reagoval si na prispevok #89345 od eripmav a ten reagoval na mna, na prispevok ktory suvisel s dnesnou dopravnou nehodou v Raci v mieste kde zrusili lievik...
Podla informacii ta zena bola zrazena na prechode pre chodcov, kde plati absolutna prednost chodcov. Ale to musis zo svojmi vodicskymi skusenostami predsa vediet...
A ked si nehodu nevidel ako sa ti mozes odhadnut rychlost vozidla??? Ci ty uz si aj sudny znalec?
Pri aute s ABS na mokrej vozovke stopy prudkeho brzdenia NEUVIDIS.
"Heh a na Šafku na zastávke električiek smer Kamenné nám. sa už CP N95-ky nezmestil na plech, a tak spolu s oznamom o jej presmerovaní je na smetnom koši."
Tým chcel dať niekto najavo, kam sa celá nočná doprava uberá.
Dnes podvečer som na novej zastávke N95-ky pred Hlavnou poštou ("Námestie SNP") videl vedľa CP na plechu na PC napísaný oznam na žltom papieri:
"AKCIA! Najdrahšia nočná doprava v strednej Európe" Kto z vás to tam dal? ?
Heh a na Šafku na zastávke električiek smer Kamenné nám. sa už CP N95-ky nezmestil na plech, a tak spolu s oznamom o jej presmerovaní je na smetnom koši. ?
3) Re #89345 eripmav: Samotnu nehodu som nevidel, ale nezdalo sa ze by to auto slo velmi rychlo. Je aj mozne ze ta osoba tam len tak vosla a vodic uz nestihol zareagovat. Cim nevtvrdim ze to tak na 100% bolo. Ale nevidel som ani stopy prudkeho brzdenia, a auto stalo hned kusok za prechodom.
4) Re #89352 Cingacik: A najhorsie na tom je ze vzdy obvinia vodica. Vdaka carovnej formulke "neprisposobil rychlost svojim schopnostiam". Raz s tymto uznali za vinneho vodica co na 60-ke siel 40. Ziadna mokra vozovka, hmla ani nic. Pekny letny den. Nech mi nikto nevravi ze na vine nie su tie osoby co sa vrhaju na cervenu a mimo prechodov pod auta.
5) Re #89362 S499: Bola to elektricka. To si zas pamatam. Takmer znamena ze nebyt pohotovosti istej dobrej duse tak by nastal minimalne dost nechutny uraz hlavy. Nastastie sa nic nestalo, kedze dana osoba ma vcas zachytila. Netvrdim ze to tlacidlo je na panely, kazdopadne URCITE sa to vypnut dat musi. To povedala osoba co tu staznost presetrovala.
konkretne pri Techopole pomoze aj CSS. Sice sa zhorsi situacia smere Dolnozemska, ale dostat sa napr. z Romanovej je (nielen) v spicke velky problem. Co vsak vidim ako problem, a vyriesil by ho prave kruhac, je prilis velka rychlost aut iducich z Dolnozemskej. Tie potom maju problem ubrzdit ked ich niekto obmedzi z vedlajsej cesty, pri davani prednosti chodcom, autobusom a vlastne aj do esicka nad Chorvatskym ramenom. A tam je vlastne aj dalsi prechod, dost frekventovany, ale nebezpecny lebo z oboch stran sa nan ide zo zakruty.
Kruhac by dopravu upokojil a to non-stop.
Veľmi dôkladne som si prečítal tvoj odkaz. Nikde v ňom nie je ani zmienk o poruchovosti vozidiel Mercedes-Benz O345 Conecto. Tak isto mi nie je známa od žiadneho z dopravcov, prevádzkujúcich tieto vozidlá, žiadna zmienka o nadmernej poruchovosti týchto vozidiel. Menovite v Niter máme pomerne dosť dobrého kamaráta, ktrooý by o tom niečo mohol vedieť a nevie...
Takže záver: Bohapusto si vymýšľaš.
Tak to asi bol autobus... T3 ani KT8 totiž nič také nemajú. Blokovanie sa samozrejme dá vyradiť, ale rozhodne nie žiadnym vypínačom na paneli.
Btw., čo to znamená "takmer utrpel ťažký úraz"? To je niečo ako "trochu tehotná"?
Skôr mám pocit, že si ten úraz neutrpel "takmer" ale normálne, že to bol úraz hlavy a že kvôli tomu tu teraz my musíme trpieť.
A podľa teba to čo je lacnejšie, znamená, že je to k ničomu!?! ? . Mercedes si nemôže dovoliť vyrábať "šmejdy", na to si už na trhu vybudoval veľmi dobré miesto. A len tak na okraj...skoro žieden autobus sa nemôže porvnávať s MB Citaro, MAN LC.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos