Nemam potrebu reagovat na tvoje obvinenia, pretoze si sa nominoval na "toho, kto sa vyzna" a ja som len laicky cestujuci, ale neda mi ta neupozornit na to, ze ti chyba domyslavost, a tym som nuteny poznamenat, ze nie prvy raz reagujes na nieco ine, nez som napisal, aj ked v snahe reagovat na moj prispevok. Tentokrat je to o tom, ze som nedaval do suvislosti obdobie mimo spicky a nutnost jazdit bocnymi ulickami. Prave naopak. Ak su v spicke zapchy, treba jazdit bocnymi ulickami. Ak nie su v spicke zapchy, nie je pravda, ze treba jazdit bocnymi ulickami (nehovorim, ze sa to nemoze, ale samozrejme logicky je to zbytocne a z toho dovodu som povodne nemal potrebu sa touto druhou vetou zaoberat, ale aby si chapal, tak som ti to radsej vysvetlil).
1.Dubravska radiala: cestujem tade kazdy den, castokrat sa stane ze na Damborskeho nestiham prestup z elektricky na 20 a velakrat som sa rozhodol ze zostanem v elektricke a vystupim na dalsej zastavke (po Kriz mam cas) a snad stihnem... VZDY mi autobus zdrhol tak ze na Alexyho uz odchadzal zo zastavky kym elina prichadzala... takze na tejto trati zvitazil autobus pred elektrickou
2.Vajnorska radiala:
cestujem tu aj busmi SL aj elektrickou... Od polusu je SL (aj s nastupmi) za 5minut na zlatych,
elektricka sa tam plazi 10 minut...
Ano ano jasne.... ja som krcmovy ozran, debil, co do vsetkoho rype a nic nedokaze...
a dpb funguje uplne dokonala, krasne reprezentuje hlavne mesto statu EU, proste tu mame same nove nizkopodlazne vozidla... vodici nosia uniformy aj v lete, lebo ved maju vo vozidlach klimu, zastavky su upravene, vozdidla ciste, predajcovia osobnych motorovych vozidiel su zroneny, lebo vsetci chcu cestovat MHD, lebo ta je lacnejsia, rychlejsia a luxusnejsia... ano... presne tak to v bratislave je a ja som len rypac co nic nerobi len stale hlada chyby...
Re #87759 S499.1023: Povedz mi kto zaplati linku do Wolfshallu ked tam uz premava linka s hodinovym intervalom? nebolo by treba tie peniaze lepsie investovat? alebo aha... to je ta sucast toho dokonaleho hospodarenia DPB ktorym zvysuje este vacsi komfort u cestujucich aky ma? Nebol som tam lebo tam nemam preco ist, ist sa tam pozriet na kolajnice zaliate v asfalte je sotousovina...
Re #87758 S499.1023: Neviem o tom ze by sa pri redukcii zastavok a absolutnej preferencii museli burat zastavky.
a co sa tyka oblukov, stacilo by keby boli poriadne klopene a spevnene aby sa tade mohlo chodit... nie ako ten na molecovej ze sa v nom serinkaju uz 20 rokov, prelajstrovali tam kopec penazi a ta elektricka tam 5kmh chodi stale, aby potom nestihla semafor psudopreferentny kde stoji 5 minut... ked to cele prebieha v starej T3 ktora vrzga a hadze ma za velkeho hluku, tak si ozaj pripadam ako v Rumunsku na sklonku 60.rokov...
Opäť. Uveď KONKRÉTNU reláciu, v ktorej sú potrebné TRI prestupy. 10 minút z 50-minútovej cesty je 20%. Tvoj prejav vypovedá o fyzickom veku tak 14-16 rokov, tvoje myslenie v oblasti dopravy však zodpovedá vzoru Dôchodca Lidloidný.
Keďže mimo špičku nie sú zápchy, tak nemusia jazdiť autobusy bočnými uličkami. A ktoré linky by si chcel mimo špičku obmedziť na úkor expresov?
Doporučená literatúra: S. Jakotyč - Elementárna logika a jej aplikácie v praxi.
Re #87784 S499.1023: To je pravda, ja si tiež myslím, že väčšinou máš pravdu, ale s tým nadávaním to sem - tam preženieš. Ja aj keď nesúhlasím s 810 ZSSK a inými, tak sa im to snažím vysvetliť v kľude. Viem, že som asi trochu iná povaha. ?
Oblast Haje nie je len zastavka Haje. Preto som napisal aj 1, ale aj 2, ci 3 prestupy. 197 to zvlada s 0 prestupmi. Je zaujimave, ze tych cca 10 minut povazujes za VYRAZNE zrychlenie pri ceste trvajucej cca 40 (s prestupmi) alebo 50 (bez prestupov) minut.
Obávam sa, že vymenované linky neplnia prioritne úlohu dopravy frekvencie z konečnej na konečnú. Od Anděla sa na Háje dostanem aj bez 197 na JEDEN prestup a výrazne rýchlejšie. Len ty máš nejaké problémy s hľadaním spojenia, skús si dať upgradovať firmware v kryte krku.
Napriklad taka 197 by, podla mna, v Bratislave nepresla, pretoze od Andela do oblasti Haje sa da dostat na 1 az 2, prip. 3 prestupy aj o 10 minut rychlejsie nez bez prestupov spojom 197. Ide o to, ze tam maju cestujuci moznost si vybrat. 197 chodi v pol az hodinovych intervaloch a dokonca je vacsinu trasy plna. Dalej napr. 177, 136, 165, 183 a dalsie. Poskytuju alternativu inou trasou. A nechodia ani zdaleka poloprazdne. A prejdu roznymi zakutiami a nejdu len po hlavnych cestach.
El Sergio