Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #87801:

Sancova - napr. cez Jaskovy rad (rovno aj s Prazskou)
Stefanikova - neviem ako su smerovane ulice okolo nej, tak doplnim, ked zistim
Novy most - cez Apollo alebo Lafranconi
Kollarovo nam. - tiez doplnim, ked zistim ako su smerovane ulice okolo neho

Tak prijemne pobavenie sa! ?
Reply on: premavac #87803:
To si navrhoval TY.
Reply on: S499.1023 #87804:
ved v poriadku...
nevidim nic ciernobielo, iba som sudny clovek robim si nazor...
tie dve spolocnosti vyuzivam rovnocenne a viem (mozem) to z hladiska cestujuceho porovnat...
co sa tyka k vztahu k zakaznikovi/cestujucemu proste SL vedie, narozdiel od dpb ktory ma zakaznikov na haku (alebo sa tak aspon tvari)... to je moj nazor... je zakazane mat nazor?
ty si povedz svoj nazor a mozme o tom diskutovat... ale bez urazania prosim...
Reply on: premavac #87797:
Jaj, takže autobusy budú premávať podľa aktuálnej dopravnej situácie? Však čo tam po cestujúcich, čo stoja na nejakých nácestných zastávkach? Čo tam po licencovanej trase?
Ty by si bol prvý, čo by ryčal, keby sa taký autobus v nejakej takej bočnej uličke zasekol - stačí jedno vhodne zaparkované auto.
Reply on: premavac #87803:
Ako že nie, však ty si to tu písal. Viď sled týchto príspevkov:

Autor: premavac
16.10.2007 01.44 #87780 Re:
Re #87775 KT8: aj v Bratislave bolo kedysi viac expresnych liniek. ale to bolo tak v devatdesiatom druhom. pripadne este pred rokom 2000. mne osobne dost chybaju.

Autor: Emo
16.10.2007 01.49 #87781 Re:
Re #87780 premavac: Expresné linky v súčasnosti veľa významu nemajú. Prečo? Lebo stoja v zápchach spolu s tými ostatnými.

Autor: premavac
16.10.2007 01.56 #87783 Re:
Re #87781 Emo: A nemozu jazdit mimo upchatych ciest bocnymi ulickami?
Reply on: Ike #87796:
Hm, koľko zastávok má tovj milovaný, božský SL medzi Polusom a ZP? Veľmi k veci porovnanie.
Reply on: Ike #87795:
Nenapísal som, že si krčmový ožran, napísal som, že máš také uvažovanie. Ty vidíš tzv. Ficovsky - jednoducho, čiernobielo. DPB = zlo, SL = dobro.
Reply on: Valec #87801:
Preco stale spajate expresne autobusy s uzkymi ulickami? Velky autobus nemusi byt expresny. O expresnych busoch a este k tomu uzkych ulickach tu nikto nepisal.
Ked sme uz pri elektrickach... Uz je nainstalovane to mazanie pri Redute, co este pred x rokmz DPB sluboval ??? ? Ako pokracuje mazanie kolies elektriciek, aby uz tak nevrzgali na Komisarkach? ☺
Reply on: Ike #87795:
No nikto tú linku nezaplatí. Po mesiaci zistíme, že to využíva málo ľudí a zrušíme ju. A možno niečo prihodí obec Wolfstahl, keďže miestny starosta tak o ňu bojuje. A možno z nej zostane len letný víkendový cyklobus (čo by som osobne dosť privítal).

Re #87797 premavac: A ktorými bočnými uličkami by si obišiel zápchu na Šancovej, Štefánikovej, Novom moste, príp. na Kollárku? Príp. možeš vymenovať aj iné bočné uličky, nech sa pobavíme.

Re #87798 bwd: Á, náš viedenský emigrant sa ozval. Ktorými úzkymi bočnými uličkami vo Viedni premávajú expresné autobusové linky?
Reply on: bwd #87798:
A Prahy.
Reply on: Peon #87725:
To sklo je tam hlavne kvôli tomu, že dvere sa otvárajú dovnútra (ak si všimneš, všetky vozy s takýmito dverami ho majú, zatiaľ čo iné nie). A je to tam minimálne z toho hľadiska, aby si neprišiel do kontaktu so špinavým krídlom dverí. Určite to má aj inú funkciu, ale minimálne o tejto som dakde čítal.

Re #87775 KT8: Ak myslíš električkové linky, tak áno, v Ostrave majú také dve - konkrétne linky 6 a 10 (aj keď mám pocit, že už aj to L6 to neplatí). Sú to posilové špičkové linky, ktoré vynechávajú DVE tak významné zastávky ako sú u nás Dolné a Horné Krčace.
Reply on: Emo #87785:
"Už si predstavujem ako sa veľký autobus hrnie dákymi úzkymi bočnými uličkami..."

Choď sa pozrieť do Viedne.
Reply on: S499.1023 #87793:
Nemam potrebu reagovat na tvoje obvinenia, pretoze si sa nominoval na "toho, kto sa vyzna" a ja som len laicky cestujuci, ale neda mi ta neupozornit na to, ze ti chyba domyslavost, a tym som nuteny poznamenat, ze nie prvy raz reagujes na nieco ine, nez som napisal, aj ked v snahe reagovat na moj prispevok. Tentokrat je to o tom, ze som nedaval do suvislosti obdobie mimo spicky a nutnost jazdit bocnymi ulickami. Prave naopak. Ak su v spicke zapchy, treba jazdit bocnymi ulickami. Ak nie su v spicke zapchy, nie je pravda, ze treba jazdit bocnymi ulickami (nehovorim, ze sa to nemoze, ale samozrejme logicky je to zbytocne a z toho dovodu som povodne nemal potrebu sa touto druhou vetou zaoberat, ale aby si chapal, tak som ti to radsej vysvetlil). 🙂
Reply on: S499.1023 #87756:
a este ti uvediem 2 priklady na toto

1.Dubravska radiala: cestujem tade kazdy den, castokrat sa stane ze na Damborskeho nestiham prestup z elektricky na 20 a velakrat som sa rozhodol ze zostanem v elektricke a vystupim na dalsej zastavke (po Kriz mam cas) a snad stihnem... VZDY mi autobus zdrhol tak ze na Alexyho uz odchadzal zo zastavky kym elina prichadzala... takze na tejto trati zvitazil autobus pred elektrickou
2.Vajnorska radiala:
cestujem tu aj busmi SL aj elektrickou... Od polusu je SL (aj s nastupmi) za 5minut na zlatych,
elektricka sa tam plazi 10 minut...

takze tolko su eliny v BA rychlejsie
Reply on: S499.1023 #87764:
Ano ano jasne.... ja som krcmovy ozran, debil, co do vsetkoho rype a nic nedokaze...
a dpb funguje uplne dokonala, krasne reprezentuje hlavne mesto statu EU, proste tu mame same nove nizkopodlazne vozidla... vodici nosia uniformy aj v lete, lebo ved maju vo vozidlach klimu, zastavky su upravene, vozdidla ciste, predajcovia osobnych motorovych vozidiel su zroneny, lebo vsetci chcu cestovat MHD, lebo ta je lacnejsia, rychlejsia a luxusnejsia... ano... presne tak to v bratislave je a ja som len rypac co nic nerobi len stale hlada chyby...

Re #87759 S499.1023: Povedz mi kto zaplati linku do Wolfshallu ked tam uz premava linka s hodinovym intervalom? nebolo by treba tie peniaze lepsie investovat? alebo aha... to je ta sucast toho dokonaleho hospodarenia DPB ktorym zvysuje este vacsi komfort u cestujucich aky ma? Nebol som tam lebo tam nemam preco ist, ist sa tam pozriet na kolajnice zaliate v asfalte je sotousovina...

Re #87758 S499.1023: Neviem o tom ze by sa pri redukcii zastavok a absolutnej preferencii museli burat zastavky.

a co sa tyka oblukov, stacilo by keby boli poriadne klopene a spevnene aby sa tade mohlo chodit... nie ako ten na molecovej ze sa v nom serinkaju uz 20 rokov, prelajstrovali tam kopec penazi a ta elektricka tam 5kmh chodi stale, aby potom nestihla semafor psudopreferentny kde stoji 5 minut... ked to cele prebieha v starej T3 ktora vrzga a hadze ma za velkeho hluku, tak si ozaj pripadam ako v Rumunsku na sklonku 60.rokov...

ale inak je dpb uuuuuuuplne v poriadku
Reply on: premavac #87789:
Opäť. Uveď KONKRÉTNU reláciu, v ktorej sú potrebné TRI prestupy. 10 minút z 50-minútovej cesty je 20%. Tvoj prejav vypovedá o fyzickom veku tak 14-16 rokov, tvoje myslenie v oblasti dopravy však zodpovedá vzoru Dôchodca Lidloidný.
Reply on: premavac #87787:
Keďže mimo špičku nie sú zápchy, tak nemusia jazdiť autobusy bočnými uličkami. A ktoré linky by si chcel mimo špičku obmedziť na úkor expresov?
Doporučená literatúra: S. Jakotyč - Elementárna logika a jej aplikácie v praxi.
Reply on: S499.1023 #87771:
No ten sa výrazne rozbehol až po mojom príspevku. Sa nám to tu nejako dunčoizuje. ?
Reply on: Emo #87785:
A mimo spiciek nejak extra zapchy nebyvaju. Pripadne cez vikendy. Vtedy by expresy dost pomohli.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.