Reply on: AAA #88103:
Trolejbus sa nepovažuje za motorové vozidlo ale trolejbusová doprava samozrejme JE cestná doprava.Re #88107 Ike: Trocha miešaš jablká s hruškami. Trolejbus je súčasne dráhové aj cestné vozidlo.
Re #88110 Ike: Zlošuk má pravdu. Dráhová doprava nepatrí do špeciálnej ale je proste dráhová. Železničná doprava podľa teba nie je dráhová? A čo to má spoločného s celoeurópskou sieťou, to som už vôbec nepochopil. Je ČHŽ, TEŽ, TREŽ alebo O6 napojená na celoeuróspku sieť? Nie je. Je to dráhová doprava? Je to železničná doprava? Je.
Re #88112 Solider: Ale netrep. Trolejbus nie je MOTOROVÉ vozidlo. Trolejbus JE cestné vozidlo. Detičky, spravte si poriadok v pojmoch a dojmoch, jablkách a hruškách, neučte sa definícíe a potom si navzájom nadávajte.
Babeta nemá ŠPZ. Nie je cestné vozidlo? To VôBEC NIE JE RELEVANTNÉ. či má niečo ŠPZ.
Re #88114 810zssk: S trolejbusom máš síce pravdu ale podľa toho aký v tom máš kolektívny zimný šport, tak si to uhádol skôr náhodou ? . Samozrejme, že električka NIE JE železničná doprava. Električková dráha je podmnožinou dráh. Trolejbusová dráha je podmnožinou dráh. Trolejbus je CESTNÉ vozidlo aj DRÁHOVÉ vozidlo. Nie je MOTOROVÉ vozidlo. Rozumieš?
Re #88115 Ike: A ty v tom máš skoro taký istý hokej ako zlošuk ? .
Re #88117 Solider: Ty máš hádam odborný ? ? ? ?
Re #88119 Solider: Ježišmárja, decko, netrep. Trolejbusy v niektorých štátoch (určite nie v Maďarsku) majú ŠPZ lebo to proste tak tamojšie zákony stanovujú. Nemá to NIČ spoločného s tým, či sú to CESTNÉ vozidlá, má to TROŠKU spoločného s tým, že sú pokladané za MOTOROVÉ vozidlá.
Takže záver diśkusie: Pekne ste sa pohádali ale VŠETCI ste nadrístali momotiny.
Re #88145 Valec: Nie, nebol.
Re #88157 Ondro: Takže VW vyhodnocuje BEZ-ku vo svojom internom audite pravidelne ako najlepšiu len tak zo srandy? Zákazníci sú spokojní, lebo sú blbci? Samozreme, že u subdodávateľov je všelijaký bordel ale na kvalitu proukcie to nemá nejaký zásadný vplyv. A už rozhodne nie na to, že by sa vinej kvalite robilo pre "západ" a vinej pre "východ". To si môžu dovoliť niekde na manuálnej linke v Pitesti ? .
Re #88180 Själavrak/Amoral/Dunčo: Nie slepý, hlúpy! To je rozdiel!
Ámos
Ale fakt je ten ze Petrzalcania sa maju co najmenej stazovat. Ale v Petrzalke zije aj 28% Bratislavcanov.
Ono DNV podla tohto sa tiez nema co stazovat. Mate expresnu linku s 5 minutovym intervalom do centra mesta. A co ze je rano natrieskana. To je aj 68, 98, 93, 94, 88 aj 95.
Ved navrhni nove linkovanie z DNV tak aby si mal menej liniek s hustym intervalom pri zachovani vzkm. Lebo co si pamatam vzdy si tu chcel vzdy len viac liniek s hustejsim intervalom...