Teraz si predstav 80 ročného muža s astmou, reumou atd. Napr. išiel by k reumatologičke (môj prípad), autom ísť nemôže a nízky dôchod asi nebude stačiť na taxi. Teda bude musieť najmenej 3x prestupovať.
To,že sa dostaneš maximálne do centra mesta z okrajovej časti je absencia liniek ktoré centrom prechádzali z jedného konca mesta na druhý. V minulosti napr. šlo kľudne spojiť 30 a 80 (ex Prokofievova - Nový most), vďaka rovnakému intervalu. Určite sa dakto opýta načo?
1) Priame spojenie z Petržky na nábrežie bez prestupu na električky
2) Ivalidita prestupného systému je,že kým dojdeš na druhý koniec mesta z jedného vykonáš aspoň jeden až dva prestupy ešte na svojom sídlisku, potom v centre. Čiže 3 prestupy sú dosť! Tu o kvalite nemôže byť reč.
Keby mesto nečakalo na marec 2008, asi myslia zúčastnené strany, že unifikácia MHD,SAD,SL a železníc začne sama. Keby mesto malo eminentný záujem, tak okrem linky 155 (ktorá teraz žije len v spomienkach) premávala aj vlaková linka z DNV, Rače, Vajnor alebo P.Biskupíc. Hoc by linky chodil len na stanicu ale pozrite sa na príklad 155 ktorá odviezla cestujúcich z Východného na Vinohrady za 5min, čo je čas aký treba na cestu busom na Detviansku k elinám a to za predpokladu, že chytíš 52/56. Mesto má záujem len všetko zastavať a na dopravu nemyslí, tak ako na IAD ako na MHD.
Ale pýtam sa prečo si to odskákala práve 88? Keď je to linka čo nahrádza zrušené linky 80 a 90 pod Nový most a ešte 78 a 89 k ASMN? V tejto situácii asi ak by sa dali šoféri presunúť tak vrátiť do pôvodného stavu linky 28 a 29, dočasne kým sa nedostaví potrebné množstvo šoférov. Oveľa potrebnejšie je aby 88 premávala ako kdesi za humnom, pardon, ale nikto si to spojenie nevyžadoval tak ako napríklad, Ovsište - Šafko, alebo Romanova - Zochova, a to už trvá dva roky.
DPB si pomýlil pojmy s dojmami, lebo nikto si nesťažoval na trasy liniek ale na presnosť spojov. Ak si dakto myslel,že audit spôsobí, že linky budú chodiť načas tak sa mýlil, kvalita ostala, ale meškanie ostalo a nielen,že ostalo ale spoje aj nejazdia. Tu išlo o vlastnú skreslenú interpretáciu magistrátu a DPB so zmyslom ušetriť a naoko nakecať krásne sladké reči o krátkych intervaloch. O presnosti spojov však už nikto nehovoril. V súvislosti s dákym šumom o rušení bus pruhov myslím,že prestupný systém utŕži dobrú facku,takže magistrát chce šetriť ale pre plynulosť MHD ani nepohne okom, nieto už prstom. Prestupný systém sa okrem toho aplikoval len v polovici mesta, električky naďalej premávajú presne podľa tej dogmy "odvšadial všade" čo zázračne nevadí nikomu.
Nehnevaj sa na mna, ale tu ide o to, ci vobec taku linku prevadzkovat a nieze este aj mat taky luxusny interval...taky interval nemas ani napriklad na L50...ze 8 minut, co by si este nechcel...
Súhlasím s laminátkou i ked mi neda opytat sa, co hovoris na priame spojenie Dlhých Dielov a hlavnej stanice pri dnesnom nedostatku vodicov a autobusov
Za požiadavku priameho spojenia z DNV na žst. BANM ti udeľujem čestný titul MAKROŠOTOUŠ.
Pre upresneni by som si dovolil požiadať ťa o zodpovedanie nasledujúcich otázok:
1) Ako často cestuješ na žst. BANM?
2) Aký interval by si si na takejto linke predstavoval?
3) Koľko máš rokov?
4) Si daňovým poplatníkom?
5) Si držiteľom "režimky"?
videl si ten dokument na markize o nehode elektricky v kosiciach? ak hej, tam bolo jasne ukazane ktore miesta su najnebezpecnejsie... podla mna pri rychlostiach MHD a vahe autobusu, nehrozi nejake velke nebezpecenstvo pre cestujucich, az na ten jeden jav ktory bol krasne ukazany v tom dokumente o elektricke - a to ze ked sa plne vozidlo prevrati na bok, tak sa rozbiju skla, a ludia co su na boku dole su tlacenym vsetkymi co boli vedla nich na rozbite skla, a ked sa vozidlo co i len par metrov sucha po zemi - jednoducho ich to dotrha - otrhne im to ruky, nohy, hlavy - tlakom ludi nad nimi a tym ze okna nie su, su len ramy karoserie, okreje okien, dost nechutne - takze z toho pohladu je najbezpecnejsie byt v strede obklopeny ludmi ?
? o to sklo si mozno rozrazis hlavu, ale predpokladam ze ide o bezpecnostne sklo, ktore ta nedoreze, a tak je lepsie si na nom narazit nos ako keby tam nebolo, a aj v takej rychlosti ako 30-40kmh pri prudkom zastaveni jednoducho preletiet do priestoru dveri a "rozrazit" si hlavu na schodoch, dverach...
Čo myslíte, je rozumné, aby pred sedadlami pri dverách boli tie sklenené výplne? Hlavne Ikarusy 415 a 435 ich majú tuším. Ja myslím, že by nemali byť, keďže pri prudkom zabrzdení si na tom človek môže "rozraziť" hlavu...
Ktoré sedadlo považujete za najnebezpečnejšie? Ja to stredné, čo je vo viacerých busoch a trolejbusoch úplne vzadu. Nie je tam možnosť sa nikde chytiť.Ale bezpečné, myslím, že nie sú ani "trojky" a "štvorky"...
a co tam potrebujes, ked ti chyba priame spojenie? priame spojenie mate napr. s HLST, resp. kooperativnym namestim (pre porovnanie, vacsia cast KV nema), ASMN (KV nema), Hypertescom (co by za to dali dochodcovia a spol z KV, na uzemi ktoreho to tresco lezi)... a L28 je dobra taka ako je.
No ja cestujem 88 každý deň s je to dost strastne..Rano idem radsej na prestup nez 88 lebo to je zabite...Ale poobede inac nemozem ist a minule som na 88 cakal 45min a to fakt neprehanam som si to skontroloval na hodinkach...A potom je vzdy plna studentmi z Ekonomickej Univerzity...Cize tejtlo linke fakt nemuseli zhorsovat interval a mohli by tam premavat kapacitnejsie vozy..
Jakub1