"obrazne povedané, nemôžete do autobusu voľne nastúpiť vo Wolfstahli a odviesť sa do Bratislavy"
- akoze nie? nastupim, kupim listok u vodica a idem... popripade doma sadnem za net, objednam listok cez net a idem... som zvedavy v kolkych automatoch bude ten speci listok predavat a ako ho budem zhanat...
"linka SAD je medzimestskou linkou"
- bodaj by nebolo ked je to medzi mestami, dokonca statmi divne je ze medzimestsku dopravu, teda medzistatnu chce vykonavat krachujuci podnik ktory ma v kompetencii MHD..
"Naša koncepcia je postavená na filozofii MHD, ktorá lepšie zodpovedá potrebe občanov"
ROFL, nech sa pozrie ako kvoli zabezpecovanie "potreby" obcanov, sa jeho obcania vozia v deravych CNG vrakoch
Re Peon #87725: bolo by dobré ak by si predložil nejakú štúdiu k tomu. Sila, ktorá nestačí na to aby Ťa vymrštilla na schody imho nestačí ani na rozbitie skla. Ale je to tiež len moja domnienka.
...B. Zahradník... Dodal, že prax ukáže, čo sa osvedčí, aj keď chápe „nervozitu“ Slovak Lines z konkurencie.
V SL sa už trasú ako osiky a boja sa krachu
Nemohli by potom do Rakúska v rámci DPB premávať vrakosy z L99 prípadne podobné adrenalínové busy? To by potom ľudia za dobrodružnú jazdu určite zaplatili aj viac ako 1,2 E
problem je v tom, ze na kazdej zastavke chcel niekto vystupovat a on nedal ani dopyt ani nic (dokonca ani na patronke kde vsetci vystupovali). proste zastavil a pokracoval v debate s kolegom.
RE #61839 Mike nuz,teraz som vedla pisal o tom,ze ziadne info nebolo o vrateni 2703 do premavky a cuduj sa,prave to dorazilo ku mne na mail,spolu aj s 1807
Nuz zo vcera na dnes som mal N21,ale zastavky su stale v povodnej polohe,zase sa niekto unahlil s info o zmene,taktiez dodnes nie je zriadena zastavka PRIDANKY v smere na Hl.stanicu pre N21 a N37,hoci palubak,transparenty a aj zastavkove CP pisu,ze zastavka funguje.
Zmena polohy zastávky ŽST Lamač pre linky 30, 37, 38, 63, 92, N37 a
zmena obsluhy zastávok na linke N21 od 15.10.2007
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Od 15. októbra 2007 od cca 10.00 dôjde k zmene obsluhy zastávky ŽST
Lamač. Linky 30, 37, 38, 63, 92, N37 budú v smere z Lamača na Patrónku
obsluhovať nové nástupište až za križovatkou s ulicou Janka Alexyho. Na
pôvodnom nástupišti bude zastavovať iba linka 23. Linka N21 v smere na
Hlavnú stanicu nebude zastavovať na zastávke Na vrátkach, ale na novom
nástupišti zastávky ŽST Lamač.
Technická známka veci ťa nezaujíma ale jednoznačne vieš, že treba kúpiť Mercedesy? Aha, to je zaujímavá odbornosť ? . Svoj názor na tvoju odbornosť si nechám pre seba.
Mohol by si ale uviesť ten príspevok, kde ktorý diskutujúci uviedol akýsi odkaz na adresu, kde sú vymenované akési dôkazy pre tvoje bludy? Inak to môžem zhrnúť tak, že si uvaril niečo z vody a teraz skáčeš z témy na tému len aby si dokázal, že, tvojimi vlastnými slovami "nie ty si blbec". Presne podľa breviára diskutéra.
Kedysi davno zhorena 2703 sa uz skveje na betone 2.kolony. Mozno uz aj vo vyprave. Sotousi,mozete si fotit zadok,krasne zgeneralkovany.Inak klobuk dole,nechali prednu masku v povodnej tmavozelenej farbe
Ak sa urobia takéto zmeny http://bratislava.sme.sk/rubrika.asp?rub=_all#pc6,tak L78 ubudne na Farského prestup do Ovsišťa na L84. Ostane iba L99. Ak by predľžili L78 až na Dostihovú dráhu, zvážala by určite viac ľudí z okolia AS Mlynské Nivy do Petržalky. Je to L78 kratšie, ako ísť odtiaľ L88.
Kamoš, ty máš mininálne dg. tzv. "inteligens komplex". Ja som zase odborník v tomto. Ak si si nevšimol, mňa vôbec nezaujíma technická stránka veci. Ja som znalec celkom v inej oblasti. Som bežný uívateľ MHD, ktorému záleží na tom, aby sa kultúrne viezol a pokiaľ možno, aj bezpečne. Navyše dizajn autobusu je tiež dôležitý, lebo dotvára atmosféru mesta. Ale toto ty nechceš zrejme chápať. Máš fixnú zameranosť na svoje "technické vedomosti". Odpovedali ti aj iní diskutujúci, čo sa týka otázky nízkej bezpečnosti takmer všetkých typov našich autobusov a jeden diskutujúci uviedol aj adresu stránky, kde to máš vymenované - možno na teba bude platiť takýto typ dôkazu, tak si to všimni. Zároveň to dokazuje aj fakt, že nie ja som blbec. Tak vieš čo, dobré predsavzatie si si dal, že sa už nebudeš nadrapovať. Ani sa nenadrapuj, lebo ja som skôr chcel, aby si moje názory prečítali kompetentní, ale tí tu možno ani nie sú.
tá 78čka je dosť obmedzená zápchami... ráno v smere do mesta (a tým pádom ani z mesta nemôže ísť nič, keď sa to nedostane ani do mesta), poobede naopak (včera pri ukončení 70tky som išiel cez Vrakuňu a kolóna bola od križovatky pri malom dunaji až po Astronomickú)...
Podľa tovjej teórie netreba ani elektrické droty zakrývať - však ľudia vedia, že nemajú na ne siahať paprčami.
Ikarus 28, ak si si nevšimol, ti nemože do dverí na kraji pricviknúť ruku a okrem toho sa k tebe neotvára špinavá strana dverí. Čo stále riešiš taký detail? Však aj v aute máš pred sebou sklo. Nemali by ho odstrániť?
Zvláštne je, že ja nepoznám žiadneho zamestnanca vtedajšej BAZ-ky, čo by býval v DNV (všetci bývajú v Petržalke) a všetci, čo bývajú v DNV, dochádzajú za prácou niekam do centra. Hlavne tam bývalo extrémne veľa BEÚS-ákov ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
"obrazne povedané, nemôžete do autobusu voľne nastúpiť vo Wolfstahli a odviesť sa do Bratislavy"
- akoze nie? nastupim, kupim listok u vodica a idem... popripade doma sadnem za net, objednam listok cez net a idem... som zvedavy v kolkych automatoch bude ten speci listok predavat a ako ho budem zhanat...
"linka SAD je medzimestskou linkou"
- bodaj by nebolo ked je to medzi mestami, dokonca statmi divne je ze medzimestsku dopravu, teda medzistatnu chce vykonavat krachujuci podnik ktory ma v kompetencii MHD..
"Naša koncepcia je postavená na filozofii MHD, ktorá lepšie zodpovedá potrebe občanov"
ROFL, nech sa pozrie ako kvoli zabezpecovanie "potreby" obcanov, sa jeho obcania vozia v deravych CNG vrakoch