Jejda ja som truhlík! A pritom keď som tadiaľ dávnejšie šiel ešte som rozmýšľal, že ako netradične a dobre vymyslené. ? ?
Re #87634 Valec: Sranda, by som bol schopný odprisahať, že sú len dve. ?
ta 28 k Lidlu v DNV nie je zly napad... dnes som sa tam bol pozriet, je tam komunikacia 2 pruhovaa pre zasobovanie Lidla a potom hlavna komunikacia cez parkovisko... jeden sor hore dole by tam toho vela nezabral... lebo vazne po nonovesku chodi ten bus prazdny... a takto by mohol pekne obsluhovat skolu ivana bukovcana priamo pred vchodom...
V Prahe sa, na rozdiel od Bratislavy, zastávky vyhlasujú manuálne. V Bratislave je hlásenie zastávky automatické, podľa dráhového a dverového kritéria.
Ad MHD do Rakuska: Naco az do Hainburgu? Stacilo by do Wolfsthalu. Do Hainburgu premava z Wolfsthalu S-bahn, aspon bude viac vytazeny. Prestup na S7 Schwechat je tiez mozny vo Wolfsthale.
S takymto vozovym parkom, resp. UDRZBOU chceme jazdit do Hainburgu?? ?
Normalne sa zacinam bat, ako dopadnu nove SORky, ak budu garazovane v Krasnanoch. ?
Castokrat sa stane, ze palubak "nazoberie" zastavku a potom hlasi a ukazuje o jednu, dve pozadu. A je uplne jedno, ci je to TamBus, Ikarus, alebo Karosa. Vodic si to nemusi vsimnut hned.
V poslednej dobe som postrehol chaos v hlaseni a zobrazovani zastaviek na L93, tj. posledny pol rok cca.
Napriklad dnes na L93 smer Petržalka, odchod z Hl.st. 10:30,Tambus #1413 mal hlasenie zastavok posunute o jednu pozadu, takze napriklad na zastavke Aupark hlasil zastavku Zochova, moznost prestupu do historickeho centra...
Často sa zasa stava, že na danej linke L93 najma v starych Ikarusoch byva zasa posunute zobrazovanie zastavok na paneloch BUSE.
Ja mam zle skusenosti z linky L93, najma stare Tambusy a Ikarusy, na novsich tie chyby nebyvaju tak caste.Neviem teda,v com je problem kedze spolahlivost tej istej optickej a akustickej vybavi by predsa nemala mat nic spolocne v akom buse je to namontovane.Ide o problem vodicov?Autobusov?, kedze tieto veci sa kazia najma na starsich vozoch...
Su takto problemy aj na inych linkach?
Teraz tu nejde o to, aby som si zanadaval na MHD v BA,ale o to, ze by to mohol byt fajn prostriedok k ulahceniu cestovania, ale v takom stave v akom sa to nachadza to moze vyvolat len chaos, teda natiska sa otazka,ci by nebolo lepsie mat MHD bez takychto veci ked sa o ne DPB nevie riadne postarat...
Na margo danych problemov mozem povedat, ze s hlasenim a zobrazovanim maju caste problemy aj v Ostrave, predovsetkym na elektrickach smerujucih z Vítkovic do centra, takze to nebude len výsada DPB ale aj DP s dost vyssou urovnou.
nuz tú zastávku nevyuzívajú len ludia z Dúbravky a LAmaca, ale aj zo Záhoria, co pricestujú vlakom a pre nich je lepsie toto umiestnenie (dnes ráno som videl ako prebiehali na cervenú v snahe stihnút bus) a aj pre autobusy je lepsie v klude zájst na zastávku a nesaskovat krízom cez jazdné pruhy ako je to teraz. Hej zo Záluh to bude trocha komplikovanejšie-no stačí prispôsobiť svetelnú signalizáciu (ale to by sme asi nemohli zit v BA). A co sa týka Lamacanov a zastávky Segnáre-no tam je iba jeden bus a tu az tri-kam by si ty radsej chodil? ..posledná poznámka je k sírke starej Lamacskej cesty-mala by sa rozsirovat na 4 pruhy.... s premenovaním zastávky l.23 na Záluhy plne súhlasím.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Ktovie ci ho nezapalili trnavaci ?