btw. Tusim ste to este nepisali: Dnes rano okolo 8:20 sa stala nehoda IGK s L5 pred Pokrokom smer Racko... Vodic udajne uz nestihol vyjst z priecestia a elina ho tukla. Vie niekto dalsie podrobnosti?
Buhehe, to nemá chybu! Dotyčný ktorý to vymyslel je fakt originálny. Síce neschvaľujem takúto formu vyjadrenia nesúhlasu, v tomto prípade nemienim prori nej nijako zakročiť. Práve naopak, poteším sa keď to bude na každej zastávke!
Aj to viem vysvetliť, síce nie exaktne, ale aspoň empiricky
1) vtedy mali T6-ky ešte staré pohony dverí, ktorých elektroniku nepoznám, ale je tiež možné, že ich kontrolné kontakty niekedy robili blbosti a indikovali nesprávny stav
2) ešte aj v dnešnej dobe, čiže pri nových pohonoch, sa stane, že T6 indikuje zatvorené dvere hoci sú jedny otvorené. Mne sa to stalo s prednými dverami - zavrel som súpravu, a dodatočne otvoril predné dvere. počas ich otvárania svietil blok rozjazdu a indikácia otvorených dverí, a akonáhle zastali v otvorenej polohe, blok zhasol, a rozsvietila sa kontrolka zatvorených dverí, a ja by som sa pokojne mohol pohnúť s otvorenými dverami aj bez vyradenia blokovania jazdy Keď som dal zatvárací povel, znova sa po pohnutí dverí rozsvietil blok a cervená kontrolka, a po zavretí to už šlo normálne Závadu sa mi však napriek veľkej snahe zreprodukovať nepodarilo Ale ako vidíš, aj neomylná elektronika sa môže pomýliť
Tož úžasné čo vymyslela tá banda okolo údržbára z STV ? NEskutočne perfektné zmeny náš čakajú v Petržalke. Linka 180 30min interval supermôže byť pre tých dvoch cestujúcich v priemere na jazdu sa oplatí. Jednu takú linku už poznám čo ide od nikadiaľ nikam 54 Východné - Vajnory. Vytvoriť 184 keď už je 84? dúfam, že tam nasadia krátke busy. A predĺženie 83 možno jediné bude využívané ale potom prečo nepredĺžili aj 93? resp nevrátili na pôvodnú trasu? zozadu z lúk sa super cestuje (aby ste si nemysleli že tam bývam) len sa viem vcítiť do tých ľudí ako ráno nastupujú do dobytčáku 99 aby o Pár zastávok mohli opäť vystúpiť. To je efektivita a potom že chýbajú busy a vodiči. Úprimne ľutujem každého vodiča čo chodí 99 to je na samovraždu. ☠ Vlastne ani jeden z vodičov to nemá ľahké Toľko môj krátky monológ ?
Tiež nevidím žiaden význam tej zmeny, nakoľko takmer všetci sťažujúci sa dôchodcovia požadujúci priamy spoj do mesta boli z okolia Ovsištského námestia a nie Bulíkovej.
Re #89522 Beus: "a tiež blokujú rozjazd, čo sa ale dá vyradiť prepínačom, no na T6 ten prepínač pôsobí aj tak len na 1. dvere"
Ako je potom možné, že ja som sa raz (cca rok 1996) viezol v zadnom voze súpravy T6 v zadných otvorených dverách medzi zastávkami Mladá garda a Riazanská v plnej traťovej rýchlosti? Len podotýkam že to bolo nedobrovoľne, nakoľko som sa už v danom okamihu ďalej do voza nezmestil.
Ani som nevedel, že v trafikách už nepredávajú známky - nekupoval som ich už asi 10 rokov, presne z tých istých príčin, ktoré uvádzaš.
"Alebo si niekto z vás len tak o jednej v noci zmyslí, že nejdem spať, ale idem sa previesť do mesta?"
A čo tak si v noci o jednej zmyslieť, že nemôžem spať, ale musím ísť na pohotovosť? To sa dopredu naplánovať nedá. Takisto sa dopredu nedá naplánovať, že mi bude meškať neskorý večerný vlak/autobus/lietadlo a namiesto dennej linky budem musieť použiť nočák.
Márnosť šedivá, asi som bol už veľmi unavený, keď som videl, čo v príspevku nebolo, a nevidel, čo v ňom bolo... Kri skutočne jasne písal o dobíjaní kreditu v predajni a odpisovaní v automate. Takže sa ospravedlňujem kriovi aj Tebe.
Cestovné v bratislavskej mestskej hromadnej doprave sa v roku 2008 nebude zdražovať. "Také je rozhodnutie primátora Andreja Ďurkovského," konštatoval na dnešnej tlačovej konferencii jeho prvý námestník Milan Cílek.
"Nové vedenie podniku robí zásadným spôsobom jeho reštrukturalizáciu na viac etáp až do konca júna 2008," uviedol predseda predstavenstva DPB Branislav Záhradník. Už urobili audit všetkých zmlúv, znížili počet zamestnancov o 10 % a zefektívňujú prevádzku. Od budúceho roka plánujú postupne obnovovať zastaraný vozový park nákupom nových vozidiel, na ktoré mesto vyčlenilo z kapitálových prostriedkov pol miliardy Sk počas troch nasledujúcich rokov.
blablabla
kedy dôjde k reštrukturalizácií a efektivzáciíé práce v dielňach, ako sľubovali (a už pred voľbami aj p. Ing. Colada)
Darmo môže nakúpiť aj 400 nových NP hydrogen 24 metrových dubledeckerov, pokiaľ sa nezmení prístup v dielňach, vodiči na vlastnú päsť donekonečna tie busy udržiavať nebudú ...
Ešte Ťa doplním (to je info hlavne pre ostatných) - staré T3 a K2 majú na dverách klznú spojku, takže pri privretí sa dvere stále snažia zavrieť, a nejde im to, no rozjazd blokujú rovnako ako na nových vozoch (pokiaľ to vodič nevyradil na patričných dverách správne umiestneným 10-haliernikom), čiže s otvorenými sa nepohnú. Novšie vozy (T6, K2S a T3 po reko pohonov dverí - na Juráku sa pohony postupne rekonštruujú aj v starých súpravách, takže ani v T3SU to už nie je nič výnimočné) už majú ochranu proti privretiu tým, že dvere sa znova otvoria a pokúsia zavrieť (v každom type je na toto naprogramovaná trošku iná logika, nebudem rozvádzať do detailov), a tiež blokujú rozjazd, čo sa ale dá vyradiť prepínačom, no na T6 ten prepínač pôsobí aj tak len na 1. dvere.
Dovolím si čiastočne nesúhlasiť. Jednak preto, že si pamätám niekoľkoročnú existenciu stacionárneho radaru na Pražskej v smere z Hroboňovej k SAV, približne pár desiatok metrov nad zastávkou Sokolská, a tam naozaj nie je problém odfotiť trolejbus (nehovoriac o tom, že križovatka s Mokrohájskou už nie je Pražská, dokonca ani Brnianska, ale Lamačská cesta ) a dvak preto, že si celkom dobre viem predstaviť taký reakčný čas (technológia z konca 80tych, možno začiatku 90tych rokov) , že sa tam tomu radaru ten trolejbus od odmerania po odfotenie proste vtrepať stihol
Pripravovane zmeny a nove linky, boze kam toto speje... miesto toho aby vedenie DPB bolo ako tak spokojne ze neni aj horsie oni si idu na zimu nove BEZVYZNAMNE linky robit. Niesu vozidla niesu vodici je to tak tazke pochopit? Kazdy zdravy rozum a clovek ktory sa rozumie v oblasti dopravy a ma prehlad o tom ake ma DPB moznosti taku blbost by nedopustil Pan Zahradnik by si mal zbalit svoje myslienky kufre a porucat sa niekam inde, alebo by mu ako malemu decku maly pustit hru Transport Tycoon nech sa nauci zaklady MHD lebo to co tu majstruje je len jedna velka utopia... ? ? ?
Ved sa hned nerozculuj... Ja nevravim ze nemas pravdu. Ja len mam pokrk tohto *ebnuteho naroda, kde si kazdy mysli ze JA MAM PRAVO... a z toho vyplyva mnozstvo dalsich veci a medzi ne patria aj fatalne nehody.Som proste znechuteny z chodenia do kruhu, ked budujeme lieviky, lebo nam zabija chodcov aby sme ich o 25 rokov zrusili aby nam ich znovu zabijat zacalo... To je vsetko. Prave preto, ze auto nedokaze zastat na metry a absolutna prednost chodcov nefunguje/neexistuje/nie je mozna tie lieviky mali ostat. Moze mi byt u prdele jedno, ze denne tam soferi stali v zapche alebo si tam raz za cas niekto pokrcil plechy, lebo pre svoju aroganciu si myslel ze on MA PRAVO ist prvy. Zbytocne tam vyhasol ludsky zivot a viac sa otom nemienim bavit.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
::.BUSdriver.::