No do vlciehonoža by som nechodil ani keby jazdila zadarmo. Mozno raz a aj to radsej na bycikli. Ved tam nic nie, ani kde na kavu a zakusok si sadnut...
Inak stahl v nemcine znamena aj kradol som... Ako sa to pekne hodi na tuto situaciu s linkou do Wolfstahlu. Len by to bolo treba premenovat na Cilekstahl ci Gardenerstahl ?
Konecne to niekto napisal jasne ze DPB nechce taku linku. overuj ale preveruj ta sprava by sa dala povazovat za spam aj som sa pytal jedneho nemenovaneho uja z vedenia a ten odpovedal .. to si kde ci tal v novom case ? a sa pousmial na tom
Tu nejde o to, že DPB sa bráni väčšiemu prísunu peňazí. Keby si mal zaplatiť 4 eur tam, 4 eur späť, veľmi často by si tou linkou necestoval. Za 8 eur máš spiatočný lístok do Viedne! Pre Bratislavčanov, by v podstate bola tá linka nemysliteľná...Ty, by si bol ochotný dať 8 eur, aby si sa odviezol do nejakej rakúskej dediny? V prípade štvorčlennej rodiny by to bolo 32 eur ? .
DPB nic vykonavat nechce. To len nejaky pani z magistratu ci vedenia si kupili/postavili dom vo Wolfstahli a teraz chcu aby ich deticky mali linku do Bratislavy... Ved preco by sa inak tak branili cene listku 4 Eura, kt. vypocitala rakuska strana. Ktory DP by sa branil vacsiemu prisunu penazi?
"obrazne povedané, nemôžete do autobusu voľne nastúpiť vo Wolfstahli a odviesť sa do Bratislavy"
- akoze nie? nastupim, kupim listok u vodica a idem... popripade doma sadnem za net, objednam listok cez net a idem... som zvedavy v kolkych automatoch bude ten speci listok predavat a ako ho budem zhanat...
"linka SAD je medzimestskou linkou"
- bodaj by nebolo ked je to medzi mestami, dokonca statmi divne je ze medzimestsku dopravu, teda medzistatnu chce vykonavat krachujuci podnik ktory ma v kompetencii MHD..
"Naša koncepcia je postavená na filozofii MHD, ktorá lepšie zodpovedá potrebe občanov"
ROFL, nech sa pozrie ako kvoli zabezpecovanie "potreby" obcanov, sa jeho obcania vozia v deravych CNG vrakoch
Re Peon #87725: bolo by dobré ak by si predložil nejakú štúdiu k tomu. Sila, ktorá nestačí na to aby Ťa vymrštilla na schody imho nestačí ani na rozbitie skla. Ale je to tiež len moja domnienka.
...B. Zahradník... Dodal, že prax ukáže, čo sa osvedčí, aj keď chápe „nervozitu“ Slovak Lines z konkurencie.
V SL sa už trasú ako osiky a boja sa krachu
Nemohli by potom do Rakúska v rámci DPB premávať vrakosy z L99 prípadne podobné adrenalínové busy? To by potom ľudia za dobrodružnú jazdu určite zaplatili aj viac ako 1,2 E
problem je v tom, ze na kazdej zastavke chcel niekto vystupovat a on nedal ani dopyt ani nic (dokonca ani na patronke kde vsetci vystupovali). proste zastavil a pokracoval v debate s kolegom.
RE #61839 Mike nuz,teraz som vedla pisal o tom,ze ziadne info nebolo o vrateni 2703 do premavky a cuduj sa,prave to dorazilo ku mne na mail,spolu aj s 1807
Nuz zo vcera na dnes som mal N21,ale zastavky su stale v povodnej polohe,zase sa niekto unahlil s info o zmene,taktiez dodnes nie je zriadena zastavka PRIDANKY v smere na Hl.stanicu pre N21 a N37,hoci palubak,transparenty a aj zastavkove CP pisu,ze zastavka funguje.
Zmena polohy zastávky ŽST Lamač pre linky 30, 37, 38, 63, 92, N37 a
zmena obsluhy zastávok na linke N21 od 15.10.2007
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Od 15. októbra 2007 od cca 10.00 dôjde k zmene obsluhy zastávky ŽST
Lamač. Linky 30, 37, 38, 63, 92, N37 budú v smere z Lamača na Patrónku
obsluhovať nové nástupište až za križovatkou s ulicou Janka Alexyho. Na
pôvodnom nástupišti bude zastavovať iba linka 23. Linka N21 v smere na
Hlavnú stanicu nebude zastavovať na zastávke Na vrátkach, ale na novom
nástupišti zastávky ŽST Lamač.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
http://www.dobak.eu/pub/pict/revizorka/