Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ShepDog #88237:
Ale robili sa aj predtým. Napríklad sa plynofikovali vozy, namiesto toho, aby sa kúpili nové. Aj keď by ich bolo možno menej.
Reply on: Ike #87808:
DPB nema zakaznikov na haku ako som pisal dalo by sa povedat ze pokial nebolo zvolene nove vedenie pan zahradnik a tunelar kadnar tak bolo lepsie ako teraz resp teraz sa vyhadzuju peniaze na blbosti
Reply on: Ike #87808:
no to si teda našiel úžasný nový vzor. "Najlepší" dopravca na našom deformovanom trhu. SL s ich legendárnymi predčasnými odchodmi. To len tak na margo...
Reply on: Ike #88212:
Hehehehe, že mosta Sitiny. Pekný breptík. ? ? ?
Reply on: 810zssk #88221:
Práveže 23-ka pre ŽST DNV je dôležitá (na rozdiel od tých troch spojov 92-ky). Od "kríža" v Dúbravke je tam totiž len za 9 minút, zatiaľ čo 20-ka až za 14 minút (podobne aj naopak). Preto si myslím, že zastávka "Kremencová" by sa mala opäť premenovať na "ŽST DNV" a zostať v terajšej polohe.

Už dávnejšie som niekde čítal, že pri tej novej zástavbe rodinných domov (medzi zastávkami "Kremencová" a "VW") tamojší obyvatelia chcú mať zastávku, ale magistrát to zamietol. Je to tam dosť dlhý úsek. Podľa mňa by tam pokusne zastávku na znamenie mohli zriadiť.
Reply on: Ámos #88203:
Alebo aj podľa toho, ako dlho mu trvá cesta MHD. Čo pri väčšom počte zastávok logicky znamená, že to bude trvať dlhšie.
Reply on: Själavrak #88182:
Ale veď o spojenie na Nový Most si neprišiel, akurát musíš prestúpiť. ?
Reply on: Ike #88227:
To, že trolejbus je motorové vozidlo je v zákone, ale v Zákone o premávke na pozemných komunikáciách, nie v cestnom zákone. Ale aj tak je to zaujímavé s tým trolejbsuom, lebo zas podľa zákona o cestnej doprave sa neradí do cestnej dopravy.
Reply on: S499.1023 #88222:
a este nieco, to ze bordel u subdodavatelov nema zasadny vplyv na kvalitu aut snad nemyslis vazne.... ked ti na tom aute nieco od subdodavatela odide tak ti to potom pripomeniem ako to na kvalitu nema vplyv....
Reply on: S499.1023 #88222:
neviem ako je to v inych zavodoch a nerobim si iluzie ze o moc lepsie ale ak sa chces o tom dalej hadat mozeme pockat par rokov na vysledky zo statistik poruch ? aby si potom nebol prekvapeny...
Reply on: S499.1023 #88222:
jaj sory, ty netvrdis ze elina je vlak.. ok..

ale s tym trolejbusom to tiez bude hacik 😛 v zakone o pozemnych komunikaciach je trolejbus definovany ako motorove vozidlo ? to bude tym ze motor ma kazde motorove vozidlo, len nie vzdy je to naftovy, ale moze byt aj elektromotor... ?
takze skor suhlasim s tym ze trolejbus je motorove vozdidlo, ako cestne...
Reply on: S499.1023 #88222:
a ty nepouzivaj vyraz SPZ ? tie skoncili 1.1.2005 ? inak k tomu nemam co dodat... s tym trolejbusom by sa dal spravit poriadok, ze podla speci delenia je to aj aj... ale tvrdit ze elina je zeleznicna je smiesne... ani po pravnej, ani po inej stranke...
to ze TEZ sa tiez hovori elektricka neznamena ze je to to iste co elektricka nasa... to JE zeleznica, uzkorozchodna...
Reply on: Ike #88224:
v DNV som myslel
Reply on: Ámos #88217:
ja som s dopravou (z kvantitativneho hladiska) plne spokojny uz dobry rok... jedine ze minule som tu zo srandy sotousil ohladom 28ky, ale je mi to jedno, aj tak chodim na hriadky a spat pesi...
Reply on: 810zssk #88218:
zrusit MHD ? to skorej pana Zahradnika a aj Kadnara ...keby sa vrchnost volila vznutra tak by tu neobl taky bordel ako zrazenie nocakov a redizajn DPB
Reply on: AAA #88103:
Trolejbus sa nepovažuje za motorové vozidlo ale trolejbusová doprava samozrejme JE cestná doprava.
Re #88107 Ike: Trocha miešaš jablká s hruškami. Trolejbus je súčasne dráhové aj cestné vozidlo.
Re #88110 Ike: Zlošuk má pravdu. Dráhová doprava nepatrí do špeciálnej ale je proste dráhová. Železničná doprava podľa teba nie je dráhová? A čo to má spoločného s celoeurópskou sieťou, to som už vôbec nepochopil. Je ČHŽ, TEŽ, TREŽ alebo O6 napojená na celoeuróspku sieť? Nie je. Je to dráhová doprava? Je to železničná doprava? Je.
Re #88112 Solider: Ale netrep. Trolejbus nie je MOTOROVÉ vozidlo. Trolejbus JE cestné vozidlo. Detičky, spravte si poriadok v pojmoch a dojmoch, jablkách a hruškách, neučte sa definícíe a potom si navzájom nadávajte.
Babeta nemá ŠPZ. Nie je cestné vozidlo? To VôBEC NIE JE RELEVANTNÉ. či má niečo ŠPZ.
Re #88114 810zssk: S trolejbusom máš síce pravdu ale podľa toho aký v tom máš kolektívny zimný šport, tak si to uhádol skôr náhodou ? . Samozrejme, že električka NIE JE železničná doprava. Električková dráha je podmnožinou dráh. Trolejbusová dráha je podmnožinou dráh. Trolejbus je CESTNÉ vozidlo aj DRÁHOVÉ vozidlo. Nie je MOTOROVÉ vozidlo. Rozumieš?
Re #88115 Ike: A ty v tom máš skoro taký istý hokej ako zlošuk ? .
Re #88117 Solider: Ty máš hádam odborný ? ? ? ?
Re #88119 Solider: Ježišmárja, decko, netrep. Trolejbusy v niektorých štátoch (určite nie v Maďarsku) majú ŠPZ lebo to proste tak tamojšie zákony stanovujú. Nemá to NIČ spoločného s tým, či sú to CESTNÉ vozidlá, má to TROŠKU spoločného s tým, že sú pokladané za MOTOROVÉ vozidlá.

Takže záver diśkusie: Pekne ste sa pohádali ale VŠETCI ste nadrístali momotiny.

Re #88145 Valec: Nie, nebol.
Re #88157 Ondro: Takže VW vyhodnocuje BEZ-ku vo svojom internom audite pravidelne ako najlepšiu len tak zo srandy? Zákazníci sú spokojní, lebo sú blbci? Samozreme, že u subdodávateľov je všelijaký bordel ale na kvalitu proukcie to nemá nejaký zásadný vplyv. A už rozhodne nie na to, že by sa vinej kvalite robilo pre "západ" a vinej pre "východ". To si môžu dovoliť niekde na manuálnej linke v Pitesti ? .
Re #88180 Själavrak/Amoral/Dunčo: Nie slepý, hlúpy! To je rozdiel!
Reply on: Ámos #88219:
Lenze potom by odpadla obsluha ZST DNV linkou 21 (a 23 a 92 - ale tie nie su podstatne). A zas keby si na to spravil novu zastavku tak su moc nahusto. Ale neviem kde tam koncia tie domy, takze...
K celej linke 84: môj osobný názor (nemusí byť správny, ale je to tu o diskusii a o názoroch správnych či nesprávnych) je taký, už sa to tu spomínalo (d3k0): 84 - cez Námestie hraničiarov, Lachovu, Šustekovu a Bulíkovu.
L78 - k Dostihovej dráhe, alebo pokiaľ by to bolo lepšie, tak ako premávala počas tej dvojdňovej výluky na Muchovom, teda koniec na Farského (95) a nástupište na Muchovom námestí - za križovatkou Vavilovova-Farského. Zrušenie zastávky Vavilovova.
L99 - Z ovsištského námestia by mohla zachádzať k EU a potom na Bosákovu.
L184 - posilová linka pre studentov, ako spomínal d3k0 so zastávkami: Ovsište (niekde sa točiť musí), Ovsištské nám., EU, cez Einsteinovu Pri seči (križovatka Einsteinovej a Pri seči, býv. zast. Voz.Petržalka), Zochova, SAV, Prokopa Veľkého. Išlo by o expresný spoj.
To je môj názor.
Reply on: 810zssk #88218:
No ja osobne by som Kremencovu posunul blizsie k VW, kdze ta cast DNV sa rozsirovala novou zastavbou prave tym smerom a na Kremencovu to je dost daleko... Posunul by som ju o takych 300 metrov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.