No ohľadne tej kapacity na mostoch je ďalší blud ako zastrieť pravdu o šetrení a to z následujúcich dôvodov:
1. Sú tam započítané linky L78 a L80 ktoré obsluhujú petržalku minimálne
2. Vozy linky L 88 su zaratane 2 krat !!! kedže idu 2 krat cez mosty, síce vieme že nikto nepojde z konečnej na konečnu ale aj tak je to klamanie ludí.
a k tomu že potom sa zlepšoval interval nezabudni dodať že odvtedy sa aj zhoršoval 88, 93, 94
Napríklad na UK má každá fakulta iné začiatky a konce hodín. ?
Re #88246 Ike: "myslim ze sa zhodneme na tom, ze to zalezi od toho, podla akeho kriteria to delis " Plný súhlas.
Re #88251 Ámos: Keby električka bola zo zákona železničná dráha, všetky električky by si mohol odstaviť a trate prestavať. Kľudne by stačilo zmeniť zákon 315/1996 o premávke na pozemných komunikáciách a uzákonniť tam prednosť električky.
Re #88256 Solider: Podľa zákona o dráhach dráhové, podľa zákona o premávke na pozemných komunikáciách motorové.
☺
Re #88278 810zssk: Podľa nariadenia Komisie ES 1192/2003 je električka "osobné cestné vozidlo vybavené na sedenie viac než deviatich osôb (vrátane vodiča), ktoré je pripojené na elektrické vodiče alebo je poháňané dieselovým motorom a je viazané na koľajnice;"
Ďalej ""železničná osobná doprava" znamená prepravu cestujúcich medzi miestom nástupu a výstupu, s použitím železničných vozidiel. Nevzťahuje sa na prepravu cestujúcich metrom, električkou a/alebo mestskou dráhou;"
Takže nevytrhuj časti tej smernice z kontextu.
?
vyzera to tak ze to nie je typicke zeleznicne priecestie, kde zavory blikaju niekolko sekund a potom stoj co stoj idu pomaly dole...
skor by som povedal ze je to nieco na styl ako su u nas platene parkoviska... parkrat blikne a ide dolu (ma tam senzor, to vidno aj zfotiek)... , prejde tram a ide hore...
no u nas su take hovada vodici ze si viem zivo predstavit ako su tie zavory poulamovane ?
ale je to genialna myslienka, na niektorych krizvoatkach (na takom racku a trnku nie) krasne realizovatelna
K preferencii - tak to má naozaj vyzerať 100 percentná preferencia. No bohužiaľ sa obávam, že u nás na Slovensku by to nefungovalo, lebo by to nikto nepochopil a ostali by na priecestiach. A keď si k tomu prirátam, že keď sa nejaký BEUSák pozabudne a bude za ním kolóna ďalších električiek, tak to sa načakajú vodiči
Aha...takže najnovšie cestuješ medzi Kremnickou a Námestím hraničiarov či Furdekovou. A treba aspoň dve priame linky, lebo 88 nestačí. Čo máš na Kremnickej frajerku, že ťa už omrzel problém Horbákova - Vazovova bez prestupu? ?
no ale podla tej definicie je potom zeleznica aj vytah... ale to myslim smrtelne vazne... i ked tuto fakt pri pouziti vlastnej logiky nemozno tvrdit takyto nezmysel ?
ale nehadam sa...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
skor by som povedal ze je to nieco na styl ako su u nas platene parkoviska... parkrat blikne a ide dolu (ma tam senzor, to vidno aj zfotiek)... , prejde tram a ide hore...
no u nas su take hovada vodici ze si viem zivo predstavit ako su tie zavory poulamovane ?
ale je to genialna myslienka, na niektorych krizvoatkach (na takom racku a trnku nie) krasne realizovatelna