Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #87887:

Kamoš, ty máš mininálne dg. tzv. "inteligens komplex". Ja som zase odborník v tomto. Ak si si nevšimol, mňa vôbec nezaujíma technická stránka veci. Ja som znalec celkom v inej oblasti. Som bežný uívateľ MHD, ktorému záleží na tom, aby sa kultúrne viezol a pokiaľ možno, aj bezpečne. Navyše dizajn autobusu je tiež dôležitý, lebo dotvára atmosféru mesta. Ale toto ty nechceš zrejme chápať. Máš fixnú zameranosť na svoje "technické vedomosti". Odpovedali ti aj iní diskutujúci, čo sa týka otázky nízkej bezpečnosti takmer všetkých typov našich autobusov a jeden diskutujúci uviedol aj adresu stránky, kde to máš vymenované - možno na teba bude platiť takýto typ dôkazu, tak si to všimni. Zároveň to dokazuje aj fakt, že nie ja som blbec. Tak vieš čo, dobré predsavzatie si si dal, že sa už nebudeš nadrapovať. Ani sa nenadrapuj, lebo ja som skôr chcel, aby si moje názory prečítali kompetentní, ale tí tu možno ani nie sú.
Reply on: Peon #87955:
tá 78čka je dosť obmedzená zápchami... ráno v smere do mesta (a tým pádom ani z mesta nemôže ísť nič, keď sa to nedostane ani do mesta), poobede naopak (včera pri ukončení 70tky som išiel cez Vrakuňu a kolóna bola od križovatky pri malom dunaji až po Astronomickú)...
Reply on: Peon #87955:
Podľa tovjej teórie netreba ani elektrické droty zakrývať - však ľudia vedia, že nemajú na ne siahať paprčami.
Ikarus 28, ak si si nevšimol, ti nemože do dverí na kraji pricviknúť ruku a okrem toho sa k tebe neotvára špinavá strana dverí. Čo stále riešiš taký detail? Však aj v aute máš pred sebou sklo. Nemali by ho odstrániť?
Reply on: Solider #87965:
Zvláštne je, že ja nepoznám žiadneho zamestnanca vtedajšej BAZ-ky, čo by býval v DNV (všetci bývajú v Petržalke) a všetci, čo bývajú v DNV, dochádzajú za prácou niekam do centra. Hlavne tam bývalo extrémne veľa BEÚS-ákov ? .
Reply on: Peon #87955:
Pokiaľ viem, tak akurát na stupavských linkách. Ajkovi to v DNV nespravia ? .
Reply on: Ámos #87954:
No a to je presne hlavičkou po klinci - presne na tento vtip moj príspevok odkazoval ? .
Reply on: Peon #87955:
Co sa tyka dveri dovnutra: Stava sa ze clovek sa zamysli a tu ruku tam da. Mne sa to stalo v SORe NB18 a nebolo to zrovna najprijemnejsie.
Reply on: TeBeCe #87629:
No na Patrónku sa dá niekedy dojsť na -6, aj keď nemalo by to byť pravidelne. Nebol to náhodou vodič v zácviku?
Reply on: Valec #87978:
A este aj SOŠ PZ SR ? A volakedy aj SOU Polnohospodarske. ?
Reply on: kecho #87979:
vypadla číslovka 🙂 "o 2 týždne" malo byť ?
Reply on: Erikab #87937:
už dlho nebudú... o týždne tadiaľ 84 už nebude chodiť...
Reply on: Peon #87975:
Bola, bola. Zanikla v roku 1997. Ale adresu neviem, akurát viem, že časť (alebo celá) bola včlenená do OA Račianska. Avšak v DNV je aj SOU strojárske.
Reply on: Peon #87955:
A ešte sa pred časom na imhd rozoberalo aj nejaké plánované, no stále nevybudované obratisko autobusov v DNV, čo s tým asi tiež súvisí. V tom tiež nie som akosi v obraze, kde to má byť? Pri novom Lídl?
Zaujímavé, že tento rok sa oznam o ukončení prevádzky cyklobusu linky č. 128 zverejnil až po jeho vykonaní (a to zataiľ iba na imhd). To jej skončenie uplynulý víkend bolo také náhle a nepredvídateľné? ?
Reply on: Ike #87972:
Hm, pokiaľ viem, istú dobu v DNV existovala stredná škola - nejaká obchodná akadémia (ulicu si už nespomeniem), avšak zanikla.
Reply on: KT8 #87905:
Len pre Tvoju informaciu, Vladimir je zamestnany v riadiacej funkcii v MHD SAD Nitra a casto riesi problematiku (chybajucich) vozidiel. To len tak na okraj. Mozes sklopit usi a nerobit z inych ludi idiotov, len preto, ze si dovolia jemne zapochybovat o tvojich kategorickych tvrdeniach. Verim, ze patris medzi 2 najinteligentnejsie percenta obyvatelstva, ale to neznamena, ze mas patent na rozum. Koniec koncov tam patria aj Vladimir, S499 a ja.
Reply on: Ike #87972:
Stupava je neďaleko Bratislavy, je to samostatné mesto ale je to naozaj veľký pajzel ?
Reply on: Ike #87971:
Kazdopadne... DNV pri sucasnej velkosti, teda hned ako ju nadobudla, mali vzhladom na jej velkost zacat pestovat mestsky raz tej obce a nie spravit z nej iba zapadakov... mali sa tam vybudovat skoly, aj stredne a malo to byt funkcne mesto (neskor mozno okresne)... takto je plne zavisla na BA a vzhladom na jej vzdialenost a velkost, je to velmi stratove a nakladne... a v DNV nie je ziadny mestsky charakter... to je velka chyba, na ktoru BA a DNV bude este veeelmi dlho doplacat
Reply on: Valec #87970:
to ti uz nepoviem... viac miesta tam asi bolo... pri VW su len 3 panelaky
Reply on: Ike #87966:
Tak len nechápem, prečo to nestavali bližšie k fabrike, niekde pri ŽST. Jednak by to pracujúci mali bližšie a jednak by sa do centra aj vlakom lepšie dalo. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.