Reply on: Peon #87725:
To sklo je tam hlavne kvôli tomu, že dvere sa otvárajú dovnútra (ak si všimneš, všetky vozy s takýmito dverami ho majú, zatiaľ čo iné nie). A je to tam minimálne z toho hľadiska, aby si neprišiel do kontaktu so špinavým krídlom dverí. Určite to má aj inú funkciu, ale minimálne o tejto som dakde čítal.Re #87775 KT8: Ak myslíš električkové linky, tak áno, v Ostrave majú také dve - konkrétne linky 6 a 10 (aj keď mám pocit, že už aj to L6 to neplatí). Sú to posilové špičkové linky, ktoré vynechávajú DVE tak významné zastávky ako sú u nás Dolné a Horné Krčace.
Ike
a dpb funguje uplne dokonala, krasne reprezentuje hlavne mesto statu EU, proste tu mame same nove nizkopodlazne vozidla... vodici nosia uniformy aj v lete, lebo ved maju vo vozidlach klimu, zastavky su upravene, vozdidla ciste, predajcovia osobnych motorovych vozidiel su zroneny, lebo vsetci chcu cestovat MHD, lebo ta je lacnejsia, rychlejsia a luxusnejsia... ano... presne tak to v bratislave je a ja som len rypac co nic nerobi len stale hlada chyby...
Re #87759 S499.1023: Povedz mi kto zaplati linku do Wolfshallu ked tam uz premava linka s hodinovym intervalom? nebolo by treba tie peniaze lepsie investovat? alebo aha... to je ta sucast toho dokonaleho hospodarenia DPB ktorym zvysuje este vacsi komfort u cestujucich aky ma? Nebol som tam lebo tam nemam preco ist, ist sa tam pozriet na kolajnice zaliate v asfalte je sotousovina...
Re #87758 S499.1023: Neviem o tom ze by sa pri redukcii zastavok a absolutnej preferencii museli burat zastavky.
a co sa tyka oblukov, stacilo by keby boli poriadne klopene a spevnene aby sa tade mohlo chodit... nie ako ten na molecovej ze sa v nom serinkaju uz 20 rokov, prelajstrovali tam kopec penazi a ta elektricka tam 5kmh chodi stale, aby potom nestihla semafor psudopreferentny kde stoji 5 minut... ked to cele prebieha v starej T3 ktora vrzga a hadze ma za velkeho hluku, tak si ozaj pripadam ako v Rumunsku na sklonku 60.rokov...
ale inak je dpb uuuuuuuplne v poriadku