Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #87103:
Tak pocas sk. roka to bude 6 krat za den a pocas prazdnin by bol interval spicka 10 min sedlo 15 a kazdych 30 min bysiel ku hradu 😉
Reply on: fobust #87097:
bola to 5ka
Reply on: S499.1023 #87104:

Ja by som to pochopil ak by šlo o to, že 12 m vozy by mali interval 30 minút v špičke, ale pri súčasnej situácii na inke 28 by som určite nemenil 12 metrové za 9,5 metorvé so zahusťovaním intevalu. V špičke sa môže zahustiť aj súčasný 20 minútový na 15 minútový (dnes to jazdí narvaté) pri zachovaní 12 m vozov a v sedle nechať 30 minút. Nepovedal by som nič ak by to na sedlo vychádzalo 45 minút a pod. To potom naozaj radšej menšie a častejšie. Ale toto nie je náš prípad.
Hej a ked zrusia vladu tak hned bude dost cestarov.
Reply on: Ámos #87098:
Bavili sme sa ale o niečom inom - o operatívnom upravovaní intervalu podľa dopytu. Tvoje riešenie má len jeden drobný nedostatok - o tretinu zvýšené náklady na vodičov, spotreba štyroch 9,5 m bude tiež vyššia ako troch 12 m a cena taktiež.
Super idea. Okrem toho ze prevadzkovat spoj cez cely devin do DNV kazdych 15min. s NEOPLATI, cestujuci neiduci na hrad by sa ti podakovali.
Reply on: 810zssk #87100:

Ja mám tiež taký pocit, ale presvedčený nie som. Ani keby to Záhradkár už teraz vytrúbil do všetkých novín, že next year tu bude 30 nových SORov NB18. Uverím až vtedy, keď sa tie vozy naozaj vyrobia.
Reply on: Ámos #87098:
Na L28 okrem šk. výletov ku koncu šk. roka v sedle a neskôr večer stačí 30 min. interval so sorom. Akurát špičku by to chcelo dať na 15 min. a ráno v najkritickejšom čase 12 min. interval; zrušiť L29 a potom by na takej L28 boli iba 9.5m SORy.
Nie, ale som o tom presvedceny a podporuje to viac faktov.
Reply on: fobust #87097:

A takisto 211/204. Od vojenskej nemocnice to ide ako 211 na konečnú, tam prehodí transparent na 209 a ide do mesta. Opačne príde 209 z mesta k Onkologickému ústavu, na transparente prehodí 211 a zbehne dolu k Vojenskej nemocnici.
Reply on: S499.1023 #87089:
Ale ved nikto nehovori aby tie sorky stali vo vozovni ale snad na takej 28 kde je interval 20 minut, cize 240 ludi v hodine. Ked dam 15 minut zvysim kapacitu na 320 cize o tretinu, mam lepsi lepsi interval pre zakaznika. Stale lepsie ako 12m voz trikrat za hodinu.
Je nieco ine ked mi 9,5 metrovy voz nestiha pri 6 minutovom intervale ale nie pri 20...
Reply on: Ámos #87095:

DPB to vie použiť, pri výluke električiek jazdila linka 13 z HLST k Tunelu, tam sa prehodila na linku 9 a hybaj do Ružinova. Opačne detto. Ak to nebola linka 9, tak potom 5, už si nepamätám. Ale viem že takto jazdili.
Reply on: S499.1023 #87089:

Tak ma napadá, pri elektrickej trakcii by to malo platiť dvojnásobne, však tam sa platí podľa špičkovéhoo odberu či za špičku či ako. Vieš presne? Doplň pls.
Reply on: fobust #87091:
To uz je jedno ako by si to ocisloval...
a to muchovo by ozaj nevadilo si myslim.
To ze buse umoznuje neznamena, ze dpb vie pouzit ?
Reply on: S499.1023 #87089:

Tiež si to myslím, aj keď to samozrejme nemám prepčítané do koruny...
Reply on: S499.1023 #87090:

Presne tak.
Reply on: S499.1023 #87090:
ja viem, ze je to hazardovanie s bezpecnostou, ale... Ved vies - nudza je nudza ( ? aj ked gumu nemas, tak to risknes)
Ty kono tak to som normalne prekvapeny...
Reply on: Ámos #87087:

V sedle by si tým pádom nemal obsluhu Muchovho námestia. Ja viem že než tam dali 78 tak tak nepremávalo nič. Bolo by vhodné skôr tú 78 ukončiť v sedle na Šafku a dať poznámku do cesťáku že spoj odtiaľ priamo pokračuje ako linka 95 na Vyšehradskú, opačne v cesťákoch linky 95 vyznačiť vybrané odchody, ktoré zo Šafka pokračujú priamo ako linka 78. Buse transparenty to umožňujú.
Reply on: Ámos #87086:
K prvej časti otázky - Ty chceš aby Ťa zabil nejaký nevyspatý vodič? Toto ROZHODNE nie je cesta.
K druhej časti otázky: Áno, prakticky všetci chodia.
Reply on: fobust #87085:
Je to viac než isté - viac sa vyplatí voziť vzduch v kapacitnejších vozoch, lebo keď tie nadbytočné vozy s malou kapacitou v sedle odstavíš, odpisy sa im nezastavia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.