Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #88555:
co to? Mas pocit, ze v trhovej ekonomike nema podnikovy sektor spolupracovat s verejnym, napriklad aj ziadanim otvarania studijnych odborov a programov???

Re #88556 kecho: Aha, takze ludia co tam byvaju sa rano dostanu 68 do prace/skoly ale naspat domov uz nie... ak zacne 68 stat na Ekonomickej tak zrusenie statia na Bulikovej je velmi dobry napad.
Vsetkym nam je jasne kde byvas, ale skus sa odosobnit a pozret sa na to ztej triezvej, nezainteresovanej stranky.

Re #88558 Papyr: Akurat bude viac murarov. To skor by mali hladat medzi rumunskymi Slovakmi. Trebars tam aj ist na nabor ?
Reply on: bwd #88562:
Dá sa na to pozrieť aj tak, že existuje silný špecifický prepravný prúd medzi zastávkami EU BA a Hroboňova, ktorý treba nejako prepraviť. Preto vznikla linka, ktorá tento vzťah rieši. Ak tú linku zrušíš dopyt po tej linke nezanikne (študenti, čo bývajú na HoPe zväčša nemajú autá). Takže títo ľudia sa "infiltrujú" do iných liniek a výsledok by bol, žeby sa tí ľudia na Hroboňovej ani nedostali do autobusu, lebo plná 83 by ich nebola schopná pojať.
Rovnako tak je to s linkou 31, ktorá tiež premáva len kvôli študentom, lebo opäť ak by sa mali cpať do 39 s 20 minútovým intervalom, alebo aspoň po Slávičie údolie do kinderka L 30, asi by tam tá doprava skolabovala.
Reply on: Malic #88559:
"...Tento spoj bol vymysleny pre EU BA..."

Poďme na to z iného konca. Prečo by malo mesto obsluhovať špeciálne nejakú EU BA? Prečo si EU BA nezabezpečí a nefinancuje zmluvnú prepravu, tak ako to robia veľké podniky? Prečo mám ja platiť niekomu špeciálnu dopravu?
Reply on: kecho #88560:
Nechcem to tu spamovat, ale odporujes si.

Dobre vies, ze L83 sa poriadne zaplni kym pride na Vlastenecke nam. Natlacia sa do nej ludia z L95 a L88 a na Vlastenecke pride plna. Nechcem si predstavit ako by sa do nej rvali este ludia od TPD. Takto maju L84, ktora ma presne opacnu preferenciu, rano je plna z mesta a vecer plna do mesta, teda jej sucastne vyuzivanie na odlahcenie L83 o ludi z Dvorov 4 a zast. Dvory+Aupark je ovela lepsie ako navrhovany stav.
Reply on: Malic #88559:

L84: "Obyvatelia Lachovej maju predsa L88 s pohodlnym intervalom a prestupom do prazdnej L83 na nam. Hraniciarov."

po novom sa to dá interpretovať aj takto:
Obyvatelia okolia TPD maju predsa L99 s pohodlnym intervalom (dokonca lepším ako 88) a prestupom do prazdnej L83 a L84 na Vlasteneckom nám.

btw. kto chodieva ráno L83 z Hraničiarov, určite nebude tvrdiť, že je prázdna - 1. nástupný bod sa presunul ešte pred križovatku za dostižkou 🙂
Ad L78, L84:
Byvam 22 rokov pri TPD, takze dokonalo poznam momentalnu situaciu. Mozem teda objektivne posudzovat.

L84: Tento spoj bol vymysleny pre EU BA a v case skoncenia vyucovania je tento spoj patricne plny, slovom nepriehladny. V ostatnom case je jeho vyuzitelnost mensia, v useku Jungmanova - Ovsiste chodi plna v oboch smeroch len v spicke.
Osobne si myslim, ze momentalne riesenie je dobre. Obyvatelia Lachovej maju predsa L88 s pohodlnym intervalom a prestupom do prazdnej L83 na nam. Hraniciarov, nelenivi spoluobcania to prejdu aj peso ?.

L78: Vyborna linka, ktorej by svedcala konecna na Safarikovom nam. S L95 by sa tam v pohode vosli, keby predlzili bus statie az po krizovatku. Jej jedina nevyhoda je absolutna nepresnost a neschopnost dodrzat grafikon v spicke kvoli zapcham(Vrakuna-priecestie, Tomasikova, Bajkalska, Trnavske myto-Krizna, Dostojevskeho rad, Stary most). Chodievam nou denne a L78/4 a /8 mavaju pravidelne meskania od 5 do 25min z prvej zastavky. A k tym motorom. L78 v spicke nema v Petrzalke konecne, maximalne tak priebeznu konecnu ?
?
Dobre všetci vieme čo sa do MHD ako tak vyznajú že načo a pre koho bola linka 84 robená a pre koho jazdí tak ako nechapem prečo chcú jej hlavný účel zrušiť ❗
A ktej spominanej 78 teraz po novom sa obivatelie prilahlích panelákov stažujú na hluk z motorov autobusov a žiadajú aby sa motori vipinali teraz v zime by to šlo lebo nedosahujú take teploty ale na druhu stranu sa to neoplati na tych 5 či 8 minút a za druhé sa pri tom dost zničia pri vipnuti a za niekolko minut naštartovaní a v lete ked by som hned vipol motor pri 100°C tak v tom momente možem volať dispečing nech mi pošlú dielnu zo 60l alicolu lebo mi to v tom momente vyhodi vodu von čo by spôsobilo vynechanie spoja a samozrejme by sa na to sťažovali že načo to vipinam ked viem čo to spraví ? ale ked tam mam dlhší prestoj ako 10 minút tak ho vipnem po chvilke nebudem predsa rušiť že ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5138

"Argumentujú novou zástavbou v danej časti a stratou jediného priameho spojenia centrom, keďže po presmerovaní linky 84 by im zostala už iba vnútropetržalská linka 99."
jasné 🙂 na Farského 78 a 95 a 78 aj pri Albere je absencia spojenia s centrom... + 68 z Bosákovej tiež vôbec nejde do centra...
a čo majú posledné 2 roky robiť napr. na Lachovej? kde ide 88 a 68 (+ráno a poobede 96) a podľa uvedenej definície tiež nemajú "priame spojenie centrom" a ani s Petržalkou, keďže 99 tadiaľ nechodí.

68 - "V tom prípade napríklad čitateľ Richard navrhuje zrušiť zastavovanie na zastávke Bulíkova, aby sa zbytočne nepredlžovala jazdná doba autobusov."
a ja som napr. v prípade zriadenia EUBA za zrušenie zastávky 68 na Šustekovej - v zápche pred križovatkou bus nemusí čakať, kým sa na ňu vôbec dostane a potom nemusí čakať na semaforoch. Keby išiel bez tejto zastávky, môže ísť z Bulíkovej priamo cez križovatku a ušetrí minimálne 2-3 minúty
Reply on: Ámos #88553:

"Je nevyhnutné, aby do riešenia tejto situácie vstúpil aj štát a aby bol zriadený na školách študijný odbor vodič z povolania"
v ďalšej päťročnici centrálne plánovaného hospodárstva, súdruhovia...?

keby bolo také niečo záujem, už by si to snáď školy vtesanli medzi predmety, nie?
Reply on: Andy #88552:
Je to tak.
Reply on: Valec #88550:
Myslím, že miesto výbuchu je v rovnakom napájacom úseku ako celá táto križovatka, tak preto bolo vypnuté aj to, ale môžem sa mýliť.
Reply on: Valec #88550:
Ale kým to oznámili na Dispatching, kým sa zobudili, kým dali vyýzvu o vozov a funkčnosť vysielačiek vo vozoch stále nie je 100%. Asi mohla, ale možno keď opravovali to vedenie tak nachvíľu vypli aj ten úsek celej križovatky, tam je sekcia rovno v zastávke Svätopluk smer ASMN.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=27426&idt=u&idg=2797&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

To sa nedalo otáčať tie vozidlá pred autobusovou stanicou, alebo sem presunuli polovicu vozovne? Navyše L205 mohla jazdiť, nie?
Reply on: Ike #88545:
Keď neprší, tak je na zastávke zvlhčovaný vzduch vďaka presakujúcej strieške. ?
Reply on: Ámos #88478:
Tak navrhni inú tému. ?
Reply on: AAA #88542:
A to by zrejme stacilo vybehnut hore a vycistit odtokove zlaby a vpuste..
http://www.bratislavskenoviny.sk/57122/doprava/vyznam-noveho-loga-dpb-sa-precenuje

Súdruh Šestina preceňuje význam loga. Zabudol však dodať že preceňuje aj zmenu rozchodu a jeho argumentovaním o podvozkoch iba ukazuje svoju úbohosť. Akože T3 v Prahe majú nebodaj modernejší podvozok ako T3 v bratislave? Alebo T6? Buhehe, skôr by som povedal že origo 1435 mm PCC kópie s polrámom tvaru "L" sú konštrukčne ešte staršie než 1000 mm podvozky spolrámom tvaru "T". Naše T3 majú aspoň tlmiče, pražské nie. ?
Reply on: Valec #88544:
je domyselna... clovek ma vzdy navyber... ked prsi, tak pod nou je sucho...
a ked doprsi, zacne pod nou kvapkat (pre tych co im ten dazt zacne chybat 🙂 )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.