konkretne pri Techopole pomoze aj CSS. Sice sa zhorsi situacia smere Dolnozemska, ale dostat sa napr. z Romanovej je (nielen) v spicke velky problem. Co vsak vidim ako problem, a vyriesil by ho prave kruhac, je prilis velka rychlost aut iducich z Dolnozemskej. Tie potom maju problem ubrzdit ked ich niekto obmedzi z vedlajsej cesty, pri davani prednosti chodcom, autobusom a vlastne aj do esicka nad Chorvatskym ramenom. A tam je vlastne aj dalsi prechod, dost frekventovany, ale nebezpecny lebo z oboch stran sa nan ide zo zakruty.
Kruhac by dopravu upokojil a to non-stop.
Veľmi dôkladne som si prečítal tvoj odkaz. Nikde v ňom nie je ani zmienk o poruchovosti vozidiel Mercedes-Benz O345 Conecto. Tak isto mi nie je známa od žiadneho z dopravcov, prevádzkujúcich tieto vozidlá, žiadna zmienka o nadmernej poruchovosti týchto vozidiel. Menovite v Niter máme pomerne dosť dobrého kamaráta, ktrooý by o tom niečo mohol vedieť a nevie...
Takže záver: Bohapusto si vymýšľaš.
Tak to asi bol autobus... T3 ani KT8 totiž nič také nemajú. Blokovanie sa samozrejme dá vyradiť, ale rozhodne nie žiadnym vypínačom na paneli.
Btw., čo to znamená "takmer utrpel ťažký úraz"? To je niečo ako "trochu tehotná"?
Skôr mám pocit, že si ten úraz neutrpel "takmer" ale normálne, že to bol úraz hlavy a že kvôli tomu tu teraz my musíme trpieť.
A podľa teba to čo je lacnejšie, znamená, že je to k ničomu!?! ? . Mercedes si nemôže dovoliť vyrábať "šmejdy", na to si už na trhu vybudoval veľmi dobré miesto. A len tak na okraj...skoro žieden autobus sa nemôže porvnávať s MB Citaro, MAN LC.
Ten text sa nezakladá na pravde, pretože turecké Conectá v Nitre sú vysoko spoľahlivé vozy. Je pravda, že keď občas treba náhradný diel, je to finančná pálka, ale prevažne tie vozy vidia dielňu, len ak idú na P-čko. Za posledné tri roky si napamätám ani jedno dlhodobo odstavené Conecto. Zato nemecká hviezda Citaro si už "so všetkými dielenskými kanálmi potykala", lebo ich pozná lepšie ako ulice mesta.
vie mi tu niekto povedat aspon pribliznu cenu stacionarneho radaru??? podla mna by sa na niektorych komunikaciach v bratislave naozaj oplatili...a za nejaky ten mesiac by si zarobili pokutami aj sami na seba...v prahe su, podla toho co som v telke videl a ze mobilny radar zachyti len 1 percento prekroceni rychlosti, pricom stacionarny az 99..zevraj..podla mna 100, ale moze to mat aj svoje muchy:)
Tak to mas pravdu,lebo tu nie je CSS,ktory taktiez nic nevyriesi.Napriklad pri Mladej garde aj v Karlovke (Molecka,Segnerka) Novy most,kde mas CSS, kto uz pocka kym dostane zelenu NIKTO!!!!!!!! Zastavka trolikov TORYSKA,kde je prechod hned za trolikom,NIKTO NEJDE CEZ PRECHOD ale vsetci krasne PRED trolika a MIMO PRECHODU. Zastavka DROBNEHO kto Ti ide cez prechod,NIKTO vsetci krizom cez cestu a dokonca aj preskakuju zabradlie.
Ámos