Myslim ze by sa to aj celkom dalo, kusok za krizovatkou (omrknem to a podla moznosti pofotim) aj ked nevylucujem ze sa ozve niekto kto bude pindat ak tam ma pozemok, alebo tak (co zas pochybujem). V smere od sidliska to uz moze byt aj rozdelene nakolko sa nerata s tym, ze by sa niekto rozhodoval medzi tym ci pojde na Paulinske, alebo VW podla toho co mu pojde skor Nerataju niekoho kto bezcielne bludi.
Nemyslel som priamo z "kríža", myslel som celkovo z Dúbravky, to som dal len ako ukážku. ? Proste do časti DNV s rodinnými domami pri ŽST DNV je to 23-kou rýchlejšie než 20-kou (a 23-ka je aj obvykle prázdnejšia). No na druhej strane, oproti 20-ke má nekonkurencieschopný interval.
Re #88243 810zssk: Hej, tak to by bolo asi dobre, keby sa (podľa možnosti obojsmerne) zlúčili do jednej zastávky. Ale dúfam, že keby sa tam pre všetky linky reálne dala umiestniť tak ako navrhuješ, tak už by tam snáď bola. Alebo platí verzia, že to ešte nikoho kompetentného nenapadlo?
aj Kaspicke More je jazero a nie more, tak ako "mestska elektricka zeleznicna" bola elektricka a nie zeleznica ?
Re #88241 S499.1023: myslim ze sa zhodneme na tom, ze to zalezi od toho, podla akeho kriteria to delis
Re #88236 zakaznik: vcera som na nich prvykrat nadaval... isiel o 2 minuty skor a na dalsi som cakal hodinu
ale bola to moja chyba, totiz na prestup 21->SL som mal 2minuty a naivne som si mysllel ze to stiham ?
Podla mna je elektricka KOLAJOVY dopravny prostriedok , autobus a trolejbus CESTNY dopravny prostriedok. Neviem ako to je v zakone, ale takto to by malo byt definovane. No vsak v nasich zakonock sa najde nejedna blbost ? ?
Prosim, precitaj si na co som reagoval. Samozrejme to nebolo myslene vazne..
Re #88226 Ike: No, elektrickova doprava z technickeho hladiska je zeleznicna (koniec-koncov istu dobu ju prevadzkovala BMEZ - Bratislavska mestska elektricka ZELEZNICA). Aj ked z hladiska zakona nie je.
Re #88230 Amos: Otazka znie ci to chcu na rekonstrukciu, alebo zastavenie prevadzky. Obavam sa ze to druhe.
Re #88233 Peon: Ked myslis.. ja odtial moc inde ako na sidlisko necestujem, takze uznavam ze mozes mat (a asi mas) pravdu Ja by som okrem premenovania Kremencovej na ZST DNV mozno aj tieto dve zastavky zlucil v smere na sidlisko kusok za krizovatkou. Lebo ked idem od ZST tak neviem kam sa mam postavit.
Re #88236 zakaznik: Predcasne odchody sice su problem, ale inak nenachadzam ziadnu chybu. Snad okrem neochotnej tety v predajni dopravnych kariet pred ktorou som stal minutu (kym kecala s kolegynkou), potom som jej zaklopal a este na mna nakricala ze co jej klopem.
Re #88241 S499: Presne tak. Tak som to aj od zaciatku myslel
Mike #88086 "fuckulty EU mohli porozkladať začiatky a konce hodín": dúfam, že toto bolo myslené ako vtip. Alebo nemáš predstavu ako sa robia na takej škole rozvrhy, rozdelenie učební. Takéto šotohrátky tie baby, čo tie rozvrhy robia asi nezaujímajú
DPB nema zakaznikov na haku ako som pisal dalo by sa povedat ze pokial nebolo zvolene nove vedenie pan zahradnik a tunelar kadnar tak bolo lepsie ako teraz resp teraz sa vyhadzuju peniaze na blbosti
no to si teda našiel úžasný nový vzor. "Najlepší" dopravca na našom deformovanom trhu. SL s ich legendárnymi predčasnými odchodmi. To len tak na margo...
Práveže 23-ka pre ŽST DNV je dôležitá (na rozdiel od tých troch spojov 92-ky). Od "kríža" v Dúbravke je tam totiž len za 9 minút, zatiaľ čo 20-ka až za 14 minút (podobne aj naopak). Preto si myslím, že zastávka "Kremencová" by sa mala opäť premenovať na "ŽST DNV" a zostať v terajšej polohe.
Už dávnejšie som niekde čítal, že pri tej novej zástavbe rodinných domov (medzi zastávkami "Kremencová" a "VW") tamojší obyvatelia chcú mať zastávku, ale magistrát to zamietol. Je to tam dosť dlhý úsek. Podľa mňa by tam pokusne zastávku na znamenie mohli zriadiť.
To, že trolejbus je motorové vozidlo je v zákone, ale v Zákone o premávke na pozemných komunikáciách, nie v cestnom zákone. Ale aj tak je to zaujímavé s tým trolejbsuom, lebo zas podľa zákona o cestnej doprave sa neradí do cestnej dopravy.
Emo