Petržalka, z Kúpaliska Matador pokračuje cez Údernícku a Kaukazskú na Bratskú na Kopčiansku. Zastávky: Kollárovo nám., Zochova, (Aupark
Reply on: intony #90937:
No však cez Stupavu, nie? Keď tam číírou náááhodou bude jazdiť MHD to neznamená, že tam SAD jazdiť nemôže.
Reply on: intony #90937:
predsa cez babu ?
Reply on: Zvero #90934:
A keď by nemali bratislavskí SAD-isti jazdiť do Stupavy, kadiaľ by linky smerovali na Záhorie? Cez Devínske Jazero? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.