Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #88056:
No a? Irituje ma. Prestupy poznám,všetky mám oskúšané a veru nič moc. Ako aký by si mal pocit,kebyže stojíš ráno o 6:30 na zastávke a tŕpneš či 95 vôbec pôjde?! Keď tam čakám,tak nejde,nič aj 6minút. Tak som sa pohol na Starohájsku k 83. Zrazu vidím na polceste medzi Hrobákovou ako odchádza 83, potom sa ledva otočím už opúšťa Hrobákovu 95, a keď sa rozhodnem,že prejdem na Nám.hraničiarov na 88 aspoň, tak aj tá ide zrovna keď dojdem na precho pre chodcov. Pozrem na grafikon a tŕpnem otázkou :"Šla,nešla? Pôjde vôbec?" Dávno keď som tam mal 78,80,81,85 a 95, nebol problém. Nešiel jeden spoj,tak šiel aspoň druhý,pohoda,nemusel som stresovať či pôjde dačo. Takto som odkázaný na jednu "nosnú linku" potom na dve občasné spoje 83 a 88 obďaleč pri ceste do centra. Najlepší dôkaz sú ľudia čo poznám z gympla na Haanovej, Einsteinky a OA Hrobákova a Dudova, ktorí mi dobre referujú ako "presne" premáva 88. Má ísť 34, ide 39, a potom tá 42 nejde... Ak si si nevšimol spoje sú vypravované dômyselne tak, aby vyzeralo,že jeden mešká a druhý šiel o dosť skôr,tak DPB šetrí. A dobre sa to dá prekuknúť na 95 pri tom počte spojov ? možno som fajnový prestupovať,ale slepý niesom!
Reply on: El Sergio #88174:
Sucasna trasa L84 je obyvana len z jednej strany, nova trasa je obyvana z dvoch stran, takze ktoru trasu ma blizsie viac ludi? Mlynarovicova lezi zhruba medzi novou a starou trasou, takze im to moze byt +- jedno. Okrem toho sa umozni prestup z nosnej linky L95 na L84, pretoze doterajsi prestup bol onicom.
Reply on: Petto #88168:
Ak by dakto chcel robiť vyslovene načasovanú linku na odchody/príchody študentov na EUBA,tak by museli každú hodinu ísť behom 5 až 10 min dva busy,tzv. zdvojené spoje (dačo ako 59 alebo 92 pracovné do VW). Daktoré krúžky končia(začínajú) aj o 10,11 alebo 12, čiže tak. Tam pri tej 184 by pomohli odchody zdvojených spojov v hodinových intervaloch. Už samo o sebe pridanie zastávky linku 68 dobre potopí.
nepochybujem o tom ze riadiaci pracovnici sa aj tak na nejake logicke riesenie nocakov vykaslu lebo vzivote nocakom nepvojdu, ale neda mi nereagovat na to co sa chysta od novembra!
ked uz mame o 10 az 30 korun drahsiu nocnu dopravu nez ktorekolvek porovnatelne (travim dost casu v brne a tam teda nocna doprava a doprava celkovo vyzera uplne inak!!) velke mesto v okoli, tak to ze aj ludia s elektricenkami si musia oznacit listok je naozaj doneba volajuci NONSENS!
cipovu kartu som si kupil aby som si nemusel kupovat a pametat ze si mam oznacit listok!! nechapem preco ked mame prva a druhe pasmo a obojpasmovu elektricenku, nepripravi dpb aj nieco take na nocaky, to by bolo asi moc jednoduche a logicke.. okrem ineho aj dpb urcite ma rado nasu planetu a nielen ze nechce aby coraz menej ludi chodilo mhd ale nechce samozrejme ani devastovat nase stromy na tony listkov mhd!!!!

?
"V Bratislave jazdí 43 vozidiel, z toho 30 kĺbových veľkokapacitných a 13 tzv. krátkych autobusov . "

Sak v Bratislave je kratkych tambusov iba 11 tak co to tlacia do novin
Reply on: Ámos #88173:
"Mna 35 - 40 vozov sklamalo, lebo to nic neriesi."

To je argumentácia a lá DPB. ? Ja som vďačný aj za to.
Reply on: kri #88170:
No ale tvoje tvrdenie by sa dalo aj otočiť. Obyvatelia Bulíkovej a Šustekovej možu chodiť pešo na EU a Bosákovu, alebo približovadlom 88 a 99 na Jungmannovu, a obyvatelia okolia Furdekovej možu chodiť pešo na Mlynarovičovu alebo približovadlom 88 na Jungmannovu. ?
Reply on: Emo #88150:
Mozem si hovorit co chcem!!!!!!!!!!! Mna 35 - 40 vozov sklamalo, lebo to nic neriesi. Vyradia sa Ik 28X a doplnia stavy. Tot vse. Nebude sa moct vyradit ani jedna K741 ani Tam. Teda bude, ale zase len na ukor rezervy.
Reply on: kri #88170:

presne toto ma napadlo v súvisloti s MatFyzom, či by podľa teórie "busom až pred dvere" DPB nemal náhodou spraviť lanovku aj od elín na kopec ?

Re #88168 Petto:
a čo takto expres (keď už ho tak strašne chcú mať) Hroboňova, Zochova, cez most SNP a Einsteinovu až po výjazd na Prístavný most, kde by odbočila priamo k euba, otočí sa cez Ovsište ako kedysy nočák, pôjde na euba, odtiaľ na Einsteinovu a na Zochovej je už na starej trase, prípadne zrušiť aj napr. zastávku pri Grassalkovichovom, veď tam nie je žiadny internát alebo na Sokolskej - veď zo ŽST môžu prestúpiť pri SAV z 93... Keď teda všetkým ide tak veľmi o dobro študentov - nemusí predsa zastavovať po celej Petržalke ?

Re #88167 d3k0: pamätáš si ako kedysi chodila 83? tak len pre pripomenutie - tá vozila tiež študentov z HoPa a iba na Bulíkovu, kde mohli buď prejsť peši, (tie 1-2 minúty naozaj nikoho nezabijú) alebo ísť napr. na 97 tú jednu zastávku. a keď už sme pri tom, 84 na ceste z HoPa do Petržalky naberie aj tak ráno vždy meškanie, takže prispôsobovať grafikon je aj tak na nič.
okrem toho, 88 má na trase Bulíkova - Jungmannova cestu trvajúcu 6 minút, rovnako ako má 84 na trase EuBa - Jungmannova. Pritom ešte 84 má na trase Ovs. nám - EuBa cestu 2 min. a 99 na trase Ovs. nám. - Bulíkova iba 1 min. cesty. Navyše z Ovsišťa sa ide na hlavnej a nestojí sa na semaforoch. Tak a už len tu máš sfleku minimálne 1 minútu, o ktorú môžeš bez problémov a väčších zmien posunúť grafikonový odchod do mesta...
Reply on: Mikimaus #88169:
Ked sa chce, da sa vsetko, lenze ak sa chce niekto iba/aj nabalit, tak to tak lahko nepojde. ?
Reply on: d3k0 #88167:
Obyvatelia Farskeho mozu chodit peso alebo priblizovadlom L99 na Jungmanovu, obyvatelia Mlynarovicovej na Lachovu. Taku velku stratu neutrpia, ako ziskaju obyvatelia okolia Furdekovej. Po starej trase L84 obchadzala cele jedno sidlisko (tusim sa vola Haje). Priblizovadla ako L88 maju vzdy cast trasy nejaky subeh,budeme sa teda prisposobovat priblizovadlu, nemalo by to byt nahodou naopak? V dnesnej situacii DPB sa nemozeme ohliadat ci trochu nastveme studentov. A ake spojenie ma taka Elektrofakulta? Z jednej strany strme dlhe schody k ZOO a z druhej dlhe spapanie k Botanickej.
Ked tu citam ako Rumuni nakupuju po stovkach busy (v ich pripade Medvede) a cestovne je celkom pritom prijatelne, tak je mi do placu ? Tu sa Kadnar dusuje ako kupia 70 busov o rok a este sucho doda, ze sa musi zvysit (aj preto) cestovne ? ? ☠
Reply on: d3k0 #88167:
Re #88162 kecho ,linku 84 zaviest po tej novej trase cez Namestie hraniciarov ( tu sa budu stazovat ludia zo zastavok Mlynarovicova, Farskeho, a aj studaci ) pripadne nechat staru trasu ( tu budu zase hundrat Ovsistania zo zastavok Bulikova Sustekova , ze nemaju spoj so Zochovou a HS ) - kazdopadne vzdy bude dakto hundrat , ale nie o tom som chcel . Linke 84 vytvorit grafikon bez tych dnesnych vlozenych spojov - tym padom by ti mal zostat 1 voz , ktory by sa dal na tu L184 ktora by mala okruznu trasu zo zastavkami : Hrobonova- SAV- Hodzovo -Zochova - (cez stary most ) - Farskeho - EU- FArskeho - Safko - Zochova-Hodzovo - SAV - Prokopa Velkeho , lebo je dnes zbytocne, aby sa tie dnesne vlozene spoje na L84 motali celou Petrzkou - jednak su plne jak svina a neni uz ani miesto pre dalsich nastupujucich . Odchody 184 z Hrobonky o 7:05( tento odchod by robil daky voz z 84 ), pak o 10.30, 12:15, 13:00, 14:45, 16:30, 18:15 a z EU o 20 minut ( okrem toho ranneho 7:35 ) neskor - a dokonca by tu stacil aj 1 sofer . ?
Reply on: kecho #88165:
Laskavo si reci o spamatavani nechaj pre sebe rovnych. 84 nemoze byt bez zmeny CP, lebo ak by studaci prichadzali zo zastavky Bulikova resp. na nu, musel by ich bus priviezt skor. V smere na Hrobonku by zase musel ist neskor, navyse tym smerom sa cestujuci rozlozia, kedze kazdy ma inu rychlost chodze. Dokaz bolo krasne vidiet na vyluke ZST Vinohrady, kde cestujuci z jedineho spoja vdaka roznej rychlosti chodze a vacsej pesej vzdialenosti prichadzali na druhu zastavku pocas troch minut. Takze bude treba rozlozit aj odchody 84, cim sa zmeni interval v urcitych casoch. Ale taky, co nikdy ziaden grafikon nerobil, zrejme nepochopi, ze taketo "malickosti" kludne mozu znamenat pridavanie vozidiel. A este stoji za uvahu, naco bude dochodcom taka 84, do ktorej sa v urcitych casoch nezmestia. Ale kludne sa moze pockat na dvojnasobny krik - od studakov aj od dochodcov - a potom zavadzat 184 😛 Takato trasa 84 pomoze jedine uliciam medzi Mamateyovou a Furdekovou, zato nastve celu EUBA a Farskeho (tam dochodcovia nebyvaju?). Nehovoriac o tom, ze teraz bude subeh 84 a 88 medzi Bulikovou a Halovou.
Reply on: 810zssk #88160:
Zákon vychádza zväčša v odborných technických otázkach ako čo je dráha z nejakých technických, resp. dopravných noriem a definícii, takže to, že trolejbus je dráhová doprava pravdepodobne nevymysleli právnici na MDPT. ?
Re #88161 kecho: 83 mala ísť k Technopolu už pôvodne, len pre neexistujúce obratisko premávala k Dostihovej dráhe.
Reply on: d3k0 #88163:

načo vôbec chceš silou-mocou zavádzať novú linku (184)?
to akože chceš, aby chodila vždy o 9.00-15, 10.45-11.00, 12.30-13.30, 15.00-15, 16.45-17.00 a 18.30 keď sú prestávky resp. koniec na euba? sa spamataj... ked sa tí istí ľudia pomestili do busov 84, ktoré chodili okolo euba, tak prečo by sa zrazu nepomestili do rovnakých busov s tými istými intervalmi z bulíkovej...
"Skryté zdraženie niektorých posledných denných spojov" - presne to som sa chystal napisat pre L95. Ten odchod zo Safka o 23:15 sa navyse neda stihat elektrickami zo smeru KV/Dubr., treba ist poriadne skoro. Skusal som aj prestup z L1 a beh z Kamenneho na Safko, ale L95 mi usla. Tak som si pekne zaslapal na Stura (vtedy sa inde nedalo) a pockal na N95, lebo v tom case bol odchod L95 23:30 uz zruseny a sledoval som, ako elektricky veselo premavali do vsetkych casti mesta. Potom prisla N95, ktora ma zbytocne previezla cez Ovsiste. Takze nielenze do Petrzalky nejde nosny system, nielenze prestupy nie su vyriesene, ale teraz si na posledny odchod este aj priplatim!!
Reply on: kecho #88162:
Taku, ze bude nutna 184, t. j. 1-2 vozidla navyse, kedze diery v 84 si nikto nedovoli...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5122

zmeny L 83,84,68,180
"Všetky zmeny si vyžiadajú dodatočné vypravovanie vozidiel a vodičov."

akú zmenu vo výprave si vyžiada zmena L84? Keď namiesto 4 zastávok - TPD, Šustekova, Bosákova, EU pôjde cez 4 zastávky Hraničiarov, Lachova, Šustekova, Bulíkova?
Vopred ďakujem za odpoveď...
Reply on: user #88072:

"Okrem toho, som si isty, ze aspon 50 studentov pouzivajucich 84 a ma trvale bydlisko v Petrzalke"
tak to je bomba 🙂 trochu sa nad tým zamysli...
keď majú trvalé bydlisko v Petržalke, tak sa na EU môžu dostať L88 z Halovej aj z Vlasteneckého (tie zastávky L84 ostávajú), takže vypadáva iba TPD, Šustekova a Bosákova, pričom kto ide na Bosákovu tiež môže prejsť na druhú stranu cesty a ísť 88/96 alebo už priamo peši tie 2 min....

Re #88152 El Sergio: & Re #88068 guri:
na Antolskú pôjde určite v rámci niektorej z ďalších zmien konečná L83 :)) ktorá sa z Ovsišta cez Dostihovú dráhu počas 2 rokov záhadne presunula už k Technopolu...

Re #88093 ivanbuto:
Sokolská je celkom dobre vymyslený prestupný uzol, ale veľmi zle dopravne zorganizovaný. Veď tie busy v smere na Kramáre/Lamač/Dúbravka stoja rovno v jazdnom pruhu. A keď idú 2 za sebou, tak je za nimi kolóna IGK, lebo sa nedajú obehnúť... Keď sa už má rekonštruovať tá stanica ? neuvažuje sa o tom vytvoriť tam normálnu zastávku, ktorá bude mimo pruhov? a prípadne aj nejaký prechod odtiaľ priamo na stanicu + nadchod pre druhú zastávku?

http://www.bratislavskenoviny.sk/56350/doprava/skvalitnenie-cestovania-si-vyziada-vyssie-cestovne
"Tento rok nahradzujeme staré sólo Karosy novými vozidlami SOR"
nie je karosa trošku dlhšia ako ten nový sor? či to je podobný nápad ako Ik nahradiť Solarismi? a potom sa čudujú, že sa je nízka prepravná kapacita...
takýmto štýlom by o pár rokov by mohli namiesto sorov nakúpiť nejaké tie Avie a povedať, že nahrádzajú sory, ktoré sú po životnosti 🙂

"V budúcnosti počítame s ... zvyšovaním priemernej rýchlosti električky"
pozor! zase sa asi pôjde rekonštruovať nejaký 200-metrový úsek a bude to trvať dva mesiace 🙂 a potom tam eliny namiesto 10 km/h pôjdu dvojnásobnou rýchlosťou 🙂

"Od novembra by mali majitelia predplatných lístkov platiť nočný príplatok 22 korún, ostatní dvojnásobok"
takže aj keď si niekto kúpi 24 hodinový a pod. lístok, musí si v prípade jazdy v nočáku zohnať aj ďalší 22-korunový... šikovný ťah. Navrhujem, aby DPB zaviedol aj 12 alebo 18-hodinové lístky - keď v noci nebudem cestovať, načo si mám kupovať 24ku? Prípadne nech zlacnia električenky s podmienkou, že vôbec neplatia na nočáky a vytvoria nejaký nový lístok "nachttarif", ktorý by stál povedzme 45-55 sk (po novom 1,5 E ?) a platil by napr. od 23:30 do 04:30

btw cena jazdy v nočáku (44 Sk) = cena jazde do Hainburgu (1,2 E)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.