Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #90694:

Dnes som už druhý krát išiel autom z DNV do Apolla. Ráno do práce. Pekne po obchvate. Na Moste Apollo sú zápchy. Síce sa plechová lavína prekvapivo pohybuje vpred, nechcem si predstaviť čo tam bude o 5-10 rokov keď sa tam zrealizujú tie stavby. Socka ostane v zápche tiež. Hurá!!! Pritom na Moste Apollo MALA byť tramvaj, lenže to by súdruhovia zo spoločnosti METRO nikdy nedopustili. Tuposť ľudí ktorí nevidia úplne jasné veci sa im vypomstí už veľmi skoro. Lenže budeme trpieť aj my.
Reply on: Jezo #90693:
Tak, ako aj Solarisy
http://www.bratislavskenoviny.sk/60340/doprava/na-pristavnom-moste-nebude-treti-pruh esteze Apollo urobili dvojpruhove a uz dnes pomaly nestiha...A ked zacne fungovat Eurovea, Twin City, Panorama City a vsetko ostatne v okoli + Petrzalske centrum medzi Starym a Pristavnym mostom.
Bolo bytreba urobit buspruhy uz dnes na Apolle. Kvoli buducnosti.
Reply on: Ámos #90689:
Neviem ako to bolo s vodicmi, ale ako som o 18tej siel domov, tak pod Novym Mostom boli na L37 dva z tychto SORov. (3538 ak sa nemylim jeden z nich) Takze asi boli odovzdane a vypravene na linky.
Reply on: fobust #90688:
jojo ? neviem kto to mal nasvedomi ale mozme ho volat Paska od dnes. (len dufam ze to nebol deko ? ocom vsak pochybujem, skor som si takmer isty, ale nikdy nehovor nikdy)
Reply on: fobust #90688:
Ja si myslím, že zlá reklama nepatrí na dobré stránky.
Reply on: 810zssk #90687:
tento web si dal podmienky, podla ktorych sa moze prispevok zmazat. Jeho ani jednu neporusil...
Stacilo ako reakciu dat a tu su fotky z iMHD a kazdy by si uz sam rozhodol, ktore su kvalitnejsie...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5233
kolko vodicov bolo potrebnych na tuto paradu? a kolko spojov nebolo vypravenych pocas poobednej spicky kvoli nedostatku vodicov? To uz nemohli pockat do soboty?
Reply on: Ámos #90686:

Tiež som prekvapený že to bolo zmazané. Čo sme tu v parlamente?
Reply on: Ámos #90686:
Lenze ten clovek si tu NEUSTALE robi reklamu. Ine je ked sa da prispevok k teme. A ad. konkurencia - myslim ze pri (ne)kvalite daneho webu sa neda rozhodne suhlasit s tym ze preto by to vymazali:D
V kazdom pripade sa mi nelubi ze ten prispevok bol zmazany... Davaju sa tu fotky aj z inych webov... Alebo iMHD uz je natom tak, ze sa boji akejkolvek konkurencie a cize ako spravny monopol? Lebo monopol na bratislavsku MHD skutocne ma...
Osobne som dost znechuteny... ?
Reply on: Zvero #90673:
pri trofly vsak rataj aj s podstatne dlhsou zivotnost. V podstate ta elektricka, trolejbus aj autobus vyjdu rovnako ak ratas kolko ludi odvezu a kolko vydrzia. Dolezity je preto pohlad na cenu prevadzky. A pri dnesnych 100$ za barel ropy... (od ceny ropy sa odvyjaju aj ceny plynu)
Pri elektricke ratanie udrzbu kolaji neobstoji, lebo asfalt tiez nie je samoudrziavatelny. A pri elektrickovych tratiach nemas zimnu udrzbu, ktoru toto mesto stoji na cestach tento rok 189 milionov.
Reply on: 810zssk #90683:

To decko musí byť inak zakomplexované....
Co tak si tu prestat robit reklamu? Ak nemas na nic ine ako pridanie prispevku na imhd.sk tak je to fakt ubohe. Ad. fotky: Opat sa ukazalo ze na tychto weboch prevazuje kvantita nad kvalitou.
Reply on: eripmav #90678:

Pokiaľ viem tak v tom boli započítané aj náklady na výstavbu a údržbu infraštruktúry, ale nie som si istý.
Zaujímalo by ma, kto písal ten žltý letáčik, čo tam bol rozdávaný. Totiž toľko chýb v jednom som dlho na žiadnom oficiálnom predstavení verejnosti a médiám nevidel ?
1) Re #90604 Ámos: To uz skor: 205 + 212 k Avionu a 204 len na Trnavku. Totiz, po prve, na 212 su klbaky (zatial, az na par vynimiek), po druhe 204 ma podobnu trasu so 61.

2) Re #90609 AAA: Tak, tak.. len neviem ci by sa trosku nepretazilo obratisko Radiova.
Reply on: fobust #90675:
"prevadzkove" naklady, to je carovne slovicko, myslim ze prevadzkovymi nakladmi sa rozumeju asi len naklady na energie, pripadne nejaku udrzbu vozidiel, plat vodicov a tak... mylim sa? tento udaj nehovori absolutne o nicom... jediny relevantny udaj su celkove naklady. Kde je samozrejme aj nakup vozidla a stavba trate, a v pripade a- a t- busu aj stavba cesty, alebo ta je zadarmo? iste cestu pouzivaju aj ini, preto len cast, a ono vypocitat teda ozajstnu cenu je dost problematicke... ja som uplne za elektricky a t-busy, ale neodvazim sa tvrdit ci su lacnejsie, mozno aj nie... trebalo by aspon zratat napriklad co je lacnejsie ci postavit 1+1 bus pruh a tam mat trolejbusy alebo postavit 1+1 elektrickovu trat a mat tam elektricky... samozrejme ratat uplne vsetko udrzbu trate/cesty, nakup vozidiel, udrzba vozidiel, platy vodicov, palivo je to posledne...
Reply on: Zvero #90650:
"Ja nie som nadseny nakupom novych trolejbusov a uz vobec nie duobusov. Bud autobus alebo trolejbus a nie bastard. To prepinanie zakonite nemoze robit dobrotu, zvlast ked je to dimenzovane na zvlastne / nudzove ucely."

Duobus v pravom zmysle slova môže jazdiť ako plnohodnotný trolejbus, aj ako plnohodnotný autobus. A potom existuje tzv. trolejbus s pomocným dieslovým pohonom, ktorý je konštruovaný primárne na jazdu na elektrinu a v núdzových prípadoch (napr. výpadok prúdu) môže ísť aj na diesel. Ale to naozaj len v núdzi. Preto, keď sa takomto trolejbuse pričasto používa dieslový pohon, spôsobuje to problémy. To, čo máme v Bratislave (Škoda 25 Tr), to sú trolejbusy s pomocným dieslovým pohonom. Kameňom úrazu je to, že predstavitelia mesta aj DPB tieto dva pojmy mýlia. ?
Reply on: fobust #90675:

rozdiely sú malé - myslel som pri provnaní s električkou alebo iným systémom... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.