Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marian555 #88610:
Fakt dosť dobré. Neviem v akom štádiu sú jednotlivé projekty, ale dúfam, že sa budú realizovať čo najskôr. Už sa na to teším, napríklad na AS Mlyn. nivy. Chodím tade každý deň, a momentálne to nevyzerá najlepšie, ale podľa týchto plánov sa to dúfam čoskoro zmení (a hlavne s ohľadom na projekt Twin City). Proste rád sledujem, ako sa bratislava rozvíja, a toto je dosť veľký krok. ?
Reply on: tr3mp #88609:

Zaujimave dokumenty. Keby som mal najbližšie do Vianoc niekedy voľno, rád si preštudujem.
Vďaka tebe ich nebudem musieť sám vyhľadávať, stačí si imhd pozrieť ?
Ak nemáte čo robiť cez víkend, pozrite si dokument "DOPRAVNO URBANISTICKÁ ŠTÚDIA PREPOJENIA ŽELEZNIČNÝCH KORIDOROV Č. IV A V PROJEKTU TEN – T 17 A NAPOJENIE LETISKA NA ŽELEZNIČNÚ SIEŤ V BRATISLAVE"
textová časť: http://www.telecom.gov.sk/index/open_file.php?file=doprava/zeleznica/studia/dus_ten_t.pdf
grafická časť (dosť obsiahla):
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=44271
http://www.youtube.com/watch?v=i7i0-6oEa_k

V rámci BID by mohli zaviesť koňolinku BA - Sv. Jur. ? ?
Reply on: S499.1023 #88605:
Možno práve z nich vyrobili tie kabínky ? .
Reply on: kecho #88603:
Dyk, kar, to je dyzgrymynácyja, daj lakaš ? ? ? !
Reply on: Peon #88597:
Vysoko sofistikovaý slovinský produkt SEM-TAM BUS nemal pri dodaní ani kabínku vodiča. Keď DP protestoval, že objednal vozidlo s kabínkou, prvá reakcia bola "U nás nikto kabínku nemá a jazdí sa, čo si to vymýšľate", keď toto zdôvodnenie nebolo akceptované a páni pochopili, že "nema problema" ani "maňana" nebude fungovať, zhromaždili si nejaké prebytočné madlá, sklá a plexisklá a začali tvoriť kabínku. Takže sa niet čo diviť tomu, že nie sú sklá ani pri dverách.
Reply on: Peon #88597:
uz niekolkokrat som volal na dispecing, ked nesla L20 > 5 minut. vzdy mi boli schopni povedat kde v prdeli ten voz je, raz som ich sice musel uistovat, ze som si spravne pozrel CePo, ale potom zistili, ze zalozak pojde, no az nabuduce kolo...takisto som zistoval preco nesla L28 (naburala) a preco nejde namiesto nej napr. DD ZV (hradil L32 a ine ZV nebolo)...
Reply on: Malic #88561:

"L83 sa poriadne zaplni kym pride na Vlastenecke"
prechodom 84 cez hraničiarov sa tým pádom rozdielia ľudia do 2 busov a na Vlasteneckom už nebude bus chodiť tak natrepaný - veď predsa existuje fantasticky fungujúci preklad - 83+84 každé 4 minúty ?

Re #88559 Malic:
"useku Jungmanova - Ovsiste chodi plna v oboch smeroch len v spicke."
možno teraz v úseku Bulíkova - Hraničiarov príp Vlastenecké - Ovsište bude lepšie využitá celý deň... pokiaľ sa to nevyskúša, nezistíš

Re #88565 bwd:
viď Hypernova...

Re #88566 Ámos:
začína 7:30, nie 8:30 (aspoň nedávno to tak ešte bolo - žeby sa už niečo zmenilo?)

Re #88567 ear4:
dalo by sa to veľmi jednoducho a elegantne vyriešiť BUS pruhom - veď tam je originál 4-prúdovka, takže zabrať 1 pruh na každej strane (v ktorom mimochodom parkujú IGK) by nebol veľký problém. K predpokladanému výkriku, že kde potom budú parkovať - parkovisko pred Lidlom je dostatočne veľké na ten počet áut, čo stojí pri ceste... A okrem toho teraz býva aj tak skoro prázdne.

Re #88575 prutinko:
aj teraz majú 2 možnosti ísť z HoPa
- 83 + 88/99
84 (pre lenivších potom + 88/99 na Vlasteneckom alebo 88+96 na Bulíkovej) - mimochodom peši si na zastávke EuBa rýchlejšie ako Busom (aspoň keď ešte chodila 97 ex21 to tak bolo)

Re #88584 S499.1023:
snáď áno, ale okrem toho by si musel byť aj cigán, aby si sa mohol vyhrážať, že v prípade zamietnutia žiadosti to bolo rasisiticky motivované ?

Re #88596 zakaznik:
a ako to vyzerá s T-busovou traťou cez Apollo?

Re #88597 Peon:
v minulosti bol taký návrh, aby 84 išla (rýchlejšie) cez Krasovského, Einsteinovu a za Auparkom by sa napojila na súčasnú trasu - neprešlo - kvôli prekladu s 83 na Vlasteneckom...

Re #88599 El Sergio:
84-bolo to myslené zo zastávky "Lachova" (nemôžem za to, ako si DPB označuje zastávky), tj ulice ako Haanova a pod. odtiaľ to určite na Hraničiarov bližšie nie je - občas treba pozrieť aj do mapy, aby si vedel, že názov zastávky a priľahlých ulíc nemusí byť totožný ?
68-je mi úplne jasné, prečo chodí 68 ako chodí. Už keď som sa pred otvorením bol pozireť na ten most, bolo mi jasné, že z Apolla pri odbočení vpravo budú búračky - a aj sa stalo... ide o to, aby sa 68 čo najmenej zdržiavala (pri chcení zavedenia zastávky euba, čo je aj tak somarina, pretože z Apolla ide na euba 88 zo stanice a z intrákov pri slovnafte zase 97, navyše po trase 68 v meste nie sú žiadne ubytovne pre euba), pričom na Šustekovej určite stojí a čaká dlhšie ako na Bulíkovej . takže keď pisateľ xy chce zrušenie jednej zastávky, čo sa prezentuje na imhd, tak ja zase môžem chcieť zrušenie inej zastávky, nie? ?
Reply on: El Sergio #88599:
"z Lachovej je to na zastávku "Námestie hraničiarov" snáď bližšie ako na zastávku "Lachova", " . Z niektorých domov áno, ale bolo to myslené skôr z okolia zastávky "Lachova", kde sú aj ulice Furdekova, Haanova a Mlynarovičova.
Reply on: Peon #88597:
Po poziari eliny pri PKO, iste si to pamatate, som volal. Stal som v 9 na botanickej a ujo vodic sa nemal k veci zavret a ist, ani povedat ze preco nejde. Este ma odmietol drzo. Tak reku mu to zratam, zavolal som na dispecing a tam mi to vysvetlili po lopate,poziar no neotravujte... Vynikajuca skusenost...sedlak na dispecingu, sedlak v kabine.
Reply on: Peon #88597:


2; L99 obsluhuje zastávku Kopčany - sídlisko, ktorá je blízko petržalského cintorína. Aj keď nie som si istý, či tam bude chodiť toľko ľudí, aby tam bolo treba kĺbáky.
Reply on: kecho #88556:

"a čo majú posledné 2 roky robiť napr. na Lachovej?"
Prepáč ale konkrétne z Lachovej je to na zastávku "Námestie hraničiarov" snáď bližšie ako na zastávku "Lachova", takže konkrétne obyvatelia Lachovej majú na výber nielen medzi linkami 68, 88 a 96, ale aj medzi linkami 83 a 95, ktoré už centrum obsluhujú. ?

"a ja som napr. v prípade zriadenia EUBA za zrušenie zastávky 68 na Šustekovej"
Ty si evidentne nepochopil dovody zachádzania linky 68 cez Gettinovu, inak by si nepísal takéto bludy. Podľa mňa by mali byť ľudia na Bulíkovej aj tí čo škriekajú o zastavovaní na EUBA radi, že tam niekde v okolí vobec 68 stojí. Ja osobne by som 68 nechal zastavovať LEN na Šustekovej ako náhrade za zastávku Bosákova, pretože premávka cez Gettinovu je LEN náhradou za premávku po Bosákovej, a teda podľa mojho názoru zastavovanie 68 kdekoľvek inde ako v blízkosti povodnej trasy nemá zmysel, pretože za normálnych okolností by tam nestála. Takže tak. ?
Peon: Ja som tie 201ky spominal cisto len zo zaujimavosti ☺ ..a hej..mozem chodit 208.202,201.75 a peso....cize mne je to osobne jedno, len sa mi to videlo zaujimave, ze prave len vozy na L 201

A k tym 78kam...co ti poviem...to je vzdy loteria v spicke a ti to nezavidim
1; Neviete niekto, kedy asi budú tie avizované zmeny MHD v Petržalke? Zarazilo ma, že 1. 11. bude premávať X82-ka v trase ako pred rokom, ja že to už bude 180-ka odvtedy nastálo...

2; A na čo budú 1.11 na 99-ne kĺbové vozidlá, keď tá žiaden cintorín neobsluhuje?

Re #88583 Beus: Presne, myslím, že spojenie HoPa s EUBA cez zastávky Farského atď. by na 84-ke malo zostať zachované, ale rýchlejšie cez Einsteinovu (zastávkam "Halova" a "Jungmannova" postačí namiesto nej 83 a 99).

3; Kedy sa to cez tú Einsteinovu môže podariť? Je reálne, že by tak išla, no z Farského potom (v konečnom dôsledku zbytočnou obchádzkou) po tej súbežnej trase s 88-kou cez Nám. hraničiarov, Lachovu...

Re #87987 S499.1023: Tak ale elektrické drôty by som s týmto neporovnával... A čo také Tambusy? Tým sa dvere tiež otvárajú dovnútra tou "špinavou" stranou a to "ochranné" sklo pri dverách napriek tomu nemajú...

Re #88582 Santer: Ale veď vtedy chodia často a ty obvykle môžeš chodiť aj 202-kou, tak to ti predsa nemohlo chýbať. ?

Ale čo mám povedať ja, keď 78-ka si ráno okolo 8 h z Trnavského mýta na Čiližskú chodí "na náhodu", dnes dve za sebou išli potom, no často niektoré nejdú vôbec a to už majú 10-minútový interval vtedy...

A "najlepšie" je, keď "vypadne" bez náhrady v sedle v 15-minútovom intervale, ako včera cez obed...
------
4; Už ste niekto v prípade neúmerne dlhého čakania na zastávke (napr. na dlho neprichádzajúci spoj linky s 20 a viacminútovým intervalom -> napr. na linku č. 23) skúsili telefonicky kontaktovať dispečing?

Prípande na dispečing Slovak Lines (v prípade ich spoja samozrejme) ste už niekedy v takom prípade volali?

Ak áno, akú odpoveď ste dostali? Dostali ste "pitchung" ALEBO normálnu odpoveď ALEBO slušné odmietnutie? A prípadná normálna odpoveď bola aká konkrétne? Pýtam sa preto, že ja som to ešte neskúšal, oplatí sa mi to?

5; Tie dve čísla na mobil zdvíhajú na centrálnom dispečingu tak isto, ako aj pevnú linku alebo bývajú aj vypnuté niekedy?
Re Max #88431: podľa zákulisných info je plán nasledovný: 2010 výstavba trate po Bosákovu, 2014 zatrolejovanie obratiska na Bosákovej, ďalej približne tak ako píšeš... :-!
Reply on: Sati #88594:
Pokial myslis mna, tak ja v Ovsisti nebyvam, ani tam nikoho znameho nemam.
? ako tipicky problem slovakov zavidia nieèo èo nemaju tak ako zavidia obèania Ovšistia 84 EUBA sak tam maju 4 priame spoje a to neratam 98 tusim je to najviac spojov z okrajovej stvrte najviac ja byvam v strede petrzky a pri dome mi stoji iba 68 a 99 a nestazujem sa ani rodina ani znami ❗ A ked sme pri tom plateni sukromnych dopravcov tak ty by si potom mal každy podnik èi obchod a potom kludne bude stacit aj 30 minutovi interval na každú linku ❗ ?
Reply on: prutinko #88576:
Kto chce, spojenie si najde. Vyse polovici Petrzalky zmenili trasy liniek. Po urcitom case si zvykli. Aj studenti si zvyknu. Len si treba najst vhodne spojenie, ze existuje aj ine spojenie. "...že z 83 sme sa troška prešli, lebo zastavovala na bulíkovej. " Tak preco nemozete aj teraz sa troška prejsť z Bulíkovej??? Ad k Bosákovej: Zo zasávok Hálova a Jungmannova existuje aj taká čarovná linka 99, kôli ktorej som začal používať diakritiku. Len treba tri chodíky von, počkať pár minút, a tromi schodíkmi nastúpiť do L99.
Reply on: Beus #88583:

Nikde som nepovedal, ze EUBA treba vylucit z analyzy obsluznosti uzemia.

Ok, ja si len neviem nastavit latku, co sa tyka ocakavani od DPB a mesta, t. j. ci sme uplni chudaci, alebo stredni chudaci alebo priemer? Vidim teraz, ze sa tu napriklad ide dbat, aby studaci mali taky komfort, aby ich to nemotivovalo pouzivat auto.

Aky komfort mam teda pozadovat pre seba? Mozem aspon pozadovat, aby bol zabezpeceny spolahlivy prestup medzi L88 a L83 a zosynchronizovane intervaly medzi L95 a L83? Ci to je pre "uplne chudobne" mesto už drahé? Alebo pri obyvateloch mesta sa automaticky rata s autom a pri studakoch je este nadej, ze znesu aj MHD? Tak?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.