Ja som ti akurát neveril, že to tu bude raz-dva, dokonca neverím tomu, že sa im to vôbec podarí zrealizovať, keď nevedia ani CNG bus poriadne vyrobiť - tým ma nasxali...
Na SOI som už napísal, ale ohľadom predplatného lístka, ku ktorému ma DPB teraz núti si dokupovať príplatok napriek tomu, že som si nočnú dopravu už raz zaplatil.
Skús napísať ohľadom tých vozidiel Ty, nech nás je viac
Nové vozidlá by aj boli (Solarisy, 25Tr, čoskoro SOR), ale na nočákoch som ich zatiaľ veru nevidel...
Svoj pohľad na novú tarifu prezentuje čitateľ Slavomír: „Dnes v noci na hlavnej železničnej stanici: vo vitrínke leták s nápismi "nová nočná doprava", "nové autobusy", opodiaľ stojí 16-ročný Ikarus 283 pripravujúci sa na linku N21. Ja som sa pobral na svoj spoj N33 (Ikarus 415 #1001 - 10-ročný voz)
V tom letáku je zmienka o nových vozidlách, no v skutočnosti tam behajú aj Vrakosy.. keby sa niekto obrátil na SOI myslím, že by sa to dalo identifikovať ako zavádzanie spotrebitela, pretože dopravca slubuje v informačnom letáku nové vozidlá, a pri tom ich v podstate ani nemá
Áno - o to je to zložitejšie, pokiaľ sa tak deje spolu s magistrátnou partajou, lenže bratislavský Siemens zrejme nemá v možnostiach a schopnostiach podobný štandard u nás.
Tu sme poculi ine veci ako sa neda spravit dynamicka preferencia v Dubravke na jednej krizovatke. Az ked im povedali ze ked to nevedia oslovia niekoho ineho, tak to zrazu islo.
a este musis dat prednost vsetkym vozidla a najma CHODCOM, a to vacsina slovenskych vodicov NECHAPE CO TO ZNAMENA DAT PREDNOST CHODCOM, takze to by u nas zle dopadlo...
4. to s tym blikacom je pravda, ale treba povedat ze ziadne sucasne krizovatky nie su v rozpore s normou! aj podla vyjadreni policie, ak je niekde napriklad pri odbocovani doprava blikac, tak je to oficialne riesene tak, ze ide o samostatnu krizovatky, ktora nie je riesena svetelnymi signalmi, ale dopravnymi znackami - a teda tie blikace su len tam kde je aj stavebne odbocka doprava oddelena - aby sa to mohlo tvarit ako druha krizovatka - a pozornejsi pozorovatel si isto vsimne, ze zo smeru odkial prichadzaju do tejto druhej krizovatky auta akoze zo smeru na zelenu je znacka hlavna cesta (napriek tomu ze vo velkej krizovatke je to napriklad vedlajsia, cize jednoznacne musi ist o druhu krizovatku). Typycky priklad je napriklad krizovatka Stromova-Limbova-Vlarska, sice nie je svetelne riadena, ale aj keby sa zdalo ze ide o jednu krizovatku, ide minimalne o dve samostatne krizovatky...
a mozno raz dozreje cas na to aby sa napriklad dalo vzdy ODBOCIT DOPRAVA NA CERVENU, ako je tomu napriklad v USA, lenze to asi najprv musi dozriet cas, aby vodici pochopili co to znamena DAT PREDNOST CHODCOM napriklad... lebo pokial by davali pri tej jazde na cervenu doprava prednost chodcom tak ako davaju teraz prednost chodcom na priechodoch, tak by to nebol dobry krok...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eripmav