Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #87047:
Tak sa mu pochváľ a nebude ťa s tým už otravovať
Btw. blog mam niekde uplne inde ako si myslis.
Mylis sa, Igorko, chod uctovat kolko zehliciek ste predali a daj pokoj.
Reply on: TeBeCe #87044:

Ozaj, v SORke býva na jeseň deň otvorených dverí. Nevieš o tom viac?
Reply on: Majkl #87041:
seriovy SOR bude mat:
-vacsiu kabinu (nejake EU normy)
-nove predne dvere (v case vyroby prototypu ine nemali)
-odhlucneny a izolovany motor
-o cca 15 cm menej
-ine tvary, atd.
Reply on: 810zssk #87039:
Ty sám väčšinou tak po piatich minútach nevieš, čo si tvrdil a čo si netvrdil.
Reply on: 810zssk #87038:
Ale no tak, samuliačik, na tvoje popieranie vlastnej identity, vlastného blogu a podobné veci sme predsa zvyknutí...
Konecne sa aj mne podarilo povozit sa testovacou SOR-kou, takze tot su moje dojmy (niektore uz boli spomenute inymi diskutujucimi):

PLUSY:

+fakt zivy motor
+dobra 6-stupnova prevodovka
+udajne dobry podvozok
+pozitivne hodnotim aj fakt, ze stvore dvere sa otvaraju dovnutra

Co sa tyka prvych dvoch bodov, SOR tam je schopny namontovat viac druhov motorov, ako aj prevodovky ZF, Voith, Allison a pod.

MINUSY:

-prve dvere fungovali dost zle, po zavreti sa casto stavalo, ze cidlo nezaregistrovalo, ze su zavrete a signal zatvarania dveri obveseloval cestujucich az do dalsej zastavky, pripadne kym vozidlo nepreslo cez nejaku nerovnost. Vodic ich preto radsej ani neotvaral (zdravim, PePa).
-motor je zle odhlucneny aj odizolovany, listy nad motorom mali odhadom 60°C, v zime mozu byt vyhrievane sedadla plus, rozhodne vsak nie v lete...
-pracovisko vodica je stiesnene a chyba zatvorena kabina (SOR vie udajne namontovat velku kabinu s tym, ze predne dvere by boli len pre vodica)
-ergonomia pracoviska vodica nie je najlepsia, vela ovladacich prvkov je na vertikalnom paneli, ktory nie je poruke…
-pouzite tlacidla na ovladacom paneli treba drzat cca 1 sekundu, aby reagovali, co sa mi nezda zrovna prakticke
-druhe dvere pri kazdom otvoreni a zatvoreni priserne vrzgali
-len minimum sedadiel je skutocne bezbarierovych
-interier vozu (okrem sedaciek; napr. stropne oblozenie, svietidla) je tak 10 rokov pozadu. Samozrejme vychadza to z toho, ze SOR sa snazi vyrobit lacny autobus
-ani po zhliadnuty “ziveho” vozu ma externy dizajn neoslovil, i ked je to pokrok oproti prvym Sorkam (moj subjektivny nazor)
-cely voz na mna posobil lacnym dojmom, ako uz bolo napisane skor, akoby zbuchany na kolene…

To, ze voz nema informacny system a klimu kabiny vodica (prip. salonu) neriesim, lebo to si moze dopravca objednat, ale blokovanie rozjazdu pri otvorenych dverach by nemalo chybat v seriovych vozoch.
Dnes som si vsimol v jednej nemenovanej K2S, tu cedulu Tento priestor je monitorovany... Zahadou zostava, preco druha cast K2S je potagovana..alebo, ze by tam cocka nedovidela ? Druha cocka umiestnena na druhom LCD zo zadnej casti moze tak snimat akurat 2. dvere ? Inak fungovalo len jedno LCD, to druhe na vodicovej kabine bolo off. Neviem ci si niekto vsimol, ale to LCD malo v obraze nejake rusenie, take horizontalne pruhy, ktore sa menili v zavislosti na tom ci vozidlo stalo, rozbiehalo sa, alebo malo jazdu. ? Bud to ide o lajdackost zapojenia, alebo to robi vyzbroj (rusenie) ?
Ja netvrdim ze sa to nema robit na ukor IAD.
si takmer vedla. Ostatne veci netusim odkial mas a je mi to jedno
Reply on: Max #87036:
Obraciať v hrobe je slabý výraz...
Reply on: intony #87035:
Či to nebude čiastočne aj tým, že dotyční ľudia z vedenia podniku sú všelijakí experti svojho oboru - jeden kabelár, druhý podnikateľ, tretí z televízie, štvrtý zase politik. Kde je nejaký skutočný odborník na dopravu? Asi sa niekde obracia v hrobe, keď vidí súčasný stav... ?
Reply on: Ike #86983:
Treba sa, mierne povedané, vykašľať na rozvíjanie cestnej siete a tým ďašiemu rozmachu IAD a na jej úkor VÝRAZNE začať zvyšovať kvalitu MHD, pretože až ľudia uvidia, že MHD je rýchlejšia, kvalitná, zatiaľ čo oni si hovia na prdeliach vo svojich autách v zápche, prejdú naspať do verejnej dopravy a prostriedky, ktoré sa vrazia do rozvoja MHD sa vrátia.
Žiaľ vedenie mesta a mám pocit, že aj niekoľko ľudí z vedenia DPB si fuckticky sedia na kábloch. ?
Reply on: Ike #86993:
Áno, a koľko ks. chodí áut a koľko vrakov (z ktorých niektoré už dlho predsa len chodiť nebudú)? A koľko priestoru na cestách si ktoré vyžadujú?
Reply on: 810zssk #86991:
Nie, riešiť sa to má naraz, napr. tým, že ako investičné priority sa stanovia aj BUS pruhy a dobudovania trolejbusových tratí na úkor prebudovania niektorých križovatiek a rozširovania ciest pre IAD. Samotné mesto tvrdí, že nemá vôbec peniaze... a práve v takej situácii sa ukazuje, čo pokladá za prioritné.
Reply on: Ike #87014:
jj strasne by boli cestujuci spokojny ze na nich vodic nezazera a nekrici a co ja viem co lebo by im pre zmenu ziaden voz nedosiel ?
Reply on: 810zssk #86975:
Nie, má to byť aj aj.
Reply on: Ike #86983:
A ako má to mesto zlepšovať tie podmienky? Napr. tak, že bude investovať do novej infraštruktúry pre IAD a nie do infraštruktúry pre MHD? Väčšinou je využitie verejných zdrojov otázka priorít a otázka nejakej dopravnej politiky, tak si ujasni, čo vlastne chceš. Ja som v mojom pôvodnom príspevku reagoval na Andyho a parkovanie, hovoril som o regulácii statickej dopravy.
Prečo dostala Škoda 06 T počas testovania v Bratislave prezývku píšťalka?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.