Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mimi #87054:
Toho voza bude škoda. ?
A už sa budem opakovať, ale:
"Podľa Zahradníka nariadi dopravný podnik kontrolu všetkých autobusov značky Tambus, ktoré jazdia v Bratislave. "
Mali by ich hneď všetky stiahnuť z premávky.
Prečo tak neurobia?
- lebo už nie sú v záruke
- nemajú ich u koho reklamovať
- nemajú na koho ukázať prstom, že je ten zlý a za všetko môže
- iba ak sami na seba a údržbu, resp. zastaranosť vozového parku (teda na mesto)
- nedá sa to nafúknuť ako dobrá mediálna bublina s jasným vťazstvom DPB...
- utrpela by tým doprava na D.Diely a tam je zaangažovaný aj p. generál
Dokoncim: ...neznamena ze vsetci su taky.
Si zaseknuty v dobe pred dvoma rokmi Vsevedko, ten blog existoval mesiac. Este raz ta ziadam aby si tu nespamoval, aj mas problem posli mail. Btw.: s vekom si vedla a do marketingu sa vyznam, napriek veku. To ze ty si musel cakat cez 40 rokov aby si mohol spocitat kolko zehliciek (ako tvrdi Solider) si predal.
S499.1023, 810zssk hadate sa tu ako debilne male deti, laskavo chodte sa hadat na icq popripade si osobne rozbite huby, do certa kto to tu ma kazdy den citat, toto je forum o MHD a nie o vasich osobnych sporoch ☠
Reply on: 810zssk #87047:
http://samuliak.blogy.atlas.sk/ Toto JE tvoj blog, klamať môžeš svojich spolužiakov, dieťatko. V trinástich skúsený vodič, odborník na marketing...
Reply on: 810zssk #87046:
No mýliš sa ty, samuliačik, lebo nie si schopný ani skompilovať údaje - ja so žehličkami nemám ani som nikdy nemal nič spoločného.
este som sa neviezol v tom nizkopodlaznom SOR, ale ako teraz znova jazdi SOLARIS, tak mozem povedat, ze pre cestujucich su ozaj vyborne. mozno trocha tichsie by mali byt (vzadu).
mal som moznost v poslednych rokoch sa previest v zopar nizkopodlaznych busoch po celej europe, napr. v berline aj nizkopodlanymi 15kami (VOLVO, MAN?). myslim ze solaris ma najlepsi interier z toho co som videl. obavam sa, ze teraz sa bude kupovat len SOR co bude len krok spat (pre cestujucich).
konecne, ze sa nieco objavilo o zahradnikovom novembrovom darceku obcanom mesta aj na imhd.sk, len treba este nieco viac...
nejaka anketa! pripadne peticia!
Reply on: 810zssk #87047:
Tak sa mu pochváľ a nebude ťa s tým už otravovať
Btw. blog mam niekde uplne inde ako si myslis.
Mylis sa, Igorko, chod uctovat kolko zehliciek ste predali a daj pokoj.
Reply on: TeBeCe #87044:

Ozaj, v SORke býva na jeseň deň otvorených dverí. Nevieš o tom viac?
Reply on: Majkl #87041:
seriovy SOR bude mat:
-vacsiu kabinu (nejake EU normy)
-nove predne dvere (v case vyroby prototypu ine nemali)
-odhlucneny a izolovany motor
-o cca 15 cm menej
-ine tvary, atd.
Reply on: 810zssk #87039:
Ty sám väčšinou tak po piatich minútach nevieš, čo si tvrdil a čo si netvrdil.
Reply on: 810zssk #87038:
Ale no tak, samuliačik, na tvoje popieranie vlastnej identity, vlastného blogu a podobné veci sme predsa zvyknutí...
Konecne sa aj mne podarilo povozit sa testovacou SOR-kou, takze tot su moje dojmy (niektore uz boli spomenute inymi diskutujucimi):

PLUSY:

+fakt zivy motor
+dobra 6-stupnova prevodovka
+udajne dobry podvozok
+pozitivne hodnotim aj fakt, ze stvore dvere sa otvaraju dovnutra

Co sa tyka prvych dvoch bodov, SOR tam je schopny namontovat viac druhov motorov, ako aj prevodovky ZF, Voith, Allison a pod.

MINUSY:

-prve dvere fungovali dost zle, po zavreti sa casto stavalo, ze cidlo nezaregistrovalo, ze su zavrete a signal zatvarania dveri obveseloval cestujucich az do dalsej zastavky, pripadne kym vozidlo nepreslo cez nejaku nerovnost. Vodic ich preto radsej ani neotvaral (zdravim, PePa).
-motor je zle odhlucneny aj odizolovany, listy nad motorom mali odhadom 60°C, v zime mozu byt vyhrievane sedadla plus, rozhodne vsak nie v lete...
-pracovisko vodica je stiesnene a chyba zatvorena kabina (SOR vie udajne namontovat velku kabinu s tym, ze predne dvere by boli len pre vodica)
-ergonomia pracoviska vodica nie je najlepsia, vela ovladacich prvkov je na vertikalnom paneli, ktory nie je poruke…
-pouzite tlacidla na ovladacom paneli treba drzat cca 1 sekundu, aby reagovali, co sa mi nezda zrovna prakticke
-druhe dvere pri kazdom otvoreni a zatvoreni priserne vrzgali
-len minimum sedadiel je skutocne bezbarierovych
-interier vozu (okrem sedaciek; napr. stropne oblozenie, svietidla) je tak 10 rokov pozadu. Samozrejme vychadza to z toho, ze SOR sa snazi vyrobit lacny autobus
-ani po zhliadnuty “ziveho” vozu ma externy dizajn neoslovil, i ked je to pokrok oproti prvym Sorkam (moj subjektivny nazor)
-cely voz na mna posobil lacnym dojmom, ako uz bolo napisane skor, akoby zbuchany na kolene…

To, ze voz nema informacny system a klimu kabiny vodica (prip. salonu) neriesim, lebo to si moze dopravca objednat, ale blokovanie rozjazdu pri otvorenych dverach by nemalo chybat v seriovych vozoch.
Dnes som si vsimol v jednej nemenovanej K2S, tu cedulu Tento priestor je monitorovany... Zahadou zostava, preco druha cast K2S je potagovana..alebo, ze by tam cocka nedovidela ? Druha cocka umiestnena na druhom LCD zo zadnej casti moze tak snimat akurat 2. dvere ? Inak fungovalo len jedno LCD, to druhe na vodicovej kabine bolo off. Neviem ci si niekto vsimol, ale to LCD malo v obraze nejake rusenie, take horizontalne pruhy, ktore sa menili v zavislosti na tom ci vozidlo stalo, rozbiehalo sa, alebo malo jazdu. ? Bud to ide o lajdackost zapojenia, alebo to robi vyzbroj (rusenie) ?
Ja netvrdim ze sa to nema robit na ukor IAD.
si takmer vedla. Ostatne veci netusim odkial mas a je mi to jedno

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.