Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #90775:
Zase sa niekomu nechce prestupovať. ?
Reply on: Sommelier #90776:

Nie na Duláku, ale za mostom Apollo.
Reply on: fobust #90770:
A kde ? Na Miletičovej a Duláku ? Hej ? Tak začni menovať. ?
Reply on: Emo #90771:
nemohla. Už po niekoľkí krát - priame spojenie hlst má zabezpečený každý kút mesta a celým dolákom s polkou Biskupíc a Ružinova sa jediné prieme spojenie na hlavnú rušiť nebude.
Mám rád takéto nápady.
Že vôbec reagujem. ?
Reply on: Sommelier #90772:

Nič s ňou nemám.
Reply on: Emo #90771:

Neviem či by som 201 skracoval, totiž už zo Stanice by sa tým vozil Substrát to Ovsišta, mal by to bez prestupu.
Reply on: fobust #90768:
počuj, čo máš s tou Miletičkou ? Tá ulica je krásne obslúžená, dovolím si tvrdiť, že prakticky odvšadial v zaujímavých intervaloch. Nehovoriac o tom, že keď odrátame 203, 206, 210, 211, tak prakticky všetkými trolejbusovými linkami. E ?
Reply on: fobust #90764:
A tým pádom by sa L201 mohla skrátiť po Trnavské Mýto a točiť sa cez Krížnu, Karadžičovu a Záhradnícku (ako L68). Síce by si to vyžiadalo výstavbu novej trate z Trnavského Mýta na Karadžičovu, ale v porovnaní s výstavbou električky je to myslím minimálna investícia.
Reply on: Sommelier #90769:

Len počkaj kým dokončia všetky tie biznisškatule čo sa tu stavajú, potom možno zmeníš názor. 🙂
Reply on: fobust #90765:
jasne, Dulovo nám. je dosť výlučne rezidenčná oblasť, miletička je od duláku pár metrov.
Jediné prečo to považujem za zaujímavé je prepojenie na Vajnorskú a časom možno aj Ružinov a ďalej (letisko, Vrakuňa), len tieto smery od Petržalky budú snáď +- riešiť hlavne železnice (Nové Mesto, Ružinov, Trnavské mýto, Letisko). Primárne to pre mildu a dulák nemá zmysel stavať. Nemá. ☺
Reply on: Sommelier #90766:

61 ani 74 nedjú na Miletičku. ?
Reply on: Zvero #90603:
Aj na tej Hlavnej stanici by to asi nešlo. Tá je už teraz narvaná na hranici možností.
Reply on: fobust #90764:
Trnavské mýto - hlst je náchylné na výkyvy aj vzhľadom na výkyvy a neprekrývateľné intervaly liniek.
Takže ty sa raz odvezieš v plnej 201 ale za ňou pošlape 61 alebo 74 s luftom. Tam si moc nevyberieš.
Reply on: Sommelier #90763:

Nie v rovnakom smere. Dulák ani Miletičku ti neobslúži. Navyše ten vlak ti nebude premávať tak často.
Reply on: Emo #90760:

Ono keby sa to podzemou potiahlo až na HLST zo stanicami Trnavké mýto, Račianske mýto a Hlavná stanica, tak by to bolo ešte o doť plnšie a využívanejšie. Medzi HLST a Miletičkov býva 201 dosť narvatá, čo som pár krát ňou išiel a nečakal som to.
Reply on: fobust #90732:
Ono by to tadiaľ mohlo byť zaujímavé, ale nie v dohľadnej dobe - dá sa vymyslieť desiatka zmysluplňejších tratí.
Okrem toho by som sa k tomu nepriklonil vzhľadom na existujúcu a plánovanú koľajovú infraštruktúru.
Centrum to neobslúži a vprakticky rovnakom smere sa pripravuje ten skvostný dopravný zázrak vzoru krtko.
Reply on: S499.1023 #90722:
som rad ze sa zhodneme ?
Reply on: derik #90700:
Áno, máš pravdu, je to rýchle spojenie Dvorov a Patrónky. Ale je tu jeden značný problém. Keď sa pozrieš do jej cestovného poriadku, zistíš, že je to taký "občas - spoj". Takže ja osobne keby som išiel v danom úseku, rozhodol by som sa pre L83, aj keď je pomalšia. Ibaže by som mal šťastie a L92 by akurát išla. ?
Reply on: S499.1023 #90753:
L68 chodím každý deň a tlačenice tam bývajú. Čím nechcem povedať, že na L39 nie.
Reply on: Ámos #90694:
Tie sa mali spraviť už pri výstavbe Apolla. Lebo neviem, ako by sa tam dali dodatočne narvať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.