Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Själavrak #88344:
Prosím vás, vysvetlite niekto iný amorálnej psotroske, že to, či v jednom a tom istom úseku prejde za 20 minút 5 vozidiel rôznych liniek alebo 5 vozidiel jednej linky, je z hľadiska čakania a spoľahlivosti úplne jedno!
Ja už nemôžem, lebo by som ho musel zabiť!
Reply on: Själavrak #88346:
A Tebe by mali skrátiť káble od vedenia lebo niektoré princípy Ti asi nedochádzajú... ?
Reply on: Själavrak #88345:
a to chcem tak vela aby som chcel linku az do Senca? potom by mohla niektora chodit priamo k pavilonu CH1 v Mlynskej Doline... a este nejaka aj na Vychodne... jaj zabudol som, este doplnkove linky k bytom mojich kamosov atd...

chlapce spamataj sa... doprava v petrzalke je najlepsia aka moze byt a to ze patris k 1% ludi co maju debilny prestup neznamena ze zvysnych 99% je nespokojnych...
Keď by sa mali robiť zmeny tak určite by sa mala 87 predĺžiť ďalej do Petržalky, lebo robiť prestup s linkou s takým intervalom je blbosť. Určite by mali predĺžiť aj 78, ale 84 nechať tak ako je.
Reply on: S499.1023 #88276:
Nemyslel som SAV ale Zochovu. A to chcem tak veľa aby mi dačo šlo od bytu na Zochovu,kde aj tak zas prestupujem??? Hmm? Nedrbká ti takto náhodou? To mám chcieť akú linku? Aby nestála nikde a končila v mäsokombináte, keď tam nechodím aby si bol TY spokojný,že chcem linku ktorá ide tam kam nepotrebujem? Ty prestupný deviant! EUBÁkom majú preložiť 84 o ulicu vedľa a idú a všetcia sa idú posrať! Oni zrazu nemôžu prejsť 200metrov,že? A ja môžem? 95 si môžu aj s celým krásnym intervalom vopchať vieš kam, keď končí na kraji centra a kde všetcia aj tak prestupujú na "nosný systém MHD". Pred 9/2005 som prestupoval tiež,ale nikdy som nečakal dlho,lebo bolo viac liniek a ak dačo nešlo šlo dačo iné.
Reply on: S499.1023 #88276:
Keď pôjde dačo na SAV,tak mi to bohate stačí,odtiaľ neni problém prestúpiť nikam! Problém je to,že normálne linky ktoré tu sú v mojom okolí sú len dve - 68 a 95. 68 Ide úplne mimo miesta kam idem a 95 keď nejde tak žiadna iná linka tu neni! Hovorím ti ešte, raz, keď mi nešla 81 vždy došla 80 alebo naopak, potom som si v pohode z 80 vystúpil a pri Auparku už nemal problém. Teraz ísť 88 pod Nový most je zabiják, skrátka lotéria, neistota, neviem vôbec kedy sa tam dostanem! Hoc podľa vyhľadávania spojenia na imhd.sk mi vypíše čas ktorý aj tak je oveľa dlhší. Keď som potreboval cez Starý most dojsť do okolia Šafka šiel som 95, keď nešla kryli ju 78 a 85, poprípade prestupom s 88,ale vždy dačo išlo,nestalo sa mi,že som čakal,sadol som na prvé dobré čo šlo a nikdy nemeškal nech som šiel kedy som šiel. Teraz doprava na jedno miesto závisí od jednej linky!
Reply on: Ike #88334:
Toto ustanovenie, čo spomínaš je zo Zákona o premávke na pozmených komunikáciách, ktorý nie je cestný zákon. Cestný zákon je Zákon o pozemných komunikáciách. ?
Reply on: S499.1023 #88330:
Re #88330 S499.1023: Ja si nemyslím, že by sa nemala započítať, ale vravím že je to skreslujúci údaj. A preto je to skrelujúci údaj lebo ak musí clovek prestupiť tak 1 osoba ide v 2 vozoch = 2 kapacitne miesta vid príspevok nižšie pre amosa. Preto som písal že by sa malo počítať s ludmi bez prestupu
Reply on: S499.1023 #88339:
http://galaxy.leapingtiger.org/dotclear/images/nancy/07990%20-%20Nancy.jpg
ano 🙂 toto je ono...
zaujimave je to taky elektrickoduobus ?
Reply on: Ámos #88327:
Neviem prečo sem chceš pletieš systém noveho vs stareho linkovania. poukazal som na skreslené info nie na linkovanie. Napr toto "Okrem toho však v rámci Petržalky premáva linka 99 (nezapočítaná na mostoch) s kapacitou 638 osôb/hod, takže celkový počet miest v petržalských spojoch sa zvýšil v špičke o viac ako 7% a v sedle o 17%. " - je to skreslujuce nakolko tí ludia z L 99 použiju potom linku cez most. príklad: kapacita L 99 100 ludí kapacita L 78 200ludí dokopy 300 ludí. Lenže ludia z L 99 budu prestupovať na L 78 čiže dokopy som odviezol 200 ( 100 z 99 a 100 čo použili priamo 78) a nie 300 ludí - tu je to skreslenie
Reply on: Ike #88333:
Aha, už viem čo myslíš. Len to rozhodne nie je vo Frankfurte ale v Žabožrútsku - v Nancy a ešte niekde a myslím, že to už predali aj kamsi do Makarónska.
Mozem vediet podla coho sa robieva casovanie44?lebo na zastavke stromovej smerom na kramare je raz 33 a raz 38min nebolo by lepsie dat jednotny cas napr.:38min ak sa to da? ?
Reply on: Ike #88332:
Napr. v Košiciach som také videl, dokonca aj v prevádzke. Ale niektorým gumokolistom robilo teda veľké problémy pochopiť to.

V takom Nemecku alebo Rakúsku to je skoro na každom rohu.
Reply on: Valec #88328:

v momente odtiahnut 🙂 Ale taksatonikdynerobilo...
ale tie trúby tam dali značku "P" - to akože naozaj správca komunikácie dovolí parkovať v oblúku, spoza ktorého je výjazd (Pankúchova, Mamateyova) a tým pádom vôbec nie je vidieť vľavo? Alebo to tam nahodil nejaký recesista?

Re #88331 kri:
aj to je spôsob, ako sa dá dostať výsledok ankety, aký človek potrebuje
napríklad existujú aj takéto 2 možnosti otázok:
1/súhlasili by ste so zastavovaním L 68 pri EUBA?
2/súhlasili by ste s predĺžením jazdnej doby L 68 spôsobenej jej zastavovaním pri EUBA (230 m od exitujúcej zastávky Bulíkova)?
Reply on: Valec #88328:

v momente odtiahnut 🙂 Ale taksatonikdynerobilo...
ale tie trúby tam dali značku "P" - to akože naozaj správca komunikácie dovolí parkovať v oblúku, spoza ktorého je výjazd (Pankúchova, Mamateyova) a tým pádom vôbec nie je vidieť vľavo? Alebo to tam nahodil nejaký recesista?

Re #88331 kri:
aj to je spôsob, ako sa dá dostať výsledok ankety, aký človek potrebuje
napríklad exitujú aj takéto 2 možnosti otázok:
1/súhlasili by ste so zastavovaním L 68 pri EUBA?
2/súhlasili by ste s predĺžením jazdnej doby L 68 spôsobenej jej zastavovaním pri EUBA (230 m od exitujúcej zastávky Bulíkova)?
Reply on: Ike #88332:

Paragraf 10 2 hlavy zakona o pozenmnych komunikaciach
(kapitola dopravne znacenie)

(5) V osobitných prípadoch, napríklad na zabezpečenie vjazdu električky na cestu, sa používa signál s červeným svetlom Stoj! , ktorému predchádza signál so žltým svetlom Pozor! ; vodič musí zastaviť vozidlo pred priečnou súvislou čiarou (č. V 5a, č. V 5b alebo č. V 5c), a kde taká čiara nie je, pred svetelným signalizačným zariadením.
Reply on: S499.1023 #88307:
Kedysi tu niekto poslal link a na nom bol zdokumentovany nejaky hybrid.. vyzeralo to ako jednokolajna elektricka podporovana gumenymi kolesami s tym, ze na usekoch kde nebola kolaj, to fungovalo ako autobus...
bolo to nejake Francuzske alebo Nemecke mesto, no mari sa mi Frankfurt, ale nie som si isty... viem len ze to cudo malo ECV...

Re #88304 S499.1023: Co je potom taky nejaky rollercoaster? ?
Reply on: S499.1023 #88310:
neviem, pamatam si ze v autoskole a vo vyhlaske (aj s obrazkom) bolo spomenute, ze na miestach, kde je zly vyhlad na elektrickovu trat a elektricka tu ma prednost, moze byt umiestnene specialne zariadenie podobne klasickemu semaforu, s rozdielom, ze nema zelene svetlo... teda len zlte a cervene. v pripade ze ide elektricka, najprv sa rozblika zlte svetlo (nieco ako prezvanacia doba) a nasledne cervene...

v praxi som to nevidel nikde, no vedel by som si to predstavit na takej Detvianskej/Cachtickej... zial tuto maju elektricku taku preferenciu ze musia dat prednost autam...

skoda ze sa to nevyuziva
Anketova otazka mala spravne zniet takto:

"Súhlasili by ste s presmerovaním linky 84 cez zastávku Bulíkova (230m od zast. EU) a vynechaním Ekonomickej univerzity?"

Kopa ludi pohotovo nevie, kde PRESNE je Bulikova. V predoslych anketových otazkach sa na podobne "vysvetlenia" dbalo.
Reply on: Technopol #88324:
A prečo sa nepočíta linka, ktorá sa využije s prestupom? Nejaká Dunčodogma ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.