Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #89960:
V pripade tej 204 si skor viem predstavit 15-metrove T-Busy..

Re #89971 slavius: V poslednom pripade je asi najlepsie ked si budeme brat potvrdenky o kupe listka kde datum je 🙂
1) Re #89919 S499.1023: Ano prekladat. Mnohym ludom sa to cita lepsie po slovensky. Ja osobne sice bezne po cesky citam, mnohe filmy a serialy pozeram s ceskymi titulkami (nic dabovane do akehokolvek znenia, okrem originalneho az na par vynimiek nepozeram), kazdopadne, omnoho prijemnejsie je to po slovensky.

2) Re #89935 kiko: No napohlad (specialne ked je vedla elektrickova trat) sa da vidiet ze ide 1435. Kedze to nie je na mape, asi pojde o vlecku.

3) Re #89937 Amos: Suhlasim. Este keby sa spravila Prazska.

4) Re #89942 kecho: Mna by zaujimalo preco nie je mozne aby to fungovalo ako vsade - vozickar stlaci tlacidlo (vacsinou modre) a vodic plosinu pride vyklopit. Preco sa to neda tentokrat?
Reply on: pepino23 #89970:

Áno, mám takú skúsenosť, že revízor si vie na displeji kontrolného zariadenia zobraziť aj dátum začiatku platnosti predplatného lístku. Alebo minimálne vie zistiť jeho druh (mesačný, trojmesačný, ročný,...) a podľa dátumu ukončenia platnosti zistí termín začiatku platnosti. Ale či tam má termín zakúpenia, to neviem, teda ak bol niekto šikovný a kúpil si ešte pred 1. novembrom už ďalší lístok (napr. od decembra ročný) tak podľa správy ("Cestujúci, ktorí využívajú v nočných spojoch predplatné cestovné lístky (tzv. "električenky") zakúpené do 31. októbra 2007...") by mu mal platiť, keďže sa tam píše nie o dátume začiatku platnosti, ale o zakúpení.
Technicka otazka: Ako revizor zisti, kedy bola kupovana elektricenka? Nikdy som sice nevidel tie ich pristroje, ale ked ma kontrolovali, tak to iba vzdy piplo, ze elektricenka je platna. To mu na displeji ukazuje udaje ako: kedy bola kupena, na kolko pasiem je, do kedy plati a podobne?
Vdaka za odpoved.
Reply on: enge2 #89967:

Žeby zabral môj podnet, ktorý som mailom posielal na SOI? 🙂
Reply on: fobust #89955:
V Kosiciach to je dane tym, ze v prechadzajucom obdobi bol postupne znizovany pocet spojov.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5198
ach, tak oni zabudli 😃, do februara sa teda nemusime bat, ze revizori dostanu po drzke. aj tak chcem vidiet kto sa odvazi ako prvy vziat nocnu ?
Reply on: pega109 #89965:

To je pekne staré... ?
Reply on: fobust #89963:

Samozrejme na Dolné hony, som sa pekne sekol. 😛
Reply on: Mike #89961:

Ja sa obávam akurát toho že tam sa trolebusy budú utlmovať, ak nie rušiť. Ja by som s tým nemal problém za jednej podmienky. Existujúce napájacie zariadenia (meniarne, káble) by sa využili pre stavbu električky na Dlhé diely ktorá bude kopírovať trolejbusy a na strane "mesta" pôjde od Nív na Šafko. Lenže to je utópia.
Reply on: fobust #89960:
Aha, tak vtom pripade potrebujes menej sol a teda menej ako 8 sol troflov rocne.
Pri busoch ak ratas 500 vozov tak, treba pri 15 rocnej zivotnosti cca 33 vozov rocne. Ok ak by sa prvy rok kupilo 70 tak tie dlasie uz mozme ist po normlanej obnove..

DPB by teraz mal vyhlasit tendre na nakup autobusov a trolejbusov na roky 2008 - 2013. Zisti kolko ho jednotlive vozy budu stat a moze kazdy rok pytat od mesta dotaciu alebo si vytvorit vnutornu rezervu, ci vziat uver a rozhodnut co sa kupi.
Reply on: fobust #89960:
a Zahustiť ešte Dolné Hony
Reply on: Ámos #89958:

Ja som rátal s nahrádzaním sól kĺbakmi. Na 208 by sa zaiste uplatnili. A možno aj 204.
Reply on: Ámos #89957:

Rátal som životnosť 15 rokvo (akože by sme mali taký "luxus" a 15 ročné autobusy vyraďovali). Rátal som na súčasný počet kĺbakov. Zanedbaním obnovy vozového parku je nutné už v najbližších rokoch kúpiť viac vozov. Ak by sme mali 300 kĺbakov, tak pri životnosti 15 rokov je to 20 ks ročne. Lenže treba dohnať roky od 1998! OK, splynofikovali sa nejaké Vrakosy B741, ale tie nemožno považovať za nové vozy. Akurát nám umožnili nekupovať nové kĺbaky, ale ich čas sa tiež už blíži. Od roku 2011 by stačilo 20 nových kĺbakov ročne. Samozrejme môžeme rátaž že nové vozy budú mať možno vyššiu životnosť, povedme 17 rokov a pod... Záleží od špecifikácie výrobcu.
Reply on: fobust #89949:
to iste pri trofloch. Pri dnesnom stave 43 klbakov pri 12 rocnej zivotnosti treba vymenit kazdy druhy rok 3,5 vozu. A trofle mozu kludne jazdit aj 15 rokov.
Reply on: fobust #89949:
A ako si dosiel na pocet 50 busov rocne? S akym celkovym poctom a akou zivotnostou si ratal?
Reply on: Mike #89944:
Dopravne stavby v tomto meste radi financuju.Na tom sa totizto lahsie nabaluje.
Reply on: Mike #89954:

Myslím že to tu alebo čítajú, alebo aspoň dávajú monitorovať. Ja iba nechápem, ako môže mať napr. BB aleob KE takú "veľkú" rezervu vo výprave trolejbusov. Na BA pomery by to hádam bolo také, že v špičke nám všade všetko behá a ešte nám vo vozovni postáva 20 kĺbakov a 40 sól. To je už opačný extrém.
Reply on: fobust #89953:
OK presne takto by to šlo. Resp. bolo by to ideálne. Ale ideál neexistuje; aj keď je záhada, že taký Prešov, alebo toľko sprofanované Brno si vedia zabezpečiť pravidelnú obnovu voz. parku ešte v životnosti.

To by chcelo vybaviť automatickú notifikácku príspevkov z diskusie ako sms do súkromných mobilov p. Záhradníkovi, Kadnárovi a Cílekovi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.