Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KT8 #87726:
Bueheuhue. Vraj zabezpečovacie zariadenie. Aké bolo ZZ na trati Kvetoslavov - Šamorín okrem telefónu a kľúčového priemyslu? Však to bola trať bez významu pre osobnú dopravu, viac vlečka ako trať.
Reply on: Peon #87725:
Asi preto, že premávajú v inom režime? Všetci konštruktéri sú úplne blbí a namontovali ho tam len na zákalde požiadaviek neschopného DPB? Skúsil si si napríklad všimnúť, že to sklo tam majú vačšinou vozidlá, ktoré majú donútra otváracie dvere, ako 14/15/25Tr alebo Ik2xx/4xx? Hlavne že si ponadávaš bez zamyslenia.
Reply on: S499.1023 #87764:
Prepáč, ale mám dojem, že takto niekedy uvažuješ aj Ty.
Reply on: Ike #87724:
Ty máš uvažvanie takého krčmového ožrana s IQ 85 - nestihol som autobus = nemám rád DPB, všetci sú tam zločinci, ja by som im ukázal, ako sa to robí...
?
Reply on: Ike #87722:
Nebol ale plánujem. Charakteristické. Vieš vôbec, kde bola v Somorji stanica? Vieš, aká to bola zachádzka, cez Kvetoslavov?
Reply on: KT8 #87720:
Normálne, z Pošne cez Vrakuňu a Biskupice popri pumpe na Slovnaftskej ? ? ? .
Reply on: Ike #87719:
Kto je to ten SA? Nejaký Robov brat? Povie a tunel SA postaví? Zadarmo? Peniaze SA natlačia?
Reply on: Amoral #87717:
Jasné. Všetci sa nadšene pohrnú na vlaky míňajúce centrum mesta a pre tie dva vlaky, čo idú z ČR cez Gyor, sa ten tunel vykope vysoko racionálne zadarmo...
Reply on: Ike #87716:
A prečo by ten S-Bahn mal prevádzkovať práve DPB? Moderné elektrické jednotky a železničnú dopravnú cestu nejakých 200,- SKK/vlkm zaplatí kto a z čoho? Kto povie "zdroje sú" a "peniaze SA musia nájsť" je boľševik a ficofil a seriózne s ním nediskutujem.
Do Šamorína akosi už nevedie železnica - trAť bola po rokoch neprevádzkovania min. pred dvoma-troma rokmi zrušená.
Ešte nejaké fasa nápady?
Reply on: Ike #87716:
Nooo, tak to si si vybral príklad. Práve TEŽ-ka to je vzor preferencie a dynamiky. V ktorých oblúkoch sa jazdí 5 km/h? A ak sa jazdí niekde pomaly, chceš pobúrať domy a narobiť v meste oblúky s 300 m polomerom? Prosímťa, prestaň zase blúzniť a príď, až budeš mať po manickej fáze a začneš zase myslieť normálnou rýchlosťou...
Reply on: Ike #87712:
Pri AKEJ garnitúre by to bolo realizovateľné a kto by to mal platiť?
Reply on: Ike #87712:
Mohol by si uviesť, kde sa tá električka konkrétne terigá cez mesto 20 km/h po rozheganej trati a autobus by tam bol rýchlejší?
Reply on: Jakub1 #87706:
Ty si 80-ročný muž s astmou a reumou a EŠTE neplatíš dane??? Povedzme si to otvorene, 80-ročný muž s astmou a reumou nemá čo päťkrát týždenne jazdiť z DNV na BANM. A chceš povedať, že najbližší reumatológ k DNV sídli až v Mierovej kolónii?
Reply on: Amoral #87705:

1) Konkrétne autobusové linky sú roztrhnuté preto, aby si neprenášali meškanie cez celé mesto.
2) Kde jazdí električka, nemá čo hľadať autobus.
3) V ktorej konkrétne relácii cestuješ na TRI prestupy?
Reply on: Jakub1 #87703:
A do Mierovej kolónie chodíš ako často? Tiež aspoň osemkrát do týždňa? A inak čo robíš, keď vlastne celý život tráviš cestovaním MHD hore-dolu? Ja osobne chodím do Mierovej kolónie tak, že vystúpim z 2/4 na Magnetovej a potom použijem vlastné zadné pazúre.
Reply on: Jakub1 #87703:
On má 39+80, ty máš 21+1/2/4. Čo by si ešte chcel?
Reply on: Jakub1 #87699:
OD Tesco nie je Tesco HM. Nepliesť dohromady.
Reply on: Jakub1 #87696:
Dobre, pokračujeme. 3 x týždenne + sobota a nedeľa, to je celkove 5 x týždenne. Môžeš nám napísať, načo 5 x týždenne cestuješ z DNV práve na žst BANM a či veľa ľudí cestuje s tebou pravidelne z DNV až na žst. BANM? Toľko, aby zaplnilo aspoň do polovice ten najmenší autobus, t. j. SOR B7,5?
Reply on: Jakub1 #87703:
"Alebo ako sa dostanem na Mierovú kolóniu, keď ta cez víkend nechodí nič."
Tak isto ako v čase keď tam nechodilo nič celý týždeň, čiže pešo. Od zastávky Magnetová je to ani nie 5 minút chôdze. ?
Reply on: Ik #87741:

1. moznost dostat sa do miest, kde sa momentalne nedostanes,
2. vacsia moznost prestupu, pretoze by chodilo na spolocnych zastavkach viac liniek nez v sucasnosti, hoci s mensimi intervalmi, ale kedze by ich bolo viac, tie intervaly by boli porovnatelne s terajsimi a urcite by niektore z tych liniek mali spolocne casti trasy,
3. vyber rychlejsej alebo pomalsej linky,
4. moznost pohodlneho cestovania od konecnej po konecnu (napr. z DNV do Vrakune) - ved nemusime byt rekorderi a stihat to za 20 minut.. radsej cestovat hodinu a pol, ale posadeny, bez dochytavania dalsich liniek, ktore aj tak nejdu nacas a trepania sa do busu, zbusu, do busu, z busu a kombinovat co pojde skor a ci to vobec chodi..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement