Ad MHD do Rakuska: Naco az do Hainburgu? Stacilo by do Wolfsthalu. Do Hainburgu premava z Wolfsthalu S-bahn, aspon bude viac vytazeny. Prestup na S7 Schwechat je tiez mozny vo Wolfsthale.
S takymto vozovym parkom, resp. UDRZBOU chceme jazdit do Hainburgu?? ?
Normalne sa zacinam bat, ako dopadnu nove SORky, ak budu garazovane v Krasnanoch. ?
Castokrat sa stane, ze palubak "nazoberie" zastavku a potom hlasi a ukazuje o jednu, dve pozadu. A je uplne jedno, ci je to TamBus, Ikarus, alebo Karosa. Vodic si to nemusi vsimnut hned.
V poslednej dobe som postrehol chaos v hlaseni a zobrazovani zastaviek na L93, tj. posledny pol rok cca.
Napriklad dnes na L93 smer Petržalka, odchod z Hl.st. 10:30,Tambus #1413 mal hlasenie zastavok posunute o jednu pozadu, takze napriklad na zastavke Aupark hlasil zastavku Zochova, moznost prestupu do historickeho centra...
Často sa zasa stava, že na danej linke L93 najma v starych Ikarusoch byva zasa posunute zobrazovanie zastavok na paneloch BUSE.
Ja mam zle skusenosti z linky L93, najma stare Tambusy a Ikarusy, na novsich tie chyby nebyvaju tak caste.Neviem teda,v com je problem kedze spolahlivost tej istej optickej a akustickej vybavi by predsa nemala mat nic spolocne v akom buse je to namontovane.Ide o problem vodicov?Autobusov?, kedze tieto veci sa kazia najma na starsich vozoch...
Su takto problemy aj na inych linkach?
Teraz tu nejde o to, aby som si zanadaval na MHD v BA,ale o to, ze by to mohol byt fajn prostriedok k ulahceniu cestovania, ale v takom stave v akom sa to nachadza to moze vyvolat len chaos, teda natiska sa otazka,ci by nebolo lepsie mat MHD bez takychto veci ked sa o ne DPB nevie riadne postarat...
Na margo danych problemov mozem povedat, ze s hlasenim a zobrazovanim maju caste problemy aj v Ostrave, predovsetkym na elektrickach smerujucih z Vítkovic do centra, takze to nebude len výsada DPB ale aj DP s dost vyssou urovnou.
nuz tú zastávku nevyuzívajú len ludia z Dúbravky a LAmaca, ale aj zo Záhoria, co pricestujú vlakom a pre nich je lepsie toto umiestnenie (dnes ráno som videl ako prebiehali na cervenú v snahe stihnút bus) a aj pre autobusy je lepsie v klude zájst na zastávku a nesaskovat krízom cez jazdné pruhy ako je to teraz. Hej zo Záluh to bude trocha komplikovanejšie-no stačí prispôsobiť svetelnú signalizáciu (ale to by sme asi nemohli zit v BA). A co sa týka Lamacanov a zastávky Segnáre-no tam je iba jeden bus a tu az tri-kam by si ty radsej chodil? ..posledná poznámka je k sírke starej Lamacskej cesty-mala by sa rozsirovat na 4 pruhy.... s premenovaním zastávky l.23 na Záluhy plne súhlasím.
Podľa mňa za ten presun zastávky nemôže ani tak samotný DPB. Skôr magistrát a pre polohu starej zastávky pred križovatkou asi aj policajti. A čo sa týka obojsmernej jazdy cez Lamačskú považujem to za logické, keďže tam má ešte vzniknúť v smere do mesta zastávka Pridánky.
PRESUNUTIE ZASTÁVKY "ŽST LAMAČ" V SMERE NA PATRÓNKU
To prečo tú zastávku presúvajú? Aby sa vodiči MHD nemohli pomýliť ísť namiesto po starej Lamačskej cez diaľnicu? ?
Z Dúbravky je na tú zastávku v novej polohe horší (dlhší) prístup... Komu tam bude viac vyhovovať? Predpokladám, že Lamačania z druhej strany železničnej trate chodia na zastávku "Segnáre".
A tá stará Lamačská cesta je, pokiaľ viem, na pomerne dlhom úseku dosť úzka na obojsmernú prevádzku (teda aspoň mne tak pripadá, keďže roky sa po nej jazdilo len v smere do Lamača). Preto si myslím, že bezpečnejšie je do mesta jazdiť tou alternatívou cez diaľnicu ako to bolo donedávna...
A kvôli prehľadnosti si myslím, že tú pôvodnú zastávku (kde bude stáť iba 23-ka v smere do Dúbravky) by mali premenovať späť na "Záluhy" ALEBO pre zjednotenie názvov zastávok v oboch smeroch na "Na vrátkach", resp. tú na "Záluhy"...
No, autobusy cez Jesenici (325, 326, 332, 334, 335, 337, 339) su tragediou samy o sebe. V Jesenici, kde na ceste na Prahu su furt niekolko km zapchy... skoda reci.
V Prahe som strávil vyše pol roka a stále tam pravidelne dochádzam niekoľkokrát za mesiac. Vedz, že to nie len ty máš to "šťastie" na meškanie, či vynechávanie MHD. Ako som už nižšie spomínal, nehľadiac na metro, je to skôr pravidlo než náhoda (i keď som zažil aj meškanie, či vynechanie metra). A ešte som nespomenul výpadok autobusu č. 326 s polhodinovým intervalom okolo 17. hodiny cez všedný deň a moje viac než hodinové stepovanie (keďže som sa zo zúfalosti rozhodol vrátiť sa z pásma O do pásma P, ale dopravný podnik neposlal žiadnu náhradu, takže nešiel daný spoj ani naspäť - zaujímavé je, že potom šli dva v tesnom závese za sebou) v augustovom páliacom slnku na zastávkach bez prístrešku (to slnko mi nevadilo, práve naopak, len neviem si predstaviť situáciu, keby sa strhla letná búrka).
AAA